Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat ibiza cupra of ford fiesta st?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Seat ibiza cupra of ford fiesta st?

Ik zoek een auto met deftige prestaties maar niet te duur.
    Bij het zoeken kwam ik uit op een seat ibiza cupra en een ford fiesta st.
    Deze 2 auto's stonden me wel aan maar nu vraag ik me af, welke van de 2 kies ik het beste ?
    Zou graag ook inlichtingen horen van mensen die ervaring hebben met deze auto's.
    Voor- nadelen, opmerkingen en dergelijke...

Jullie zijn alvast bedankt voor jullie informatie!
    Mvg YvL.

Van deze 2 de Fiesta.
    Zegt de Peugeot 208 GTI u niks? staat hier eentje te koop op 't forum.
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Moeilijke keuze. Denk dat het 2leuke wagens zijn.

Comment

De Fiesta! Veel betere motor. 1.6 Ecoboost is zeer sterk
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
          Van deze 2 de Fiesta.
          Zegt de Peugeot 208 GTI u niks? staat hier eentje te koop op 't forum.
          http://www.autoforum.be/showthread.p...-Peugeot-Sport
          Ik vind de kleuren wel apart van die auto en die zijn best nog redelijk in prijs, een ibiza cupra of een fiesta st heb ik voor de helft van die prijs en die hebben zo goed als dezelfde prestaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
            Moeilijke keuze. Denk dat het 2leuke wagens zijn.
            Jhaa dat denk ik indd ook wel daarom twijfel ik maar heb van de 1.4tsi van de cupra nog niet veel goeds gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              De Fiesta! Veel betere motor. 1.6 Ecoboost is zeer sterk
              Dat heb ik indd al meer gehoord en heb ook al meer gehoord dat de 1.4tsi van de cupra na een tijd problemen krijgt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YvL Bekijk Berichten
                Jhaa dat denk ik indd ook wel daarom twijfel ik maar heb van de 1.4tsi van de cupra nog niet veel goeds gehoord.

Ga echt gewoon voor die Fiesta. Ik ken die Ecoboost motor van bij Volvo (heb zo ééntje in een S60). Echt probleemloos blokje. Die 1.4 VAG is veel te gevoelig van zijn distributieketting
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

En de Fiësta rijdt ook nog eens beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                    Ga echt gewoon voor die Fiesta. Ik ken die Ecoboost motor van bij Volvo (heb zo ééntje in een S60).Echt probleemloos blokje. Die 1.4 VAG is veel te gevoelig van zijn distributieketting
                    Heb ik al meer gehoord maar krijg je met de fiesta op korte of lange termijn ook problemen of niet ?

Comment

Cupra is 1.8TSI sinds vorig jaar
                      Heb ik al meer gehoord maar krijg je met de fiesta op korte of lange termijn ook problemen of niet ?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        En de Fiësta rijdt ook nog eens beter.
                        Heb je er ook al ervaring mee ?
                        En kun je me meerdere voor- en nadelen geven ?

Comment

[QUOTE=Namaz;5843703]Cupra is 1.8TSI sinds vorig jaar

jhaa is indd 1.8tsi geworden maar ik wil het goedkoop houden en daarom had ik het vorig model op het oog.

Comment

Tussen deze twee een makkelijke keuze als je van rijden houdt.

Comment

Als het het vorige model cupra was zou ik voor de fiesta gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
                                Als het het vorige model cupra was zou ik voor de fiesta gaan.
                                En als het de nieuwe cupra was dan voor de cupra ?
                                Of toch nog altijd de fiesta ?

Comment

En als het de nieuwe cupra was dan voor de cupra ?
                                  Of toch nog altijd de fiesta ?
                                  Dan zou ik twijfelen tussen die 2. Blijkbaar rijd de nieuwe cupra echt wel goed.

Comment

Weet iemand nog een andere auto met dezelfde prestaties die max 4jaar/5 jaar oud is en max 15.000€ kost ?
                                    Liefst geen vw en alfa romeo, ben ik niet zo voor..

Comment

Heb je er ook al ervaring mee ?
                                      En kun je me meerdere voor- en nadelen geven ?
                                      Zelf geen ervaring mee, maar lees en kijk maar eens naar alle reviews en testen. Daar krijgt de Ford steeds de titel van beste hothatch in zijn segment.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Zelf geen ervaring mee, maar lees en kijk maar eens naar alle reviews en testen. Daar krijgt de Ford steeds de titel van beste hothatch in zijn segment.
                                        Jhaa dat had ik ook al door.

Comment

Working...
                                        X