Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
btw, die slechte mustangnaam, komt dit door het aanvallen van mensen ?
Nogal ja Veel crashes, veel eigenaars gedragen zich ook totaal niet tijdens car meets, enz.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
alleen denk ik dat je voordat bedrag leukers kunt hebben.
Dat is optie 4, welke zijn leuker?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik lees/hoor ook van sommigen dat een Dacia goed rijdt en goede kwaliteit is. :Ninja:
Kwaliteit? Ik zie dat jij VW rijdt, waarschijnlijk is kwaliteit voor u dan terugroepacties, olieverbruik en sjoemelsoftware? Uiterlijk en prestaties dat is allemaal subjectief, maar het zijn nu eenmaal geen onbetrouwbare wagens.
Terug on-topic. Mocht ik mogen kiezen zou het toch de hellcat of de camaro zijn. Hebben de bruutste look en doordat ze nogal oldschool zijn op gebied van technologie hebben ze waarschijnlijk ook de hoogste fun factor.
Spijtig dat het geen nieuwe mag zijn anders ongetwijfeld een AST-V sedan.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Spijtig dat het geen nieuwe mag zijn anders ongetwijfeld een AST-V sedan.
ATS-V ziet er leuk uit, maar dat is het dan ook. V6-je is redelijk saai
Bentley continental GT? Aston Martin DB 9? Jaguar XKR 5.0? Audi RS series 5/6/7/8?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Bentley continental GT? Aston Martin DB 9? Jaguar XKR 5.0? Audi RS series 5/6/7/8?
Leuke suggesties !
CGT blijft een favoriet (Als in, ik zou er ooit eentje willen als cruise-bak), maar die eerste generatie is nu toch echt wel oud aan het worden. Ook enorm zwaar, je hebt eigenlijk een Speed of SuperSport nodig om plezier te hebben.
DB9, daarnet nog gekeken. Zeker te vinden in die prijsklasse, maar zou dan toch graag een iets recentere vinden met de glazen sleutel
XK-RS dan in het blauw, wie weet... Maar moeilijk te vinden, en dan is er de F-type, die toch een pak knapper en moderner is... ?
Audi RS, leuk maar niets speciaal. Zelfde als BMW M en "doorsnee" Mercedes AMG spul. Zie je hier dagelijks, en zou er niet voor uit mijn bed komen
Eigenlijk wil je geen spannende, leuke auto maar een auto waar de mensen naar omkijken. Beter rijden als een M/AMG ga je echt bij die Amerikanen die je voorstelt niet vinden.
De CLK was trouwens helemaal geen leuke auto om mee te rijden volgens JK, heb gisteren die column nog gelezen toen ie'm net had en dat ding was een doodskist.
ATS-V ziet er leuk uit, maar dat is het dan ook. V6-je is redelijk saai
Lol, eentje dat absoluut niet moet onderdoen voor een AMG 63-S.
Goeike.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Wel dat kan ik moeilijk zeggen als ik het budget niet ken.
budget is bekend hoor
is een dikke rode alfa of maserati daar geen optie als je er uit wilt springen? veel zeldzamer dan al die duitsers en amerikanen.
nissan 370Z is ook wel cool, maar onder budget en minder exclusief miss, wel serieus ondergewaardeerd, en natuurlijk niet echt in zelfde klasse als die R8en en bentleys die hier voorgesteld worden :-)
Al wat daily bruikbaar is, is toch saai voor jou.
Ik vraag me trouwens af waar je op die saaie rechte wegen handling voor nodig hebt.
Waarom denkt iedereen dat heel amerika enkel uit rechte wegen bestaat?
Kan je evengoed zeggen dat het nutteloos is om een porsche te hebben in belgie je mag toch maar 120. En echt zwaar bochtenwerk hebben we ook niet.
Maw die smart forfour voldost wel.
Comment