Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Als je in een dorpje woont waar ze niets anders te doen hebben dan een alchoholcontrole hier en een snelheidscontrole daar, dan kennen ze snel de nummerplaten van de auto's die ze al eens gepakt hebben, als ze mij dan nog 'ns telkens aanspreken met "aaah, TVI weer sé, is alles in orde vandaag?" Dan weet je 't wel
Mij hebben ze al een paar keer aangesproken bij mijn naam
Tweedehands luchtfilters, aan welke lui krijg je dat nog verpatst.
Geloof je dat nu zelf?
-blijkbaar aan veel mensen.
-afgaande op testbankresultaten is het verschil tussen de slechtste 4 pk verlies en de beste 6 pk winst, in mijn ogen nog altijd 10 pk. als je dat nu wilt geloven of niet.
maar ongetwijfeld zul jij het wel weer beter weten aangezien je ongetwijfeld ook naast mijn auto stond bij Ruud Fredericks in Goes. laat me weten wanneer je in december terug gaat, dan ga ik terug mee, als ik mag tenminste
Ik kan over techniek niet meepraten, gun me toch een mopje in de marge
die moet dan ten onrechte in mijn reply geslopen zijn.
Ik vond het echt waar grappig. Mede omdat ik door mensen die me "kennen" vaak voor semi-autistisch wordt versleten. Als iemand dan met hetzelfde afkomt die me van haar of pluim kent moet er misschien toch iets van aan zijn.
-afgaande op testbankresultaten is het verschil tussen de slechtste 4 pk verlies en de beste 6 pk winst, in mijn ogen nog altijd 10 pk. als je dat nu wilt geloven of niet.
maar ongetwijfeld zul jij het wel weer beter weten aangezien je ongetwijfeld ook naast mijn auto stond bij Ruud Fredericks in Goes. laat me weten wanneer je in december terug gaat, dan ga ik terug mee, als ik mag tenminste
Ah
dus je vervangt je stock door een slechte, je verliest 4pk
dan vervang je door een goeie, en je wint 6pk tov stock
Heeft iemand een idee of dat Europees gelijkvormigheidsattest een probleem kan zijn omdat 't een Vauxhall is, en dus eigenlijk een UK-only merk is...
Ik heb 't aan de eigenaar gevraagd maar die zit in Silverstone voor 't weekend, daar moet ik nog even op wachten.
Die mens gaat dat niet weten hé, 't is aan de Belgische keuringsinstanties dat je zulks moet vragen. Maw, informeer maandag eens bij het keuringsstation waar je zinnens bent te gaan.
Met zo'n kar voel ik al een duel op Croix aankomen
Als 't een Europees Gelijkvormigheidsattest is, lijkt me dat geen probleem op te leveren. En 't zal zeker niet de eerste Vauxhall zijn die in België zal ingeschreven zijn. Denk dat dat wel snor komt.
Ben even langs Opel geweest, dat zou geen probleem mogen zijn dat attest...
Maar hun oogskes als ze hoorden "Opel Speedster", precies of er een gek voor hun neus stond
"Da's niks comfort hé man, en da's gans plat vanonder zenne! man man man!"
Ik weet niet wat je van plan bent in verband met onderhoud, maar als je dat bij een Opeldealer gaat laten doen, zeker zien dat het een garage is die ervaring heeft met Speedsters. In Nederland zijn er bepaalde erkende garages van Opel die Speedster onderhoud doen, daar is een reden voor
Ben even langs Opel geweest, dat zou geen probleem mogen zijn dat attest...
Maar hun oogskes als ze hoorden "Opel Speedster", precies of er een gek voor hun neus stond
"Da's niks comfort hé man, en da's gans plat vanonder zenne! man man man!"
Bij Opel kennen ze amper iets van die auto. Voor problemen ga je beter naar een Lotus dealer. Ik moest overlaatst mijn ruit laten vervangen, ik ga bij mijn dealer. "Oei oei, dat hebben wij nog nooit gedaan. Geen idee hoe we daaraan moeten beginnen. We zullen voor deze zekerheid maar 7h werkuren nemen".. uiteindelijk bij Carglass gedaan voor een pak minder.
En dat comfort gezever hoor je ook overal.. tot ze er eens zelf mee gereden hebben. Tot nu toe heb ik niks te klagen van comfort.. en al lange ritten mee gedaan. Top car!!!
Comment