Probleem
!
Ik speel met de gedachte om de MINI weg te doen.
De reden hiervoor is een brochure die ik heb ontvangen van de DrivE - modellen van Volvo.
Hierin las ik dat de 1.6d's in de c30/s40/v50 104gr co2 uitstoten en dus recht hebben op de 15% korting van de staat.
Op de S40 kan je ook de Topline uitvoering nemen voor peanuts.
Dus:
Een S40 1.6d Drive start/stop met het topline - pakket ( = momentum + leder en andere extras ) komt op een 21 a 22000 Euro.
Ik vind die prijs zeer goed meevallen ( als je ziet wat er allemaal opstaat ... ).
De vraag is dus, de MINI wegdoen en die Volvo kopen.
Het is langs een kant al beslist bij mij op voorhand dat het een 0-operatie wordt ( ik wil er geen Euro insteken ).
Ik zou van mijn MINI dus nog genoeg moeten krijgen om de Volvo te kopen. Het onpraktische van de MINI begint mij echt meer en meer te ergeren. De Volvo is een echte 4zitter met een ruime koffer.

Ik speel met de gedachte om de MINI weg te doen.
De reden hiervoor is een brochure die ik heb ontvangen van de DrivE - modellen van Volvo.
Hierin las ik dat de 1.6d's in de c30/s40/v50 104gr co2 uitstoten en dus recht hebben op de 15% korting van de staat.
Op de S40 kan je ook de Topline uitvoering nemen voor peanuts.
Dus:
Een S40 1.6d Drive start/stop met het topline - pakket ( = momentum + leder en andere extras ) komt op een 21 a 22000 Euro.
Ik vind die prijs zeer goed meevallen ( als je ziet wat er allemaal opstaat ... ).
De vraag is dus, de MINI wegdoen en die Volvo kopen.
Het is langs een kant al beslist bij mij op voorhand dat het een 0-operatie wordt ( ik wil er geen Euro insteken ).
Ik zou van mijn MINI dus nog genoeg moeten krijgen om de Volvo te kopen. Het onpraktische van de MINI begint mij echt meer en meer te ergeren. De Volvo is een echte 4zitter met een ruime koffer.
Comment