Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat ibiza cupra of ford fiesta st?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

[QUOTE=YvL;5843709]
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Cupra is 1.8TSI sinds vorig jaar

jhaa is indd 1.8tsi geworden maar ik wil het goedkoop houden en daarom had ik het vorig model op het oog.
    Vorig model zou ik laten staan en de Fiesta ST nemen.
    En dat zegt dan een Seat liefhebber.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YvL Bekijk Berichten
      En als het de nieuwe cupra was dan voor de cupra ?
      Of toch nog altijd de fiesta ?
      Dan zou ik de nieuwe Cupra nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Dan zou ik de nieuwe Cupra nemen.

Die kosten nog net iets teveel eiglk...

Comment

Clio RS geen mogelijkheid? Zijn er genoeg hier op het forum die er lyrisch over zijn.
          vb http://m.autoscout24.be/anbod/renaul...rood-292553677

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
            Clio RS geen mogelijkheid? Zijn er genoeg hier op het forum die er lyrisch over zijn.
            vb http://m.autoscout24.be/anbod/renaul...rood-292553677
            Lyrisch ? Toch niet over de Clio 4 RS dan..

Comment

Renault camionette : http://www.2dehands.be/autos/renault...278865365.html

Comment

Die zijn opzich ook nog wel nice, maar zijn er ook veel mensen die er positief over praten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                  Lyrisch ? Toch niet over de Clio 4 RS dan..
                  Welke nadelen heeft de clio RS dan ?

Comment

Heb ik al meer gehoord maar krijg je met de fiesta op korte of lange termijn ook problemen of niet ?

Ik heb verschillende wagens met die motor in onderhoud die toch al over de 150d km zitten zonder motorproblemen. Ook in de TIE nota's geen grote defecten gekend met die motor
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                      Ik heb verschillende wagens met die motor in onderhoud die toch al over de 150d km zitten zonder motorproblemen. Ook in de TIE nota's geen grote defecten gekend met die motor
                      Nu twijfel ik toch nog wel tussen de fiesta st of de clio rs, de fiesta st vind ik persoonlijk mooier en ook de zetels zijn nice maar de clio rs heeft dan weer 5 deuren wat ook makkelijker is.. En is net iets sneller in de sprint en heeft ook een automatische versnellingsbak wat ook wel een pluspuntje is..

Comment

Nu twijfel ik toch nog wel tussen de fiesta st of de clio rs, de fiesta st vind ik persoonlijk mooier en ook de zetels zijn nice maar de clio rs heeft dan weer 5 deuren wat ook makkelijker is.. En is net iets sneller in de sprint en heeft ook een automatische versnellingsbak wat ook wel een pluspuntje is..

dat zijn nu net de twee voornaamste redenen, waarom de clio 3 RS liefhebbers (sommige toch) het niet zo begrepen hebben op de clio 4 RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                          dat zijn nu net de twee voornaamste redenen, waarom de clio 3 RS liefhebbers (sommige toch) het niet zo begrepen hebben op de clio 4 RS.
                          Welk bedoel je daar juist mee ?

Comment

Ik wou het net al zeggen. Gelukkig begrijpt iemand me

Comment

5 deuren en automaat

Comment

Cupra kost in CZ 441.000 kronen, reken maar eens om (1? is ongeveer 27 kronen). Ford is daar iets duurder dan de Seat maar nog steeds zeer interessant!

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                                  5 deuren en automaat

dit.

in uw plaats zou ik me niet te veel aantrekken van het verschil in rijkwaliteiten tussen een 4 RS, een ST of zo'n nieuwe ibiza cupra. die liggen, als ik de boekskes mag geloven, toch wel dicht bij elkaar. ik denk dat ge die verschillen alleen in heel extreme situaties gaat opmerken. kies degene die voor u het meest praktische is of gewoon degene die ge het mooiste vindt. tenzij ge het circuit op wilt ...

Comment

dit.

in uw plaats zou ik me niet te veel aantrekken van het verschil in rijkwaliteiten tussen een 4 RS, een ST of zo'n nieuwe ibiza cupra. die liggen, als ik de boekskes mag geloven, toch wel dicht bij elkaar. ik denk dat ge die verschillen alleen in heel extreme situaties gaat opmerken. kies degene die voor u het meest praktische is of gewoon degene die ge het mooiste vindt. tenzij ge het circuit op wilt ...
                                    Het is niet echt de bedoeling dat ik vaak op circuit ga, misschien is keertje op circuit om eens te testen, wel jaarlijks op racewars sprintjes en voor de rest gwn als weekend/vakantie auto en voor naar tuning beurzen te gaan enz, ik neem wel best vaak mensen mee dus dan is een 5deurs zeker makkelijk en een automatische versnellingsbak is ook altijd makkelijk.

Comment

Het is niet echt de bedoeling dat ik vaak op circuit ga, misschien is keertje op circuit om eens te testen, wel jaarlijks op racewars sprintjes en voor de rest gwn als weekend/vakantie auto en voor naar tuning beurzen te gaan enz, ik neem wel best vaak mensen mee dus dan is een 5deurs zeker makkelijk en een automatische versnellingsbak is ook altijd makkelijk.
                                      Dan is de Clio 4 rs DE auto voor u.

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                        Dan is de Clio 4 rs DE auto voor u.

voilà. opgelost.

Comment

voilà. opgelost.
                                          Indd :-) ben bij de renault garage gaan uithoren, ze hebben mij de rs trophy laten zien en we hebben de nieuwe rs trophy laten berekenen en tegen volgend jaar januari/februari heb ik een nieuwe, dat is beter omdat een auto met die pk's nooit betrouwbaar is als 2dehands, heb erin gezeten, binnenkort een testrit, maar alleen erin zitten was al zo zalig :-)

Comment

Working...
                                          X