Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Deze 335i staat al een tijdje te koop voor een veel te hoge prijs. Deze wagen heeft een nagplaatst M-sportpakket en die lelijke achtervleugel.
    Inderdaad... Ik heb toen gevraagd om jouw wagen over te nemen. Of alleszins heb ik gevraagd wat zij zouden terug geven voor jouw 335i. Ze zeiden dat ze momenteel geen 335i zouden overnemen. Zeker geen handgeschakelde. Want er stonden al 2 tweedehandse 335i, handgeschakeld. En die zijn absoluut niet zo geliefd blijkbaar...
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• AC Schnitzer X5 3.0sd

Nu te bewonderen in onze showroom en online: www.acschnitzer.be!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Aan de buitenzijde zie je geen verschil. Je moet echt je oog in de wagen leggen om verschil te zien. Daar zie je de toerenteller die bij de diesel maar tot 6000 toeren gaat. Ook is enkel de 335i als handgeschakelde versie beschikbaar. Als het dus een manuele is, dan is het sowieso een benzine...
        Kan je geen 335d met een manuele bak kopen ?

Comment

• Vette 335i

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Knappe getuned + zalige motor = gans Geil!

(behalve van de 4 uitlaten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    Kan je geen 335d met een manuele bak kopen ?
                    Nop, bestaat niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Knappe getuned + zalige motor = gans Geil!

(behalve van de 4 uitlaten)
                      Idd, de uitlaten zou ik anders gedaan hebben. Die ovalen exemplaren van Alpina zouden er goed onder passen imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Idd, de uitlaten zou ik anders gedaan hebben. Die ovalen exemplaren van Alpina zouden er goed onder passen imo.
                        Kvind gewoon dat je geen 4 uitlaten onder een BMW zet. Het is nog altijd geen ///M.

Comment

• Heeft de 325d dezelfde sound als de 330d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Kvind gewoon dat je geen 4 uitlaten onder een BMW zet. Het is nog altijd geen ///M.
                            Meestal denk ik er ook zo over, maar hier staan ze precies verder uit elkaar, zo is het duidelijk dat het toch geen M is.
                            Hier vind ik het best geslaagd.

Comment

• Zéér knappe E92!!

Perfect!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Meestal denk ik er ook zo over, maar hier staan ze precies verder uit elkaar, zo is het duidelijk dat het toch geen M is.
                                Hier vind ik het best geslaagd.
                                Idd duidelijk dat het geen M is, die van de M staan veel dichter naar het midden toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Bweik, mottige tjoeningbak!! 4 uitlaten horen op een M3, alleen op een M3 te staan verdorie!

Nee, natuurlijk niet. Héél mooie sobere tuning.
                                  De uitlaten vind ik net iets te opvallend ogen, net als bij de 'echte' M3 trouwens. Het is wel professioneel gedaan, net alsof het echt is.

Comment

• ik vind die uitlaten best wel knap !

Comment

• De max

Comment

• Wel mooi gedaan, alleen zou ik de niertjes in het chromé willen zien(stond anders toch mooi in assorti met het chromé rond de velgen, uitlaat )

Zwarte niertjes vind ik nog steeds het mooiste staan(als het toch moet) op een zwarte E30.

Comment

• Hier nog een paar foto's van de nieuwe 3-reeks van de mede-eigenaar van m'n vader z'n bedrijf:

(Sorry voor de crappy kwaliteit. Ik voorzie jullie nog wel eens van mooie duidelijke foto's )

Senna, Driven To Perfection

Comment

Working...
                                          X