Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is er iemand op het forum die met zo'n lemon interior rijdt? Zoja, is dat moeilijk te onderhouden of valt dat nog mee?
Wij hebben het sinds kort in de 3 LES. Valt allemaal goed mee. Afhankelijk van de regelmaat dat je jeans draagt en de kilometers die je doet, moet je het wekelijks eens afvegen of om de 2 weken.
Die velgen styling 188, op de coupé echt prachtig, wondermooi zelfs, maar ik heb ze begin dit jaar op een E90 gezien en ik vind ze er echt niet op passen eigenlijk...
Vraagje, is het nog mogelijk om op een pré-FL E87 een iPod-voorziening te installeren dat compatibel is met het navigatiesysteem business? Mijn vader is namelijk geïnteresseerd om dit in mijn moeder haar 120d te steken, maar bij onze dealer zeiden ze dat dit niet mogelijk is... Ik dacht toch dat je voor 500 euro in het handschoenkastje een voorziening kan krijgen?
Comment