Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Goh niet snel genoeg lijkt me veel gezegd, je koopt dat ook niet voor de duizelingwekkende acceleratie hé... Ik had graag een iets aantrekkelijker blok dan zo'n 2.2 gehad, maar da's jammer genoeg geen optie, ik kan er maar eens mee rijden vooraleer ik oordeel hé.
    True, maar als de acceleratie al tegenvalt, en dan ook nog eens het motorkarakter...

eens mee rijden moet je dan iig zeker doen

Comment

• Hier nog een degelijke ophanging bij en ik zit goed én dagelijks bruikbaar...

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Ola..

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• niet mis dadde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
            niet mis dadde
            Waar kan ik die velgen asap zwart laten poedercoaten?

Comment

Waar kan ik die velgen asap zwart laten poedercoaten?
              ter plaatse, terwijl je verder nog eens rondkijkt in engeland voor een M3/clio, zal de plaatselijke gepassioneerde salesman wel iets arrangeren

of verwacht ik nu net dat tikkeltje té veel van de britten

Comment

ter plaatse, terwijl je verder nog eens rondkijkt in engeland voor een M3/clio, zal de plaatselijke gepassioneerde salesman wel iets arrangeren

of verwacht ik nu net dat tikkeltje té veel van de britten
                Ik was exact 't zelfde aan 't hopen, ik wil dat al gedaan hebben alvorens ik ermee naar huis vertrek, geduld is niet m'n sterke punt en ik wil geen bron van ergernis noch mechanisch noch qua looks als ik een kar koop, 'ie moet perfect zijn

Comment

Ik was exact 't zelfde aan 't hopen, ik wil dat al gedaan hebben alvorens ik ermee naar huis vertrek, geduld is niet m'n sterke punt en ik wil geen bron van ergernis noch mechanisch noch qua looks als ik een kar koop, 'ie moet perfect zijn
                  Zorg wel dat je ni bij een labourman terecht komt dan

Uiteraard moet ie perfect zijn, daarom dat je in Engeland zo goed zit. Afzoeken die markt, elke dag opnieuw. Maar los daarvan, meer dan genoeg powdercoatingpossibilities ( a yeah in belgenland. En voor 't zelfde geld tik je ergens zwarte op de kop via ebay ofzo. Dan heb je al een tracksetje.

Of lopen we te hard van stapel ?

Comment

• We lopen te hard van stapel, maar da's zowat het thema in dit topic

Comment

en ik wil geen bron van ergernis noch mechanisch noch qua looks als ik een kar koop, 'ie moet perfect zijn
                      Is dat niet een beetje utopisch gezien het type auto, de leeftijd en het budget?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Is dat niet een beetje utopisch gezien het type auto, de leeftijd en het budget?
                        Niet als het verschil tussen perfect en imperfect het poedercoaten van velgen is

Comment

Misschien een klein beetje, maar neem nu hier en een paar jaar terug, de aankoop van de E30. Die was toch ook geen bron van ergernis, had de looks en mechanisch, bon. Het is misschien niet zo'n vlugge kar, maar de RWD enzo maakten voor Porker enorm veel goed. En toen was hij dus ook en jonger en was het budget kleiner.

En een beetje utopie mag best. Koppel het aan wat geluk gecombineerd met zoekwerk en de intentie er toch behoorlijk wat voor over te hebben. Zie naar Alexanderr en Simoni?

Comment

• Geluk is het juiste woord.

En tot bij nader hebben Alexandra en Simoniz nog niet genoeg kms gedaan om te mogen spreken van een betrouwbare aankoop he

Comment

Geluk is het juiste woord.

En tot bij nader hebben Alexandra en Simoniz nog niet genoeg kms gedaan om te mogen spreken van een betrouwbare aankoop he
                              Daar heb je dan ook wel weer gelijk, wie niet waagt niet wint. En ik spreek alvast voor mezelf als ik zeg een donkerbruin vermoeden te hebben dat hun auto's 't bijzonder goed zullen doen. Ik hoop't althans

Comment

Door het lage gewicht van de wagen, telt elke pk extra natuurlijk dubbel. Velgen moeten wel in het zwart

Comment

Geluk is het juiste woord.

Ik vind 2500 miles toch al kunnen tellen, eigenlijk!
                                  Enige hapering die ik tot nu toe gehad heb is dat ie niet meer wilde starten, maar dat bleek gewoon aan mezelf te liggen; ik was vergeten de immobilizer af te zetten
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Ik vind 2500 miles toch al kunnen tellen, eigenlijk!
                                    Enige hapering die ik tot nu toe gehad heb is dat ie niet meer wilde starten, maar dat bleek gewoon aan mezelf te liggen; ik was vergeten de immobilizer af te zetten
                                    Vwala.

Goeie koop en daarmee basta.

Punt aan de lijn

Comment

Daar heb je dan ook wel weer gelijk, wie niet waagt niet wint. En ik spreek alvast voor mezelf als ik zeg een donkerbruin vermoeden te hebben dat hun auto's 't bijzonder goed zullen doen. Ik hoop't althans
                                      Ik hoop het ook hoor Niemand zit te wachten op onverwachte kosten aan zijn auto.

Comment

Ik hoop het ook hoor Niemand zit te wachten op onverwachte kosten aan zijn auto.
                                        Ma kweet kik da wel Vlamingen en Walen, vrienden onder elkaar eh.

Comment

• M3 staat nog te wachten

Hi Frank,

apologies for the lateness of my reply, I've been away for work.

Anyway, I collect the car from the paint shop tomorrow evening, so it will be available for viewing whenever you'd like. You need only let me know.

Best wishes, just let me know if you need anything else.
                                          Matt B.

Comment

Working...
                                          X