Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenDie staat terug bij bmw, die zal wel naar het buitenland gaan zeker? Een E90 rijdt inderdaad véél sportiever en ligt strak op de baan met die sportvering, active steering, en natuurlijk die motor
Verder geen opmerkingen, moet hemels rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIs dit een LES? Jammer dat je geen chroom raamomlijsting hebt...
Verder geen opmerkingen, moet hemels rijden!
Rijdt zeker hemels, maar is nog niet volledig ingereden (830km nu). Zo onder de 3000 toeren blijven is moeilijk. Maar nu ervaar je toch al die serieuze trekkrachtBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFenomenaal mooie E90, M3itb! Congrats!
'k Zou ook wel willen.Liever een E90 dan een E91 zelfs.
Comment
-
yu. cava?
zou ik zeker ook doen. zou echt mooi zijn op je wagen. ik heb nu ook een e90 wel maar een 320d. mechien heb je hem al gezien. zou ook mijn ruiten willen donker tinten. maar nie de voorste. nu zijn nog geen enkele ruiten verdonkerd, en vind ik totaal nie mooi.
.Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIemand die de voorste ruiten kan zwart tinten aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwaarom bestaat er trouwens geen fiscaal voordeligere 325i met 211pk
die 7 paardjes extra kosten 2500 eurie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenMerci voor alle positieve reacties!
Zijn de problemen met de 7 opgelost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vanloot Bekijk Berichtenyu. cava?
zou ik zeker ook doen. zou echt mooi zijn op je wagen. ik heb nu ook een e90 wel maar een 320d. mechien heb je hem al gezien. zou ook mijn ruiten willen donker tinten. maar nie de voorste. nu zijn nog geen enkele ruiten verdonkerd, en vind ik totaal nie mooi.
Comment
-
Hartge doet werkt aan X6:
Stukken beter, kbegin hem zelfs al te smaken zoals hij er zo uitziet
Trouwens leuke primeur: x-aangedreven 35d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKnapppe 335d!
Zijn de problemen met de 7 opgelost?
Ze hadden de motor er dus uitgehaald, helemaal uiteengehaald en het probleem opgelost. Dan terug ineengestoken en terug naar bmw gevoerd. Bij het transport is er blijkbaar in de motor iets gebroken, en wanneer ze de motor handmatig probeerden te draaien, blokkeerde hij. Dus nu gaan ze hem terug helemaal uiteenhalen en dat ook weer oplossen...BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDie bestaat toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenStaat nog steeds in de garage...
Ze hadden de motor er dus uitgehaald, helemaal uiteengehaald en het probleem opgelost. Dan terug ineengestoken en terug naar bmw gevoerd. Bij het transport is er blijkbaar in de motor iets gebroken, en wanneer ze de motor handmatig probeerden te draaien, blokkeerde hij. Dus nu gaan ze hem terug helemaal uiteenhalen en dat ook weer oplossen...
Gisteren hier in Leuven een Duitser met een 7-reeks Hydrogen gezien met het opschrift "Clean Power" ofzo. Ligt er in die Hydrogen de V12 van BMW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBummer, hopelijk krijgen ze het snel gefixt.
Gisteren hier in Leuven een Duitser met een 7-reeks Hydrogen gezien met het opschrift "Clean Power" ofzo. Ligt er in die Hydrogen de V12 van BMW?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ik vroeg me net iets af: als je op een 1' of 3' een radio Professional met USB-aansluiting bestelt, hoe zit het dan met de bediening van de iPod? Immers, met iDrive zie je het menu van de iPod gewoon op het scherm. Nogal moeilijk als je dat scherm niet hebt, me dunkt.
Gewoon op het schermpje van de iPod zelf kijken? Of is er een andere oplossing?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGewoon op je kleine schermpje kijken van je radio. Waar bv normaal gezien 'Donna' ofzo staat kan je daar dan scrollen door je menu van je USB-stick of ipod dacht ik.
Comment
Comment