Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat ibiza cupra of ford fiesta st?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door YvL Bekijk Berichten
    Ik heb in een trophy gezeten en heb er binnenkort ook een testrit mee, de trophy is opzich maar een klein verschil maar dat kleine verschil doet wel veel vind ik persoonlijk.
    Die zetels van de trophy zitten zalig gewoon.
    Dankje
    Jhaa ik heb binnenkort een testrit en begin september kan ik hem bestellen, dan heb ik em rond januari.
    Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
    Wat is er dan gekocht ?
    Nieuwste Renault clio rs trophy besteld.
    Heb je nu besteld of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
      S3 hoeft niet nieuw te zijn hé...
      Indd wou het recente model kopen 2dehands met de 300pk en die kost me evenveel als de clio rs trophy nieuw dusj..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
        Heb je nu besteld of niet?
        Kan em pas in september bestellen omdat die dan pas uitkomt maar heb em al wel samen met iemand van de renault garage samengesteld toen ik was gaan uithoren in de renault garage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
          viel me ook op. vooral omdat het in het begin niet al teveel mocht kosten (oude ibiza>nieuwe ibiza). zo'n trophy is nu ook niet de goedkoopste kleine hot hatch. 't kan snel escaleren ...
          Heb nog een jeep wrangler staan en omdat ik daar ook nog plannen voor had wou ik het goedkoop houden maar plannen zijn gewijzigd en begin wat later aan de jeep omdat er eerst een garage moet komen...

Comment

Kan em pas in september bestellen omdat die dan pas uitkomt maar heb em al wel samen met iemand van de renault garage samengesteld toen ik was gaan uithoren in de renault garage.
            De Trophy is al even uit, zit zelf hier iemand op het forum die hem al een tijd heeft.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              De Trophy is al even uit, zit zelf hier iemand op het forum die hem al een tijd heeft.

De clio rs trophy phase 2 ? Bij de renault garage zeiden ze tegen me dat deze pas september uitkomt...

Comment

Das toch de RS220? Die is al even uit hoor.

Comment

Nevermind... Je bedoeld de facelift. Daar heb ik geen weet van, zal wel kloppen dan.

Comment

Nevermind... Je bedoeld de facelift. Daar heb ik geen weet van, zal wel kloppen dan.

Ondertussen is er al een nieuwe ontwikkeld dan wss want dat zeiden ze tegen me in de renault garage dat de nieuwe uitkomt in september.

Comment

zal inderdaad wel de facelift zijn.

Comment

Of de RS16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                          Of de RS16.
                          De clio rs16 is een model met de motor van de megane rs, de nieuwe die in september uitkomt die ik bedoel heeft alleen dezelfde dagrijlichten in dat vlaggenmotief als de rs16 en voor de rest is bijna alles nog hetzelfde als het recente rs, alleen beetje beter ontwikkeld.

Comment

Working...
                          X