Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijk Simoni!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      pas op, ik ben ook tevreden hoor... zeer vriendelijke en correcte mensen.

maar kennis van zaken moet echt veel beter worden, die gasten moeten die auto vanbuiten kennen.
      Tja, sommige personen kunnen een volledig bedrijf schade aan doen hé,.. voor ik mijn E92 kocht, was ik nog aan het zien voor een 993. Ik ging naar de porsche garage waar er 1 te koop stond.

Daar vertelde ik de verkoper, ja een 3.6 luchtgekoelde, dat moeten we toch eerst even testrijden, waarop hij mij zei: een 993 heeft een 3.4 watergekoelde motor
      Tja, als je dat te horen krijgt in zo'n zaak, na veel woorden verplichte ik hem het aan zijn baas te vragen en het antwoord is wel duidelijk zeker.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Enkel de velgen kunnen me bekoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                Tja, sommige personen kunnen een volledig bedrijf schade aan doen hé,.. voor ik mijn E92 kocht, was ik nog aan het zien voor een 993. Ik ging naar de porsche garage waar er 1 te koop stond.

Daar vertelde ik de verkoper, ja een 3.6 luchtgekoelde, dat moeten we toch eerst even testrijden, waarop hij mij zei: een 993 heeft een 3.4 watergekoelde motor
                Tja, als je dat te horen krijgt in zo'n zaak, na veel woorden verplichte ik hem het aan zijn baas te vragen en het antwoord is wel duidelijk zeker.
                Herkenbaarheid.. ik vind het zo pijnlijk voor de dealer dan.. ze moeten hun vak kennen!

Bij wie ga jij nu?

Comment

• Kan je bij mensen als PSG / PPE ook terecht voor iets "marignaals" als een TV-Freigabe?

Comment

• dat wil ik ook 'es weten!

Comment

• In de Audi moesten we gewoon de GALA kabel onderbreken die de snelheid als het ware doorgeeft aan de radio (aangezien je volume automatisch stijgt naarmate je harder rijdt).

Sommigen knippen die door maar dan is je volume dus fxcked, gewoon onderbreken met een knopje dus.

maar in BMW? Anyone?

Comment

• In de nieuwe 3 reeks (E90) 320i heeft er toch altijd een 4-cilinder gelegen van 170pk ?
                        En nooit een 6-cilinder uit de 520i pré-facelift ? (2.2i, 6inlijn)
                        En weet er iemand de code van de 520i?

Comment

• ik dacht eerst een 4 cilinder met 150pk, en dan vervangen door een 170pk exemplaar maar nooit een six-pack dacht ik idd...
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Net nog eens opgezocht, en ik vind er ook niets van. We zullen dan wel gelijk hebben..
                            Goed dat ik het nu met zekerheid weet..

Comment

• nu ligt er zeker een 4 cyl in met 170pk. (meestal in België gereduceerd naar 163 pk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                In de Audi moesten we gewoon de GALA kabel onderbreken die de snelheid als het ware doorgeeft aan de radio (aangezien je volume automatisch stijgt naarmate je harder rijdt).

Sommigen knippen die door maar dan is je volume dus fxcked, gewoon onderbreken met een knopje dus.

maar in BMW? Anyone?
                                moduleke zoeken op ebay en dat er tussen steken. Het 'zou' kunnen dat het ook software matig op te lossen valt, maar heb toch nog niets hierover gelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                  moduleke zoeken op ebay en dat er tussen steken. Het 'zou' kunnen dat het ook software matig op te lossen valt, maar heb toch nog niets hierover gelezen.
                                  Thanks!

Jammer dat het toch vrij duur is, ik vind 100 EUR al veel voor zoiets eigenlijk

Maar ik zit toch veel in de wagen en ik mis dat....is het mss toch waard

Comment

• Ik vind het dat waard in uw geval.

Comment

• Snel 'es gekeken op twee fora : de meeste hebben zo'n module steken. Er zijn (weinig) berichten dat die met de nieuwste software(updates) niet meer zouden werken, maar daar komt vaak meteen reactie op als zou dat wél nog gaan. Er zijn dus enkele gevallen of enkele modules die moeite hebben met de nieuwste software van de auto, maar er zijn er dus zeker ook die dat niet hebben.

Je kan ook freischalten via software, echter. Een chiptuner zou daar misschien raad mee weten?

Comment

• hoe zit dat eigenlijk met die software upgrades, doen ze dat altijd automatisch als auto eens binnen moet voor een onderhoud ? en kan je ergens zien met welke software versie je rondrijdt ? mijne moet binnenkort ook binnen, zou niet graag hebben dat motor ineens anders draait

Comment

• nog een vraagje, kun je je 335i naar alpina brengen en hem daar op die 360 pk laten zetten ipv bij een chiptuner of doet alpina dat niet ?

Comment

Working...
                                          X