Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Echte 17" alpina's kan je niet betalen, namaak wel

Echte zijn er 66paar van gemaakt dacht ik... Maar ze hebben 20spaken ipv 19. Ik ben zelf niet zo voor replica's, maar voor 700euro heb je wel zo 4 nieuwe replica's en als ik ooit 17" nodig heb, gaat daar mijn voorkeur wel naar uit.

Voordeel is dat je niet ziet wanneer je 5bouts velgen steekt

Hartelijk bedankt voor de uitleg. Heb immers 17 inch 19 spaaks op het oog. Ik ben ook niet zo voor replica's maar kvin het de mooiste velgen voor een e30, buiten bbs rs. Bedankt. Heb je nog een idee van mooie velgen voor e30?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
      Hartelijk bedankt voor de uitleg. Heb immers 17 inch 19 spaaks op het oog. Ik ben ook niet zo voor replica's maar kvin het de mooiste velgen voor een e30, buiten bbs rs. Bedankt. Heb je nog een idee van mooie velgen voor e30?
      Ben niet zo een grote velgen kenner.

Vind persoonlijk de originele 15" BBSjes super (mooi en licht), heb voor de show nog 15" BBS RM's ook, zijn wel nog niet af. Hebben mij ongeveer de prijs van een set RSjes gekocht, maar liever een set RM's die super in orde zijn dan RS'en met werk aan.

Mss dat als ik die ooit verkoop het mij beklaag.

Hartge kunde in mijn ogen ook niet veel met misdoen. Zowel in 15, 16 als eventueel 17", hoewel dat laatste best groot begint te lijken.

17" 3delig (moeilijker te vinden in 4x100, komt vooral voor als 5bouts) met gespoten hard en gepolierde rand. Normaal zien ze er zo uit:

Of de gewone:

Persoonlijk zou ik wel voor de klassiekers gaan, velgen als deze gaan wel wat meer, maar de restwaarde blijft dan ook...

Heb zelf 14" Hartge's liggen voor mijne VVFL, zijn 7" breed en das echt gewoon niks van gewicht als ge die opneemt.

Met m'n Hartge's had ik trouwens super veel chance, zag dit wrak staan:

Heb dan maar heel de boel gekocht, prijs was super en ik heb er de deksels en originele schroevendraaier van hartge bij gekregen voor de boutjes van de deksels vast te zetten
      Last edited by ; 14/10/2008, 01:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        encore une fotooke

Zeer mooie E61 LL . Nog geen topic in het mijn auto deel??
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Zeer mooie E61 LL . Nog geen topic in het mijn auto deel??
          Thx Iricky! Nah niet echt veel zin in

Als ik is een paar foto's trek ofzo post ik ze hier

Comment

• kuch @ Leftlane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              kuch @ Leftlane

stfu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                kuch @ Leftlane

Lol, en mijn rechten op deze foto dan?
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ik vind die gespoten velgen van Wannes vet, maar ik vind dat ze wel kleiner ogen nu. Om die reden zou ik ze OEM gekleurd houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Ben niet zo een grote velgen kenner.

Vind persoonlijk de originele 15" BBSjes super (mooi en licht), heb voor de show nog 15" BBS RM's ook, zijn wel nog niet af. Hebben mij ongeveer de prijs van een set RSjes gekocht, maar liever een set RM's die super in orde zijn dan RS'en met werk aan.

Mss dat als ik die ooit verkoop het mij beklaag.

Hartge kunde in mijn ogen ook niet veel met misdoen. Zowel in 15, 16 als eventueel 17", hoewel dat laatste best groot begint te lijken.

17" 3delig (moeilijker te vinden in 4x100, komt vooral voor als 5bouts) met gespoten hard en gepolierde rand. Normaal zien ze er zo uit:

Of de gewone:

Persoonlijk zou ik wel voor de klassiekers gaan, velgen als deze gaan wel wat meer, maar de restwaarde blijft dan ook...

Heb zelf 14" Hartge's liggen voor mijne VVFL, zijn 7" breed en das echt gewoon niks van gewicht als ge die opneemt.

Met m'n Hartge's had ik trouwens super veel chance, zag dit wrak staan:

Heb dan maar heel de boel gekocht, prijs was super en ik heb er de deksels en originele schroevendraaier van hartge bij gekregen voor de boutjes van de deksels vast te zetten
                    Die hartge met zwart velgenhart en gepolierd velgenbed zijn heel mooi, maar jammer van die kleine boutjes, dat zijn vuilvangers is dat niet? De gewone hebbek ook al naar zitte kijke maar ik vind er alleen in 14 inch en dat is echt te klein. BBS'jes zijn onlosmakelijk verbonden aan een e30, maar vind er geen naar mn goesting. Die van Geert z'n witte e30 zijn heel mooi ma probleem is dak 205 wil leggen. En kheb gehoord dat je dan met een opgeblazen uiterlijk van band zit. BBS RS gaat mn voorkeur als eerste naar uit maar die zijn te duur vind ik, mess op verloop van tijd. Ben immers nog maar 18 en zit in mn laatste jaar aso dus qua geld ist alleen drinkgeld :p:p :p. Ben nie normaal hard gepassioneerd door auto's en een e30 was dan ook m'n eerste droomauto. Echt een plezier om mee te rijden.
                    Ah je hebt ook BBS RM, die hebbek nog nooit op je auto zien liggen. Zag jouw auto vaak met verschillende velgen voor en achter(15 inch), maar dat is waarschijnlijk omdat je nogal graag drift :p
                    Stieven met zn blauwe e30 edition vertelde het me.
                    Btw nog een vraagje, zoals je mess al weet hebbek een zwarte e30 die qua lak wel wat verzorging nodug heeft. Ik zou hem op verloop van tijd willen laten polieren, waar kan ik voor dit best gaan?
                    Mvg Bram

Comment

• Bij Soundstorm in mijn garage Bij intresse moet ge maar PM sturen.

Mijn RM's zijn nog niet af, is al een hele tijd eigenlijk zo, die boutjes moeten nog altijd toekomen. Zijn wat zoals RS maar dan 2delig.

En ja, die boutjes zijn wat lastiger voor kuiswerk, daarom dat ge mij nooit veel met die velgen gaat zien rijden ook

205 op 7j is idd wat een dikke band, 195 is infeite het max.

En je vind vooral 14" Hartge's? Want die zie ik ni zoveel, hoeveel vragen ze zoal gemiddeld? En weet je soms wat ze effectief krijgen? Niet dat ik de mijne wil verkopen, maar altijd leuk om de waarde te weten. Denk wel dat ik de mijne zowiezo niet teveel betaald heb.

Comment

• Koopje

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Lijkt mij toch overduidelijk in België te staan...

Comment

• mijn BMW

http://http://img122.imageshack.us/m...ge=0043mg7.jpg

Z3 coupé van 1999 met 115000 km

Comment

• lukt dus niet om een foto te plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Koopje

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Lol, afzetter.

Comment

• edit.

Comment

• Edit. Lukt mij ook niet om die foto goed te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Nu misschien?
                                      had ik ook al geprobeert, de link klopt gewoon niet

Comment

• Was foutje in link.

Comment

• Wat een verschrikkelijk lelijke velgen

Comment

Working...
                                          X