Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat ibiza cupra of ford fiesta st?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door YvL Bekijk Berichten
    Indd :-) ben bij de renault garage gaan uithoren, ze hebben mij de rs trophy laten zien en we hebben de nieuwe rs trophy laten berekenen en tegen volgend jaar januari/februari heb ik een nieuwe, dat is beter omdat een auto met die pk's nooit betrouwbaar is als 2dehands, heb erin gezeten, binnenkort een testrit, maar alleen erin zitten was al zo zalig :-)
    Waar een forum al niet goed voor is hé

Comment

Indd :-) ben bij de renault garage gaan uithoren, ze hebben mij de rs trophy laten zien en we hebben de nieuwe rs trophy laten berekenen en tegen volgend jaar januari/februari heb ik een nieuwe, dat is beter omdat een auto met die pk's nooit betrouwbaar is als 2dehands, heb erin gezeten, binnenkort een testrit, maar alleen erin zitten was al zo zalig :-)

straf! en dan nog een trophy ook! proficiat!
      is er een half jaar wachttijd op zo'n 4 RS trophy dan?

Comment

Proficiat ,goede keuze imo.
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
          Waar een forum al niet goed voor is hé
          Haha indd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
            straf! en dan nog een trophy ook! proficiat!
            is er een half jaar wachttijd op zo'n 4 RS trophy dan?
            Ik heb in een trophy gezeten en heb er binnenkort ook een testrit mee, de trophy is opzich maar een klein verschil maar dat kleine verschil doet wel veel vind ik persoonlijk.
            Die zetels van de trophy zitten zalig gewoon.
            Dankje
            Jhaa ik heb binnenkort een testrit en begin september kan ik hem bestellen, dan heb ik em rond januari.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
              Proficiat ,goede keuze imo.
              Dankje!
              Vind ik zelf ook een goede keuze.

Comment

Proficiat met de aankoop! Zal zeker een leuke kar zijn om mee rond te rac.. tuffen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                  Proficiat met de aankoop!
                  Wat is er dan gekocht ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                    Proficiat met de aankoop! Zal zeker een leuke kar zijn om mee rond te rac.. tuffen.
                    Dankje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                      Wat is er dan gekocht ?
                      Nieuwste Renault clio rs trophy besteld.

Comment

Da's een mooie keuze hoor, proficiat !

Comment

Goeie keus gemaakt!!! De tropfy 220 zou echt super moeten zijn, bij ford kunde onder garantie naar 225 pk mountune gaan...wat ist beste? Leukste? Clio3 rs is super SUPER leuk, maar dan had ik iets meer gegeven en voor een civic typeR gegaan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                            Da's een mooie keuze hoor, proficiat !
                            Merci

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                              Goeie keus gemaakt!!! De tropfy 220 zou echt super moeten zijn, bij ford kunde onder garantie naar 225 pk mountune gaan...wat ist beste? Leukste? Clio3 rs is super SUPER leuk, maar dan had ik iets meer gegeven en voor een civic typeR gegaan...
                              Ik wou normaal voor de Audi s3 gaan maar omdat die pk's ineens nogal hoog zijn wou ik wat lager beginnen in pk's om dat al gewend te raken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                Ik wou normaal voor de Audi s3 gaan maar omdat die pk's ineens nogal hoog zijn wou ik wat lager beginnen in pk's om dat al gewend te raken.

Comment

Mwa, een S3 is sneller natuurlijk maar volgens mijn vermoeden, helemaal niet leuker. Ik ging op pagina 3 je een throphy voorstellen, maar zie nu dat je reeds de, voor jou, goede keuze hebt gemaakt. Proficiat!
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                    Mwa, een S3 is sneller natuurlijk maar volgens mijn vermoeden, helemaal niet leuker. Ik ging op pagina 3 je een throphy voorstellen, maar zie nu dat je reeds de, voor jou, goede keuze hebt gemaakt. Proficiat!
                                    Dankje!

Comment

Het feit dat de S3 het dubbel kost was blijkbaar geen bottleneck

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                        Het feit dat de S3 het dubbel kost was blijkbaar geen bottleneck

viel me ook op. vooral omdat het in het begin niet al teveel mocht kosten (oude ibiza>nieuwe ibiza). zo'n trophy is nu ook niet de goedkoopste kleine hot hatch. 't kan snel escaleren ...

Comment

S3 hoeft niet nieuw te zijn hé...
                                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                                          X