Oorspronkelijk geplaatst door Jerain
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVet. Even mooi als dat beige leder imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengoeie zetels ja, alleen de navi die niet in nightmodus gaat bij aanzetten van de lichten is bummer... kreeg er koppijn van
verder heerlijk loaded interieur!
Navi in de 320d hier gaat wel zachter dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKan je dat niet instellen ofzo?
Navi in de 320d hier gaat wel zachter dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWas in m'n 1 ook zo maar ik kon dat via een knopje dichtklappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik was 5sec met die i-drive aan het prutsen en LL mocht het al terug oplossen, ik blijft daar van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDan kan je enkel de info van BC en radio etc nog op de tellerpartij aflezen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBwa...niks moeilijks aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBwa...niks moeilijks aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik was 5sec met die i-drive aan het prutsen en LL mocht het al terug oplossen, ik blijft daar van
Bij mijn makker zijn nieuwe S-klasse is het ook maar slecht gemaakt vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMja maar toch, al die commotie die daar rond geweest is, is wel wat overroepen denk ik, als je dat een weekje gebruikt ben je dat al wel gewoon veronderstel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMja maar toch, al die commotie die daar rond geweest is, is wel wat overroepen denk ik, als je dat een weekje gebruikt ben je dat al wel gewoon veronderstel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat mij vooral stoort bij de nieuwe S klasse is de traagheid. Effe een cd opzetten duurt bijna een minuut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIs dat bij een wisselaar? Als ik me niet vergis is het bij hem zonder wisselaar en gaat dat toch redelijk vlot... Wat ik wel raar vind is dat er geen TV functie beschikbaar is...
Ding had een harde schijf en een camera zowel vooraan als achteraan dat ook alles op een harde schijf opslaagde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk weet niet is toch al een jaar geleden dat ik er mee heb gereden.
Ding had een harde schijf en een camera zowel vooraan als achteraan dat ook alles op een harde schijf opslaagde.
Comment
-
Comment