Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo snelsnel gesprokkeld, vind ik o.a. dit :- enkel de '7-problemen (zoals klapperende vooras door te licht bemeten bushings, pixelproblemen in de MID, zo van die dingen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar ik lees hier oa. één advies: "zelfs al zijn ze betrouwbaar, als je eentje koopt met 200k km dan is de kans groot dat je binnenkort toch herstellingen aan je been krijgt, en een dieselpomp, of een turbo, of het inspuitsysteem, dat kost allemaal zoveel dat het spaareffect van dieselrijden dan meteen verloren gaat, dan is een benzine beter te betrouwen". Ik kan me daar wel deels bij aansluiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk BerichtenIk zit met zo'n klapperende vooras op mijn E38 730d denk ik. Wat kan je daar aan doen ? Heb er in de garage al een paar keer de melding van gemaakt maar daar zeggen ze niets abnormaal te zien. Dat geklapper komt en gaat, soms 2 weken niks en dan weer een paar dagen aan een stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVolgens mij heeft een benzine met meer dan 200 000 km ook van die problemen met even grote kosten.
Een goeie atmosferische benzine gaat normaal gezien langer mee dan die hightech HO diesels de dag van vandaag. En als je kosten hebt aan zo'n diesel, zijn ze doorgaans veel hoger dan aan zo'n benzine. Je wil écht het inspuitingssysteem van zo'n V8 niet vernieuwen... pomp, injectoren, ... dat kost een bak geld. En net die systemen zijn relatief gevoelig. Idem met turbo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenJup, maar stel deze vraag in het "PC vragen en antwoorden" topic
Wanneer ik de Ipod aansluit met het kabeltje voor synchronisatie met de computer, dan krijg ik juist contact en kan ik de ipod bedienen met de idrive controller.
Maar de titels die worden weergegeven op het scherm zijn niet normaal (in de tred van vkma, apdc,...)
Als je dan 1 liedje laat afspelen komen echter de artiest en het nummer er correct op.
Iemand die weet hoe je de ipod correct kan integreren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAsbevestigingen (rubbers) moeten vervangen worden, dacht ik. 't Is geen ongekende issue, normaal gezien zou een goeie, eerlijke mecanicien moeten weten waarover 't gaat, veel E38 hebben/hadden er last van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtensweeeeeeeeeeeeeeet
dat rode met die sexy snoet icm M-package
knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtengeen Tomskitis meer wat de kleur betreft hierzo
Vandaag blijft rooooooood.....
Het is niet mis, maar ik zou iets stijlvollers (of iets saaiers, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk) verkiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVandaag wel.
Het is niet mis, maar ik zou iets stijlvollers (of iets saaiers, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk) verkiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk ben op de mijne nog lang niet beugekeken... ik zie dat rood zelfs zo graag dak voor de volgende het terug zou durven nemen... hell, ik heb het vrij zeker
PS: Ik vind rood helemaal niet on-stijlvol !
Comment
-
de verschillende ....lines van bmw
Bij BMW bestaan er heel wat ...lines, zoals M-Pakkets, Option-line, Exclusive-line. Heeft iemand een idee waar ik, evt per jaartal, kan vinden uit welke opties een bepaalde line bestaat. Wellicht bestaat een M-Pakket op een BMW 320D uit 2000 uit andere opties dan op een 325 i van 2004 bvb, of is een Option-line op een 320D Touring anders dan op een X5.
Via de zoekfunctie geraak ik er niet. Via de site van BMW vind je enkel info ivm de huidige modellen.Wie kan hierover enige verduidelijking geven? Alvast bedankt voor de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk ben op de mijne nog lang niet beugekeken... ik zie dat rood zelfs zo graag dak voor de volgende het terug zou durven nemen... hell, ik heb het vrij zeker
Als ik een nieuwe wagen zou kopen, veel kans dat ik voor een rode ga.
Comment
Comment