Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    http://www.intertet.org/?post_id=246383

bmw billboard van 15OO M2
    Stond PS3 daar niet tijdje geleden?

Comment

• Pmmke altijd met z'n raar getyp. Ik zat al te denken "Waar zie die nen BMW 1502? En nen M2?!? Da kennekikni!!"

Pmmke :
      O = letter
      0 = cijfer

Comment

• Als ik mezelf verander dan verlies ik mijn natuurlijk aangeboren charme lol

O blijft :p

Comment

• 0ké.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Zo snelsnel gesprokkeld, vind ik o.a. dit :
            • enkel de '7-problemen (zoals klapperende vooras door te licht bemeten bushings, pixelproblemen in de MID, zo van die dingen)
            effe bij motor-talk kijken
            Ik zit met zo'n klapperende vooras op mijn E38 730d denk ik. Wat kan je daar aan doen ? Heb er in de garage al een paar keer de melding van gemaakt maar daar zeggen ze niets abnormaal te zien. Dat geklapper komt en gaat, soms 2 weken niks en dan weer een paar dagen aan een stuk

Comment

Maar ik lees hier oa. één advies: "zelfs al zijn ze betrouwbaar, als je eentje koopt met 200k km dan is de kans groot dat je binnenkort toch herstellingen aan je been krijgt, en een dieselpomp, of een turbo, of het inspuitsysteem, dat kost allemaal zoveel dat het spaareffect van dieselrijden dan meteen verloren gaat, dan is een benzine beter te betrouwen". Ik kan me daar wel deels bij aansluiten.
              Volgens mij heeft een benzine met meer dan 200 000 km ook van die problemen met even grote kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk Berichten
                Ik zit met zo'n klapperende vooras op mijn E38 730d denk ik. Wat kan je daar aan doen ? Heb er in de garage al een paar keer de melding van gemaakt maar daar zeggen ze niets abnormaal te zien. Dat geklapper komt en gaat, soms 2 weken niks en dan weer een paar dagen aan een stuk
                Asbevestigingen (rubbers) moeten vervangen worden, dacht ik. 't Is geen ongekende issue, normaal gezien zou een goeie, eerlijke mecanicien moeten weten waarover 't gaat, veel E38 hebben/hadden er last van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Volgens mij heeft een benzine met meer dan 200 000 km ook van die problemen met even grote kosten.
                  Volgens mij niet.

Een goeie atmosferische benzine gaat normaal gezien langer mee dan die hightech HO diesels de dag van vandaag. En als je kosten hebt aan zo'n diesel, zijn ze doorgaans veel hoger dan aan zo'n benzine. Je wil écht het inspuitingssysteem van zo'n V8 niet vernieuwen... pomp, injectoren, ... dat kost een bak geld. En net die systemen zijn relatief gevoelig. Idem met turbo's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                    Jup, maar stel deze vraag in het "PC vragen en antwoorden" topic
                    Ik had het niet over mijn PC, maar wel over de aux-in/usb ingang:

Wanneer ik de Ipod aansluit met het kabeltje voor synchronisatie met de computer, dan krijg ik juist contact en kan ik de ipod bedienen met de idrive controller.

Maar de titels die worden weergegeven op het scherm zijn niet normaal (in de tred van vkma, apdc,...)

Als je dan 1 liedje laat afspelen komen echter de artiest en het nummer er correct op.
                    Iemand die weet hoe je de ipod correct kan integreren?
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Asbevestigingen (rubbers) moeten vervangen worden, dacht ik. 't Is geen ongekende issue, normaal gezien zou een goeie, eerlijke mecanicien moeten weten waarover 't gaat, veel E38 hebben/hadden er last van.
                      Ok. Ik zal het bij de eerstvolgende gelegenheid nog eens zeggen in de garage. Want daar blijven mee rondbollen zal wel niet blijven goedkomen he

Comment

• sweeeeeeeeeeeeeeet

Comment

• graag met zwart leder en de carbon inleglijstjes van Performance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            sweeeeeeeeeeeeeeet

FAK

dat rode met die sexy snoet icm M-package

knap!

Comment

• geen Tomskitis meer wat de kleur betreft hierzo

Vandaag blijft rooooooood.....

Comment

• Neem zeker ook die velgen. Mooiste velgen verkrijgbaar voor een E92 vind ik.

Comment

geen Tomskitis meer wat de kleur betreft hierzo

Vandaag blijft rooooooood.....
                                  Vandaag wel.

Het is niet mis, maar ik zou iets stijlvollers (of iets saaiers, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk ) verkiezen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Vandaag wel.

Het is niet mis, maar ik zou iets stijlvollers (of iets saaiers, het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk ) verkiezen.
                                    Ik ben op de mijne nog lang niet beugekeken... ik zie dat rood zelfs zo graag dak voor de volgende het terug zou durven nemen... hell, ik heb het vrij zeker

Comment

Ik ben op de mijne nog lang niet beugekeken... ik zie dat rood zelfs zo graag dak voor de volgende het terug zou durven nemen... hell, ik heb het vrij zeker
                                      Ik vind dit rood zodanig mooi en bijna uniek voor een BMW dat ik het zelfs zou overwegen voor mijn volgende BMW !!!

PS: Ik vind rood helemaal niet on-stijlvol !

Comment

• de verschillende ....lines van bmw

Bij BMW bestaan er heel wat ...lines, zoals M-Pakkets, Option-line, Exclusive-line. Heeft iemand een idee waar ik, evt per jaartal, kan vinden uit welke opties een bepaalde line bestaat. Wellicht bestaat een M-Pakket op een BMW 320D uit 2000 uit andere opties dan op een 325 i van 2004 bvb, of is een Option-line op een 320D Touring anders dan op een X5.
                                        Via de zoekfunctie geraak ik er niet. Via de site van BMW vind je enkel info ivm de huidige modellen.Wie kan hierover enige verduidelijking geven? Alvast bedankt voor de moeite.

Comment

Rood is héél mooi. Een imolarode E46 coupé met M-pakket is voor mij de mooiste E46 die er bestaat... zo eentje als die van u dus.
                                          Als ik een nieuwe wagen zou kopen, veel kans dat ik voor een rode ga.

Comment

Working...
                                          X