Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    't Is een gevoel! Kun je niet uitleggen! 't Is een gevoel!
    Wacht tot ze in 2010 de Europese platen gaan invoeren in Belgie. Dan kan je pas "vroegah was alles betah" zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Als je in een dorpje woont waar ze niets anders te doen hebben dan een alchoholcontrole hier en een snelheidscontrole daar, dan kennen ze snel de nummerplaten van de auto's die ze al eens gepakt hebben, als ze mij dan nog 'ns telkens aanspreken met "aaah, TVI weer sé, is alles in orde vandaag?" Dan weet je 't wel
      Mij hebben ze al een paar keer aangesproken bij mijn naam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Serieus, spring dan wat slimmer om met je geld hé....

1000euro voor wat luchtfilters te testen, wat een lol.
        Waar staat dat ik daar 1000€ op verlies? er bestaat zoiets als een tweedehandsmarkt.
        en dan nog. al stak ik ze in brand.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ja en zeker 50pk verschil tussen de beste en de slechtste!
        10 pk verschil op 160pk in een kar van 1080kg (en straks -1000) is toevallig wel voelbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Kom, we gaan een wandelingetje maken voor wat frisse lucht
        grappig.
        leek me eerst niet duidelijk wie wie zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          Waar staat dat ik daar 1000€ op verlies? er bestaat zoiets als een tweedehandsmarkt.
          en dan nog. al stak ik ze in brand.
          Tweedehands luchtfilters, aan welke lui krijg je dat nog verpatst.

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          10 pk verschil op 160pk.
          Geloof je dat nu zelf?

Comment

Tweedehands luchtfilters, aan welke lui krijg je dat nog verpatst.

Geloof je dat nu zelf?
            -blijkbaar aan veel mensen.

-afgaande op testbankresultaten is het verschil tussen de slechtste 4 pk verlies en de beste 6 pk winst, in mijn ogen nog altijd 10 pk. als je dat nu wilt geloven of niet.
            maar ongetwijfeld zul jij het wel weer beter weten aangezien je ongetwijfeld ook naast mijn auto stond bij Ruud Fredericks in Goes. laat me weten wanneer je in december terug gaat, dan ga ik terug mee, als ik mag tenminste

Comment

Geloof je dat nu zelf?
              ik geloof dat!

het is niet moeilijk een luchtfilter te ontwerpen die zo weinig lucht doorlaat dat 'm 10pk minder geeft dan standaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                ik geloof dat!

het is niet moeilijk een luchtfilter te ontwerpen die zo weinig lucht doorlaat dat 'm 10pk minder geeft dan standaard

Mihihi.

Comment

grappig.
                  Ik ontwaar een niet oprechte ondertoon

Ik kan over techniek niet meepraten, gun me toch een mopje in de marge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Ik ontwaar een niet oprechte ondertoon

Ik kan over techniek niet meepraten, gun me toch een mopje in de marge
                    die moet dan ten onrechte in mijn reply geslopen zijn.
                    Ik vond het echt waar grappig. Mede omdat ik door mensen die me "kennen" vaak voor semi-autistisch wordt versleten. Als iemand dan met hetzelfde afkomt die me van haar of pluim kent moet er misschien toch iets van aan zijn.

zou ik daar een uitkering kunnen voor krijgen?

Comment

-blijkbaar aan veel mensen.

-afgaande op testbankresultaten is het verschil tussen de slechtste 4 pk verlies en de beste 6 pk winst, in mijn ogen nog altijd 10 pk. als je dat nu wilt geloven of niet.
                      maar ongetwijfeld zul jij het wel weer beter weten aangezien je ongetwijfeld ook naast mijn auto stond bij Ruud Fredericks in Goes. laat me weten wanneer je in december terug gaat, dan ga ik terug mee, als ik mag tenminste
                      Ah

dus je vervangt je stock door een slechte, je verliest 4pk
                      dan vervang je door een goeie, en je wint 6pk tov stock

en dus in jouw ogen heb je 10pk winst gemaakt?

AIGHT

Comment

• Heeft iemand een idee of dat Europees gelijkvormigheidsattest een probleem kan zijn omdat 't een Vauxhall is, en dus eigenlijk een UK-only merk is...

Ik heb 't aan de eigenaar gevraagd maar die zit in Silverstone voor 't weekend, daar moet ik nog even op wachten.

Comment

Heeft iemand een idee of dat Europees gelijkvormigheidsattest een probleem kan zijn omdat 't een Vauxhall is, en dus eigenlijk een UK-only merk is...

Ik heb 't aan de eigenaar gevraagd maar die zit in Silverstone voor 't weekend, daar moet ik nog even op wachten.
                          Die mens gaat dat niet weten hé, 't is aan de Belgische keuringsinstanties dat je zulks moet vragen. Maw, informeer maandag eens bij het keuringsstation waar je zinnens bent te gaan.

Met zo'n kar voel ik al een duel op Croix aankomen

Comment

• Als 't een Europees Gelijkvormigheidsattest is, lijkt me dat geen probleem op te leveren. En 't zal zeker niet de eerste Vauxhall zijn die in België zal ingeschreven zijn. Denk dat dat wel snor komt.

Comment

• Ben even langs Opel geweest, dat zou geen probleem mogen zijn dat attest...

Maar hun oogskes als ze hoorden "Opel Speedster", precies of er een gek voor hun neus stond

"Da's niks comfort hé man, en da's gans plat vanonder zenne! man man man!"

Comment

Ben even langs Opel geweest, dat zou geen probleem mogen zijn dat attest...

Maar hun oogskes als ze hoorden "Opel Speedster", precies of er een gek voor hun neus stond

Ik weet niet wat je van plan bent in verband met onderhoud, maar als je dat bij een Opeldealer gaat laten doen, zeker zien dat het een garage is die ervaring heeft met Speedsters. In Nederland zijn er bepaalde erkende garages van Opel die Speedster onderhoud doen, daar is een reden voor

Comment

Ben even langs Opel geweest, dat zou geen probleem mogen zijn dat attest...

Bij Opel kennen ze amper iets van die auto. Voor problemen ga je beter naar een Lotus dealer. Ik moest overlaatst mijn ruit laten vervangen, ik ga bij mijn dealer. "Oei oei, dat hebben wij nog nooit gedaan. Geen idee hoe we daaraan moeten beginnen. We zullen voor deze zekerheid maar 7h werkuren nemen".. uiteindelijk bij Carglass gedaan voor een pak minder.

En dat comfort gezever hoor je ook overal.. tot ze er eens zelf mee gereden hebben. Tot nu toe heb ik niks te klagen van comfort.. en al lange ritten mee gedaan. Top car!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                                    En dat comfort gezever hoor je ook overal..
                                    Idd, bvb de kuipzetels van de RS4 : niet geschikt voor lange ritten zogezegd. Wel, ze zitten veel beter dan de zetels in de BMW die ik ervoor had...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ah

dus je vervangt je stock door een slechte, je verliest 4pk
                                      dan vervang je door een goeie, en je wint 6pk tov stock

en dus in jouw ogen heb je 10pk winst gemaakt?

AIGHT
                                      waar lees jij 10 pk winst? het gaat hem over het verschil tussen de twee. leer lezen

AAAAIIIGGHT

Comment

waar lees jij 10 pk winst? het gaat hem over het verschil tussen de twee. leer lezen

AAAAIIIGGHT

Gelieve ir-fuel te verontschuldigen , die jongen kan er ook niets aan doen dat hij een Waal is

Comment

• golf II rallye

Comment

Working...
                                          X