Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten

ik heb alles samen al bvb voor meer dan 1000€ luchtfilters gekocht, en dat allemaal om te zien welke de beste is. Nu weet ik het zo onderhande wel. Oké, ik ben een beetje geld kwijt geraakt maar nu kan ik iedere nacht gerust gaan slapen, wetende dat de beste filter onder mijn motorkap ligt. Zou graag voor coilovers ook zo werken, maar als arm werkvolk ligt dat iets moeilijker en moet ik meer afgaan op ervaringen en reacties van anderen.
    Serieus, spring dan wat slimmer om met je geld hé....

1000euro voor wat luchtfilters te testen, wat een lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Serieus, spring dan wat slimmer om met je geld hé....

1000euro voor wat luchtfilters te testen, wat een lol.
      Ja en zeker 50pk verschil tussen de beste en de slechtste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
        maar nu kan ik iedere nacht gerust gaan slapen, wetende dat de beste filter onder mijn motorkap ligt.

Kom, we gaan een wandelingetje maken voor wat frisse lucht

Comment

• geweldig

Comment

• Mijn verzekeraar is zo'n schat

Alles snel snel geregeld dat ik op mijn nummerplaat heel de tijd verzekerd kan rondrijden tot de kar op Belgische papieren staat, zo moet ik 'm in België niet aan de kant laten staan tijdens heel de inschrijving.

Comment

• Strijk @ LL

En zeggen dat ik die film nog niet gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Mijn verzekeraar is zo'n schat

Alles snel snel geregeld dat ik op mijn nummerplaat heel de tijd verzekerd kan rondrijden tot de kar op Belgische papieren staat, zo moet ik 'm in België niet aan de kant laten staan tijdens heel de inschrijving.
                Zie maar dat je niet geflitst wordt of een controle krijgt dan. Gezeik gegarandeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Zie maar dat je niet geflitst wordt of een controle krijgt dan. Gezeik gegarandeerd
                  I know, ze heeft me gewaarschuwd, maar toch al een geruster gemoed van een geldige verzekering te hebben, zeker tijdens een terugrit van 700km...

Controle zal ik me sowieso aan verwachten, de politie in de buurt is nogal tuk op mijn nummerplaat, zodra ze "TVI" zien word ik aan de kant gezet

Bij nader inzien had ik misschien beter een nieuwe nummerplaat aangevraagd!

Comment

Controle zal ik me sowieso aan verwachten, de politie in de buurt is nogal tuk op mijn nummerplaat, zodra ze "TVI" zien word ik aan de kant gezet
                    Ik geloof er nog steeds niet in dat politie daar echt op let. Je bent geen topcrimineel die ze dag en nacht in de gaten houden, he.

Comment

I know, ze heeft me gewaarschuwd, maar toch al een geruster gemoed van een geldige verzekering te hebben, zeker tijdens een terugrit van 700km...

Bij nader inzien had ik misschien beter een nieuwe nummerplaat aangevraagd!

Neenee, nummerplaat die begint met letters is zoveel vetter dan eentje met cijfers eerst.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Ik geloof er nog steeds niet in dat politie daar echt op let. Je bent geen topcrimineel die ze dag en nacht in de gaten houden, he.
                        Als je in een dorpje woont waar ze niets anders te doen hebben dan een alchoholcontrole hier en een snelheidscontrole daar, dan kennen ze snel de nummerplaten van de auto's die ze al eens gepakt hebben, als ze mij dan nog 'ns telkens aanspreken met "aaah, TVI weer sé, is alles in orde vandaag?" Dan weet je 't wel

Comment

Als je in een dorpje woont waar ze niets anders te doen hebben dan een alchoholcontrole hier en een snelheidscontrole daar, dan kennen ze snel de nummerplaten van de auto's die ze al eens gepakt hebben, als ze mij dan nog 'ns telkens aanspreken met "aaah, TVI weer sé, is alles in orde vandaag?" Dan weet je 't wel
                          Dan woon je écht in een te klein dorp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Neenee, nummerplaat die begint met letters is zoveel vetter dan eentje met cijfers eerst.
                            LOL

Sommige mensen hebben toch echt rare ideeën

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              LOL

Sommige mensen hebben toch echt rare ideeën
                              Ik vind die nieuwe nummerplaten ook écht afschuwelijk.
                              813-AJN bijvoorbeeld, op wat trekt dat nu . Zou voor mij een reden zijn om een perso plaatje te halen .

Comment

• Idem. Ik heb dat overwogen, maar dan dacht ik 'tis maar een mazda', dus daarom rijd ik nu met 041-ANY rond.

Comment

• Wa verandert dat nu of je ABC - 123 hebt of 123 - ABC

Dat is gewoon omdat jullie nooit andere platen gezien hebben. t is niet alsof ze ineens 2 keer zo groot zijn geworden ofzo

Comment

• 't Is een gevoel! Kun je niet uitleggen! 't Is een gevoel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      't Is een gevoel! Kun je niet uitleggen! 't Is een gevoel!

Een gevoel waar jij een dikke 600 EUR voor veil hebt, of hoeveel kost dat tegenwoordig, een perso plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Een gevoel waar jij een dikke 600 EUR voor veil hebt, of hoeveel kost dat tegenwoordig, een perso plaat
                                        Zoiets. Gewoon zorgen dat ik mijn huidige plaat behoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          De mijne nog meer, en ik heb ze uiteindelijk niet eens gepakt

Comment

Working...
                                          X