Ik zoek ook één of andere vette German sticker voor op m'n Audi.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenencore une fotooke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk zoek ook één of andere vette German sticker voor op m'n Audi.
Vette topickeuze btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBitte ein bit
Vette topickeuze btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten///M Motorsport ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIch habe den schonste arsch der welt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDit maar kleiner,kan iemand me helpen??
De decante efkes uithangen.
Gewoon afprinten en met plakband aan uw auto hangen.
Of gewoon eens naar de site gaan die int groot op die foto staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDe decante efkes uithangen.
Gewoon afprinten en met plakband aan uw auto hangen.
Of gewoon eens naar de site gaan die int groot op die foto staat
http://cgi.ebay.com/AUTOCOLLANT-MC-M...742.m153.l1262
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten13x9cm is te groot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten@LL die sticker links van je nummerplaat vliegt er af zodra ik die kar zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKijk effe in je broek en is 13cm groot ?
Nee serieus. Voor wat wil je hem gebruiken? Als het gewoon om op uw kar te plakken is dan is 13x9cm echt niet groot hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDude.
Nee serieus. Voor wat wil je hem gebruiken? Als het gewoon om op uw kar te plakken is dan is 13x9cm echt niet groot hoor.
Comment
-
Goede keuze LL, spijtig dat het geen benzine is maar ik snap uw keuze wel, als ik zoveel km's moest doen als jij had ik ook een 530d ofzo genomen.
Doe je geen topic open, kan Frankie wat komen zagen en de oude lul uithangen, als hij nog ooit unbanned wordt tenminste
Oja, niet per se omdat het een BMW is maar wel een veeel betere optie dan een Skoda,
Simply clever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVan die zilveren tint
Ik heb dat ook liever hoor, maarja...zo aftermarket shit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJerain z'n ruiten op de M5 al eens gezien? Echt prachtig gedaanmaar het trekt wel Franse flikken aan
Ik vind het trouwens op een touring nog beter passen dan een sedan, het heeft ook nog wat voordelen als je geen te donkere tint neemt...
Comment
Comment