Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vrouw, kinderen en hond in de auto. De rest erachter! Waar een remorque van 500 euro al niet goed voor is.
Ik dacht daar vroeger hetzelfde over, totdat ik aan 120km/u een wiel verloor door een gebroken kogellager. Sedert dan geen 500euro aanhangwagens meer voor mij. Huidige aanhangwagen is ook slechts 2,5m lang maar beestje weegt wel 580kg leeg ipv 180kg zoals mijn vorige.
Toen ik 30 jaar was met ??n (klein) kind heb ik ook een 3 gekozen en een remorque achter de wagen : niet voor mijn dood. Als ik wat wil op reis huur ik het wel
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Ik dacht daar vroeger hetzelfde over, totdat ik aan 120km/u een wiel verloor door een gebroken kogellager. Sedert dan geen 500euro aanhangwagens meer voor mij. Huidige aanhangwagen is ook slechts 2,5m lang maar beestje weegt wel 580kg leeg ipv 180kg zoals mijn vorige.
Ik ben geen kenner van aanhangwagens. Deze heeft wel een alko 500 kg torsie as. Verschillende mensen hebben mij gezegd dat dat geen rommel is. Ik heb deze nu een zes jaar en die heeft al bergen werk verzet, onder andere zo'n honderd kuub hout uit 't bos gehaald en nu op vakantie bijna 3.000 km mee gebold. Nog geen enkel probleem mee ondervonden. Een aanhangwagen die leeg 580 kg weegt vind ik voor mij totaal niks. Slecht manipuleerbaar, log en veel te zwaar.
Toen ik 30 jaar was met ??n (klein) kind heb ik ook een 3 gekozen en een remorque achter de wagen : niet voor mijn dood. Als ik wat wil op reis huur ik het wel
Ik rijd liever met mijn fiets, mijn moto en ga ook liever met mijn hond wandelen dan er één te huren.
Constant 120/130 per uur zonder problemen hoor.
Ik rijd liever met mijn fiets, mijn moto en ga ook liever met mijn hond wandelen dan er één te huren.
Constant 120/130 per uur zonder problemen hoor.
Ik ben een te groot zorgenkind ivm diefstal enzo. Huren is zorgeloos. Heb vroeger nog met remorques gereden (surfmateriaal en MTB's) maar vind het verre van prettig. Elk zijn ding zeker
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
. Een aanhangwagen die leeg 580 kg weegt vind ik voor mij totaal niks. Slecht manipuleerbaar, log en veel te zwaar.
Alko is idd geen brol. Normaal gezien hebben die ook dubbele lagers. Log dat is relatief he uw aanhangwagen lijkt mij maar 0,5m korter. Mijn zware aanhangwagen loopt veel rustiger (lees minder springerig) achter de auto dan mijn vorige. Als je met het neuswiel 1 as in de lucht zet duw je die ook overal op je eentje probleemloos naartoe. En bij het geval dat ik met volle lading eens alles moet toegooien ben ik blij dat dat ding prima remmen heeft.
Natuurlijk heeft hij ook nadelen gewicht + BE + verzekering + keuring + tax.
Zal wel een beetje persoonlijke voorkeur zijn zeker. Mijne is waarschijnlijk wat overkill, maar na mijn voorval wou ik geen risico meer nemen. Hoe dan ook ben je sowieso al een pak veiliger op de baan dan de meeste die je met hun snotrotte overladen zelfbouw aanhangwagentjes aan het containerpark ziet.
Comment