Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Duely noted. 730d dus.

Tip: als je iets écht speciaals wil ... een Audi A8 3.3 TDI quattro. Ik weet niet hoe 't bij jou zit, maar ik zou dié preferen boven de 730d.

Comment

• mee gereden?

Comment

• Kijk, zoiets bedoel ik.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Lederen sportzetels, bi-xenon, zaaaalig understated velgen, ...

Groen-beige, misschien?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

(minder mijn smaak)

Enzovoort.

Vele cooler.

Comment

• Er zijn er knappe: klik

Comment

• -edit-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              mee gereden?
              Ja, al een eind geleden, maar zeer kort (ik denk geen 2 km), wel enkele tientallen km mee meegereden. Ik durf er niks over zeggen, m'n kennismaking ermee was veel te kort. Ik vind 'm in ieder geval jonger ogen dan de E38, 'ie is zeldzamer, 'ie heeft quattro, 't is een V8 van betaalbare grootte (tax), komt minder patserig over, ...

I'd be my choice!

(maar ze zijn wel duurder dan de 730d ... voor 'n propere moet je toch blijkbaar tussen de 17 en de 20k neertellen)

Comment

• ik weet één ding: gechipt zijn die dingen bloedsnel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Gewoon naar de BMW site --> http://www.bmw.be/be/nl/index_highend.html en daar je keuze maken van het betreffende model, waar je onderaan de catalogus kunt downloaden
                  Handleiding (Betriebsanleitung) =/= catalogus.

Comment

ik weet één ding: gechipt zijn die dingen bloedsnel
                    Geloof ik graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Geloof ik graag.
                      had filmpjes, maar vind ze niet terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Er zijn er knappe: klik
                        Ja, da's ook een knappe! En prijs valt goed mee vergeleken met die die ik vond (weliswaar op autoscout24).

Comment

had filmpjes, maar vind ze niet terug
                          Z
                          O
                          E
                          K
                          !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Handleiding (Betriebsanleitung) =/= catalogus.
                            Jooooooooooa ik zag het ook als het te laat was(zie mijn -edit-)

Gij post nog sneller dan Lucky Luke op zijn eigen schaduw kan schieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Er zijn er knappe: klik
                              Ja, maar tis hier ne BMW lover topic hééé

Comment

• Een A8 van de vorige generatie is niet mijn ding.
                                Ik vind hem niet reuze knap (op S-line na) en ik wil liever geen quattro meer.

Daarenboven weet ik uit ervaring (oom) dat een A8 een erg dure auto is wanneer er iets stuk gaat. Een 7-serie is op dat vlak absoluut goedkoper.

Dan is er nog het punt dat hij inderdaad wat duurder is, en in mijn ogen ziet hij er juist gedateerder uit dan een E38.

Voor mij is een E38, wanneer ik er mee klaar ben, absoluut de knapste limousine van die periode. Een W140 van Mercedes-Benz vind ik ook extreem lekker, maar dat is juist door de dikheid die hij uitstraalt. Een E38 is sportief, elegant én gewoon volledig RRD-style.

Maar ook een E46 én E39 staan nog steeds op mijn lijstje.
                                Het is moeilijk te kiezen uit die 3. Ze hebben allen hun charmes...

Comment

• Vergis u niet, ook ne 7 kan ferm duur als er iets aan kapot gaat hoor......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk Berichten
                                    Vergis u niet, ook ne 7 kan ferm duur als er iets aan kapot gaat hoor......
                                    Klopt, maar BMW heeft minder het probleem dat 7-serie onderdelen duurder zijn dan 5-serie onderdelen.

Bij Audi hebben ze dat fel...

Comment

• Als ik u was kocht ik een E46, ik vind een 7 niet zo goed passen bij een jonge gast.
                                      Just my 2 cents.

Comment

• Ja, wat past bij mijn leeftijd vind ik in mindere mate belangrijk.

Grootste nadeel van een E46 is dat mijn pa anti-3-serie is. Hij heeft zelf altijd 5- en 7-series gereden en het is dus makkelijker hem te overtuigen voor een 5 of een 7.

Hier thuis hebben ze het liefste dat ik een E39 530d koop, maar mijn ultieme droomauto is nog steeds een E39 M5, en ik ben bang dat ik die niet meer ga kopen als ik al een E39 530d heb gehad.

Comment

• Ga eens testrijden met beiden zou ik zeggen. E38 en E39. E39 is echt wel een plezante auto om mee te rijden. Voor mij nog altijd de beste die ik ooit gehad heb (525tds); 220 000 km mee gebold en nooit iets mee voorgehad

Comment

Working...
                                          X