1M en Z4M coupe staan toch bekend als goede rijdersautos en dalen in prijs zie ik ze niet meer doen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke Bad Ass Daily?
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenEen gallardo? Maar dan zal je wss naar de eerste jaren moeten gaan en heb je een automaat.
F-type (R)?
Maserati Granturismo?
Porsche ?
Ferrari 575?
Vreemd dat het nog niet gezegd is, maar waarom geen corvette?
Winterbanden zijn bij sommige opties mss wel een probleem
Zelf zou ik voor een Aston Martin gaan
F-Type R is iets hoger qua prijs, maar misschien te doen.
Maserati, zie hieronder
Porsche... Een 996GT3 kan je voor pakweg 70 vinden, misschien doenbaar om onder de 65 te geraken. Hopen 997.1, maar in Bellevue hier rijdt iedereen er meeDe prijzen zijn kunstmatig hoog momenteel omwille van de 991GT3 PDK, maar ze gaan totaal instorten als de 991.2 GT3 met manuele bak er komt. Dus allicht geen Porsche momenteel.
Ferrari 550 en 575 zijn belachelijk duur momenteel. Richting 100K en 130K !
Corvette, geen interesse in. Z06 of ZR1 misschien, maar je ziet ze hier echt wel veel...
Ik hou AM in de gaten, maar in die price range is het moeilijk een goeie te vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWel dat kan ik moeilijk zeggen als ik het budget niet ken.
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenbudget is bekend hoor
is een dikke rode alfa of maserati daar geen optie als je er uit wilt springen? veel zeldzamer dan al die duitsers en amerikanen.
nissan 370Z is ook wel cool, maar onder budget en minder exclusief miss, wel serieus ondergewaardeerd, en natuurlijk niet echt in zelfde klasse als die R8en en bentleys die hier voorgesteld worden :-)
Alfa werd hier jarenlang niet ingevoerd, nu kan je hier de 4C krijgen. Maar heb er geen interesse in.
Maserati bij hopen, maar "the one to get" is de MC versie (Echte MC Stradale is hier niet beschikbaar), en die zit hoger qua prijs.
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende 507 is weldegelijk speciaal tegenover de gewone C63... als je de 507 gereden hebt (of black series) wil je niet meer terug naar de gewone 204 C63
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten1M en Z4M coupe staan toch bekend als goede rijdersautos en dalen in prijs zie ik ze niet meer doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenVw kwvertjem...of een geitje. Gewoon omdat het kan.....----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenGallardo's beginnen van 80K
F-Type R is iets hoger qua prijs, maar misschien te doen.
Maserati, zie hieronder
Porsche... Een 996GT3 kan je voor pakweg 70 vinden, misschien doenbaar om onder de 65 te geraken. Hopen 997.1, maar in Bellevue hier rijdt iedereen er meeDe prijzen zijn kunstmatig hoog momenteel omwille van de 991GT3 PDK, maar ze gaan totaal instorten als de 991.2 GT3 met manuele bak er komt. Dus allicht geen Porsche momenteel.
Ferrari 550 en 575 zijn belachelijk duur momenteel. Richting 100K en 130K !
Corvette, geen interesse in. Z06 of ZR1 misschien, maar je ziet ze hier echt wel veel...
Ik hou AM in de gaten, maar in die price range is het moeilijk een goeie te vinden.
60-65K USD
Eigenlijk geen interesse in een GT-R, je ziet ze hier overal rijden.
370Z zie ik er elke dag 10 van. Blijft goeie auto, daar niet van.
Alfa werd hier jarenlang niet ingevoerd, nu kan je hier de 4C krijgen. Maar heb er geen interesse in.
Maserati bij hopen, maar "the one to get" is de MC versie (Echte MC Stradale is hier niet beschikbaar), en die zit hoger qua prijs.
True. Maar buiten wat extra PK is er niets aan. Dan liever een BS.
Boh, heb al M gehad, en met een paar andere gereden. Hier rijden zoveel M's rond dat het belachelijk is. Ik vond er vroeger al niks aan, dus ik denk niet dat ik daar voor ga gaan.
Haha schitterend! Ik zou hier totally een geit kopen, just for the heck of it. Kevertjes zie je hier overal.
Oh oke, ik had hier even op autoscout gekeken en kwam die wagens zowat uit. In ieder geval nog veel succes, ik ben benieuwd wat het gaat wordenThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Als ge wilt opvallen: ne Weismann. Maar wss zelfsoccasie nog steeds buiten budget. Wel roestvrij :-)
Weet ni of ze er veel rondrijden en wat deze nog occasie gaan: Maybach of Rolls Royce.
Mss nog ne Vector op de kop tikken. Klassiek en zeker opvallend. En van US makelij. :-).
Voor de rest is alles al genoemd.
Ik zou er rapper uit geweest zijn moest ik dat budget hebben en in de US wonen. Direct nen Escalade
Comment
-
wss de meeste hier al opgenoemt geweest.
Gallardo +-65k € , Porsche 997 Turbo +-50k € , Jaguar XKRS of F - Type.Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenAls ge wilt opvallen: ne Weismann. Maar wss zelfsoccasie nog steeds buiten budget. Wel roestvrij :-)
Weet ni of ze er veel rondrijden en wat deze nog occasie gaan: Maybach of Rolls Royce.
Mss nog ne Vector op de kop tikken. Klassiek en zeker opvallend. En van US makelij. :-).
Voor de rest is alles al genoemd.
Ik zou er rapper uit geweest zijn moest ik dat budget hebben en in de US wonen. Direct nen Escalade
Rolls of Maybach zijn duurder, en totaal niet geschikt voor wat ik zoek.
Vector zie je nu en dan eens opduiken. Maar euh, niet voor 65K
Escalade is super nice, had er vorig jaar bijna eentje gekocht, maar bouwkwaliteit is niet zo goed, en voor wat ik nu zoek helemaal niet geschikt.
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichtenwss de meeste hier al opgenoemt geweest.
Gallardo +-65k € , Porsche 997 Turbo +-50k € , Jaguar XKRS of F - Type.----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenWiessman is hier niet te vinden, zeker niet voor die prijs.
Rolls of Maybach zijn duurder, en totaal niet geschikt voor wat ik zoek.
Vector zie je nu en dan eens opduiken. Maar euh, niet voor 65K
Escalade is super nice, had er vorig jaar bijna eentje gekocht, maar bouwkwaliteit is niet zo goed, en voor wat ik nu zoek helemaal niet geschikt.
Dat zijn EU prijzen. In de US ligt de markt anders.
Weet ge met u budget schaf er u 10 aan....
Nu alle gekheid op een stokje, de prijzen daarvoor zijn zwaar aan het stijgen.
Moet anders ff praten met hawksthirdgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
True. Maar buiten wat extra PK is er niets aan. Dan liever een BS.lets have some more member berries
Comment
-
om mijn woorden kracht bij te zetten.
Specializing in 82-2002 Camaro and Firebird's, we offer everything from restoration parts, performance parts, used parts and services for all 82-2002 Camaro and Firebird's! Located in Easley, SC, we ship worldwide and also have a store front for local customers. Be sure to call or email us for any of your F-Body needs.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenom mijn woorden kracht bij te zetten.
http://www.hawksmotorsports.com/1989...oc-z-ls1-swap/----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
RCF en GSF zeggen me niet veel. Zou ik enkel over een paar jaar kopen als je ze voor 25K op de kop kan tikken.----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenNet als een M5 is dat meer een sportieve gezinswagen. En er rijden er zo veel rond. Prijzen daarvan vallen ook als een baksteen. Ik kijk zelfs niet meer om als ik er eentje zie of hoor.
Mijn voorkeur zou gaan naar:
1/ Jaguar F-type
2/ Donkervoort D8 GTO
3/Lotus Exige sport (weet wel niet hoeveel die kost)
(4/ niet binnen budget maar leuke daily : Porsche 911 turbo s)
Tenzij je echt een amerikaanse wil dan zeker de Shelby GT
Comment
-
Den Wayne heeft thans wel wat schoon materiaal staan voor uw budget
Enkel zal het transport ook nog wel wat kosten van oost naar west.
Denk sowiso dat ge voor een moeilijke keuze blijft staan om iets speciaals te vinden. Zelf ben ik enorme liefhebber van SUV's. Dus dan is de keuze al wat beperkter. Maar voor hetgeen gij zoekt is dat al wat moeilijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDen Wayne heeft thans wel wat schoon materiaal staan voor uw budget
Enkel zal het transport ook nog wel wat kosten van oost naar west.
Denk sowiso dat ge voor een moeilijke keuze blijft staan om iets speciaals te vinden. Zelf ben ik enorme liefhebber van SUV's. Dus dan is de keuze al wat beperkter. Maar voor hetgeen gij zoekt is dat al wat moeilijker.
Comment
Comment