Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik zou ook voor de B12 gaan, zonder enige twijfelOorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik ga wel voor die andere V12

Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmijne maat gaat zijn 118d sporthatch laten chippen maar da's toch ook zo eentje met die EDC17? Gaat da al?
Neen!
Comment
-
Iemand ervaring met de ipod integratie via usb?
Comment
-
ongelofelijk.Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenBMW 735iL
Tijdloze elegantie

interieurpics?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Jup, maar stel deze vraag in het "PC vragen en antwoorden" topicOorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIemand ervaring met de ipod integratie via usb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenDan deze meer gemakkelijke vraag voor u:
Ik dacht eens ooit op een foto van jouw 5'er een lichtkleurige zetelhoes met bmw-logo te hebben gespot. Waar kan ik zo' exemplaar op de kop tikken?
Zonder logo is ook goed, maar ik vind voorlopig zo geen lichtkleurige hoes, alleen maar zwarte boel... en not done op zo' creame beige zetels.
Racing-M
Comment
-
Prachtige velgen, 101M in 19" op een '3 =Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenHier nog een paar foto's van de nieuwe 3-reeks van de mede-eigenaar van m'n vader z'n bedrijf:
(Sorry voor de crappy kwaliteit. Ik voorzie jullie nog wel eens van mooie duidelijke foto's
)

Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtige velgen, 101M in 19" op een '3 =

Mmmmm, had pmmeke deze niet op z'n vorige 5'er ?
Comment
-
Maar dan liefst op gas zekersOorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk niet, ik zou voor een 750i gaan en daar een sportuitlaatje ondersteken. Zo'n V12 klinkt hemels...
Of optie2: Een eigen olieboorplatform hebben is dan ook doenbaar
Comment
-
als ik het me goed herrinner waren dat de persfoto's voor de 740d. 238 pk ofzo had 'ieOorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
MA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Comment
-
Autoweek. nl zegt 238pk.Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenals ik het me goed herrinner waren dat de persfoto's voor de 740d. 238 pk ofzo had 'ie
Andere sites zeggen 245pk.
Ik wil alleen maar weten of het blok betrouwbaar is.
Comment
-
Best wel, ja. Ik herinner me nog dat ik met m'n ouders met één van de hele eerste 740d op reis ben geweest naar Italië (auto van Bornem) voor 2 weken, toen was die auto voor een diesel weergaloos krachtig. Toen in die tijd met een diesel in een luxeslee de begrenzer (250 km/u) aantikken, dat was ongehoord, en werd zelfs gezien als je reinste brutaliteit om (voor een diesel) zo barbaars in het Rijk van de Benzine te komen stormen.
Die motor heeft echter niet veel gegadigden gevonden, 'ie was, samen met de 3,3-liter V8 TDI in de Audi A8, net het tijdperk van de dikke en zeer krachtige diesels een beetje te ver vooruit.
Ik heb geen weet van grote problemen met die motor ... en aangezien dit eigenlijk een V8 is met de 3.0d-techniek van de stand van de E39 ... lijkt dit mij ook niet meteen een aanwijziging voor problemen, wel integendeel. Maar ik zei 't al : 'k heb er nooit naar gezocht, dus ik durf me niet uitspreken.
Comment
-
Heb de nieuwe bmw performance cataloog liggen. Kwijl dokument zunne. Ben aan kijken voor een carbon trim. Dat stuurke is ook prachtig. Prijzen vallen mee. Een remkit voor en achter '(voorraan 6 zuiger remmen kit ) met schijf enzo voor ongeveer 25OO euro voor en achter. Dat is echt on bmw achtig en geen geld. En in orde met de keuring ook denk ik.
Comment
-
We know, de eerste versies zijn meegesprokkeld van 't salon van Genève.Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenHeb de nieuwe bmw performance cataloog liggen. Kwijl dokument zunne.
Het stuur is op foto lelijk maar live ça va. Wel zeer zeer duur...
Comment

Comment