Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAan de buitenzijde zie je geen verschil. Je moet echt je oog in de wagen leggen om verschil te zien. Daar zie je de toerenteller die bij de diesel maar tot 6000 toeren gaat. Ook is enkel de 335i als handgeschakelde versie beschikbaar. Als het dus een manuele is, dan is het sowieso een benzine...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenKan je geen 335d met een manuele bak kopen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKnappe getuned + zalige motor = gans Geil!
(behalve van de 4 uitlaten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIdd, de uitlaten zou ik anders gedaan hebben. Die ovalen exemplaren van Alpina zouden er goed onder passen imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKvind gewoon dat je geen 4 uitlaten onder een BMW zet. Het is nog altijd geen ///M.
Hier vind ik het best geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenMeestal denk ik er ook zo over, maar hier staan ze precies verder uit elkaar, zo is het duidelijk dat het toch geen M is.
Hier vind ik het best geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Nee, natuurlijk niet. Héél mooie sobere tuning.
De uitlaten vind ik net iets te opvallend ogen, net als bij de 'echte' M3 trouwens. Het is wel professioneel gedaan, net alsof het echt is.
Comment
Comment