Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Bad Ass Daily?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een JAG F type R zal volgens mij niet snel zakken in prijs.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ftype ben ik ondertss al beu gezien.

Comment

Comment

Bij ne bad ass daily denk ik aan ne clio 182 cup volledig gestript of nen megane r26r of nen honda civic type r, of nen megane 275 cup......of nen integra type r.....al de rest waar ze hier van spreken zijn luxe limousines

Comment

Of nen Lotus Exige V6....das ne bad ass daily

Comment

Ne renault in de US? Guj wilt dat die amerikanen zich doodlachen?

Comment

In de US of amerika zijn alleen maar kruispunten en geen bochten daarmee dat die da ni kennen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                  In de US of amerika zijn alleen maar kruispunten en geen bochten daarmee dat die da ni kennen
                  Gij kijkt teveel TV denk ik. Buiten de steden hebben die voldoende bochten ;-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    In bergachtige gebieden wel, maar anders hebben ze wel veel rechte wegen (met haakse bochten) hoor.

Comment

Die amerikaanse bakken zijn toch ook alleen maar goed voor rechtdoor te rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                        Ik mag geen tv kijken van thuis....daarmee dat ik opt autoforum lees

Comment

Ben niet echt geinteresseerd in een hot hatch. Te veel KM, en ze zien je gewoon niet rijden. Kleiner dan pakweg een BRZ zie je hier niet echt, en qua hot hatches is het hier allemaal Golf R, GTI en R32, en de Focus RS begint nu op te komen.
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            Thanks, had die video nog niet gezien. Weinig nieuws daar, en herinnert mij nog maar eens wat voor ignorante kerel die Farah is.
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

Ne GTR

Comment

ik vermoed dat het daily gehalte en/of budget vereisten dat minder aantrekkelijke opties maken ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                  Die amerikaanse bakken zijn toch ook alleen maar goed voor rechtdoor te rijden
                                  Dat is een ander verhaal. Dat klopt dan wel weer.

Maar bochtig is het er in ieder geval wel. Rij maar eens door Zion, Red Rocks, Death Valley,...

Comment

• Alfa Romeo Spider dan als die Z/28 niet gaat, licht, snel genoeg, stuurt heerlijk en je moet er geen miljoenmiljard km/h mee rijden voor het uitdagend en spannend wordt.

Zoals hier eerder vermeld zal je wat toegevingen moeten doen. Of je pakt iets dat snel en comfy is, maar daardoor ook wat zwaarder is en hierdoor minder scherp is. Of je neemt iets lichter -wat leuker zal rijden- maar dan zal je wat toegevingen moeten doen op comfort.
                                    Last edited by CaliforniaDream; 19/08/2016, 13:56.
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
                                    X