Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI houden of nieuwe S40 kopen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Uitrusting van de Topline :
Momentum:
3de hoofdsteun
+ 3-puntsgordel A
ABS
achterspoiler
antistartsysteem
antiverblindingsbinnenspiegel
automatische airco
boordcomputer
centrale armleuning A
centrale armleuning V
centrale vergrendeling met afstandsbediening
elektrisch verstelbare buitenspiegels
elektrische ruiten achter
elektrische ruiten voor
frontale airbags
gordijnairbags
hoofdsteunen achter
in hoogte verstelbare voorstoelen
koetswerkstrips in koetswerkkleur
koplampen met uitdoofvertraging
laterale airbags voor
lichtmetalen velgen
multifunctioneel stuur
neerklapbare achterbank
partikelfilter
radio-cd-speler
regensensor
snelheidsregelaar
sportophanging
stabiliteitscontrole
stuur met leerbekleding
verwarmbare buitenspiegels
voorstoelen met verstelb. lendensteun
De auto is dus echt volledig uitgerust ( ik zou juist nog een betere audio aanklikken ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Die hebben zo ook onder de S en de CLK gezwierd
maar moest die 1 of 2" groter zijn dan zou ik die wel willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenTopline staat toch niet in de cc
Betreft een speciale uitgave ( waar je nog bijkomende opties kan bijnemen ). Het is een Momentum + een aantal opties ( totaal een 4000 Euro 'goedkoper' ).
Comment
-
Zowel qua looks als rijgedrag is dit geen stap vooruit vind ik. Nu, dit eerste is persoonlijk, het tweede is gewoon een feit. Qua rijgedrag zal dit serieus minder zijn.
Langs de andere kant, jij leek mij (ik kan mis zijn) niet iemand die constant alles uit de MINI haalt in de bochten, en als je de ruimte nodig hebt, dan is de keuze natuurlijk wel rap gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZowel qua looks als rijgedrag is dit geen stap vooruit vind ik. Nu, dit eerste is persoonlijk, het tweede is gewoon een feit. Qua rijgedrag zal dit serieus minder zijn.
Langs de andere kant, jij leek mij (ik kan mis zijn) niet iemand die constant alles uit de MINI haalt in de bochten, en als je de ruimte nodig hebt, dan is de keuze natuurlijk wel rap gemaakt.
Het acceleratieverlies neem ik er zonder problemen bij. Het kartgevoel zou ik wel missen maar ik krijg dan wel een achterbank en een koffer erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
@Joris: Als jij die S40 kan smaken en een testrit is je goed bevallen en de nadelen wegen niet door tov de voordelen van een MINI dan denk ik dat je keuze vrij snel gemaakt zal zijn
Je kunt mss best wel rekening houden met de sterkere waardevermindering?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMja, typisch
@Joris: Als jij die S40 kan smaken en een testrit is je goed bevallen en de nadelen wegen niet door tov de voordelen van een MINI dan denk ik dat je keuze vrij snel gemaakt zal zijn
Je kunt mss best wel rekening houden met de sterkere waardevermindering?
Weet er iemand iets van de geluidsisolatie in de S40, is deze beter of slechter dan in de MINI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenallez ik snap dat niet é.. zo'n Volvo eco-ding is toch 0,0 petrolhead stuff
hou die Mini nou maar
Maar 't komt idd al beter in de buurt dan een S40
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenallez ik snap dat niet é.. zo'n Volvo eco-ding is toch 0,0 petrolhead stuff
hou die Mini nou maar.
Moest ik op 5 minuten van mijn werk wonen zou ik met de fiets gaan en een klein naft a la Cooper S ( r53 ) kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenVolgende week ga ik eens een testrit doen.
Weet er iemand iets van de geluidsisolatie in de S40, is deze beter of slechter dan in de MINI?
Geluidsniveau en afwerking is ook meer dan behoorlijk te noemen, is gewoon echt geen slechte auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenEuhm, met de dieselprijzen en het feit dat ik 100km / dag doe vind ik een zuinige auto zeer belangrijk.
Comment
-
hou die Mini nou maar(maar ik snap je punt)
2. Misschien is Joris niet echt een petrolhead, en liggen zijn prioriteiten dus anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJe weet toch dat dit meer zal verbruiken dan je MINI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenRuil hem in voor een Clubman, kan je nog je velgen hergebruiken.
.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten1. Een diesel is sowieso al minder petrolhead stuff.(maar ik snap je punt)
2. Misschien is Joris niet echt een petrolhead, en liggen zijn prioriteiten dus anders.
Comment
Comment