Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    die zwarte ruiten rondom rond zorgen daar wonderwel voor.
    Die heeft alleen zwarte ruiten achter hoor.
    En dat is 1 van de dingen die ook op mijn verlanglijstje staan .
    Of heck en zij rollo's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      ik vind die kar heel sjaloekie ogen.

die dat je me enkele dagen geleden doorstuurde... ja
      Idem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Dat is deze:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Qua uitvoering exact wat ik zoek.
        Maar ik kom thuis niet rond met een 740d. Ik heb het geprobeerd, maar ze vinden 1495 taks en 2300 BIV er over. En ergens kan ik ze geen ongelijk geven.

Daarenboven is een gechipte 730d bijna net zo snel als een 740d. En de laatste kan niet gechipped worden vanwege de boite die al moeite heeft met het standaardkoppel. De betrouwbaarheid van de 730d zou ook een pak beter zijn dan de 740d. En dat is redelijk belangrijk, want ik zoek auto's tussen de 150k en 200k gelopen.

Comment

Die heeft alleen zwarte ruiten achter hoor.
          En dat is 1 van de dingen die ook op mijn verlanglijstje staan .
          Of heck en zij rollo's...

oh, het lijkt alsof de voorste zijruiten ook getint zijn.

iig, donkere kleur op zo'n E38 is wel aanzienlijk sjieker imo. Zéker icm die dubbelspaakse velgen.

Comment

• Spijtig dat het geen 730d is want voor de rest is die kar AF imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Spijtig dat het geen 730d is want voor de rest is die kar AF imo.
              Tell me about it..

Zo eentje in 730d mét EDC, en ik ga roadtrippen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                oh, het lijkt alsof de voorste zijruiten ook getint zijn.

iig, donkere kleur op zo'n E38 is wel aanzienlijk sjieker imo. Zéker icm die dubbelspaakse velgen.
                Daarom zeg ik op de vorige pagina ook dat ik een zwarte of een donkerblauwe wil.

Comment

Tell me about it..

Zo eentje in 730d mét EDC, en ik ga roadtrippen
                  Je zou voor minder Die EDC is dat een soort luchtvering?

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Daarom zeg ik op de vorige pagina ook dat ik een zwarte of een donkerblauwe wil.
                  Zo eentje als uit The Transporter, maar in 3liter diesel dan

Comment

• The transporter heeft geen facelift.

Maar hij heeft wel een 750i manueel, een unikat .

Comment

• dat is toch een 735i?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        dat is toch een 735i?
                        Naar verluid zou de auto gebruikt voor de film een 750i zijn met manuele boite...

Comment

• Maar ze zeggen in de film inderdaad wel 735i, dat klopt.

Comment

• statham zou dat gezegd hebben, maar er zou niets van waar zijn. So i recall
                            iig, die openingsscène is ineens het beste aan gans die film. Maar wat een scène... heerlijk

Comment

• Net nog even nagevraagd aan een kerel die er echt wel serieus wat verstand van heeft.

De officiële bronnen zeggen 735i, maar BMW zelf zegt dat het een 750i is met de boite van een 850csi. Een unikat dus.

Comment

• Hierzo:

Frank's car is a BMW 750i E38 (pre-facelift). The car in the movie is the only one ever produced with a manual six-speed gearbox. This information is obtained from the full-length audio commentary available on the DVD. People have made conversions using the manual gearbox from the BMW 850CSi E31 but that car is genuinely rare.

Comment

• ok, dat is vet

Comment

Dat is deze:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Qua uitvoering exact wat ik zoek.
                                    Maar ik kom thuis niet rond met een 740d. Ik heb het geprobeerd, maar ze vinden 1495 taks en 2300 BIV er over. En ergens kan ik ze geen ongelijk geven.

Daarenboven is een gechipte 730d bijna net zo snel als een 740d. En de laatste kan niet gechipped worden vanwege de boite die al moeite heeft met het standaardkoppel. De betrouwbaarheid van de 730d zou ook een pak beter zijn dan de 740d. En dat is redelijk belangrijk, want ik zoek auto's tussen de 150k en 200k gelopen.
                                    Verdomme da's een knapperd. Die heeft geen Sport Pack, maar wel zo goed als alle opties, zelfs de Highlight Exterieur. Jammer dat 'ie geen nappaleder heeft...

Die z'n vraagprijs ligt toch 'n pak lager dan b.v. die zilveren 730d die je ook postte? Ik vind dat dat vét compenseert voor de hogere tax.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Verdomme da's een knapperd. Die heeft geen Sport Pack, maar wel zo goed als alle opties, zelfs de Highlight Exterieur. Jammer dat 'ie geen nappaleder heeft...

Die z'n vraagprijs ligt toch 'n pak lager dan b.v. die zilveren 730d die je ook postte? Ik vind dat dat vét compenseert voor de hogere tax.
                                      Ja, maar die 740d heeft de vraagprijs die ik ongeveer wil betalen voor een 730d .

Maar het is inderdaad een ongelooflijk knap exemplaar. Je ziet gewoon dat het een zuivere auto is.

Comment

• En het M-sportstuur laat zich makkelijk narusten.

Ben je niet te vinden voor LPG? Je vindt raaaazend knappe 750i voor dezelfde prijs bijna...

Comment

• Aangezien ik de taks min of meer op mijn pa wil afschuiven (hij betaalt mijn taks nu ook ), heb ik een taksbudget van max 800 euro.

Comment

Working...
                                          X