Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Absoluut, ik wil niets maar dan ook niets liever dan een 968CS (ten noorden van €20.000 ten minste), als dat haalbaar zou zijn en blijkt dat is er geen haar op m'n hoofd dat eender wat daarboven verkiest...
Maar "als" hé...
edit: @53 Waar heb je die foto's gehaald? Een 968-forum dat ik niet vind?
Absoluut, ik wil niets maar dan ook niets liever dan een 968CS (ten noorden van €20.000 ten minste), als dat haalbaar zou zijn en blijkt dat is er geen haar op m'n hoofd dat eender wat daarboven verkiest...
Maar "als" hé...
edit: @53 Waar heb je die foto's gehaald? Een 968-forum dat ik niet vind?
wat is er eigenlijk mis met een late 944? Als ik me niet vergis zijn de verschillen tussen de laatste versie van de 944 en een 968 niet zo heel groot?.. Of wel?
Dat ding lichter maken kost niks. Gewoon hard genoeg sleuren aan nog-net-niet-los-genoeg-zittende-onderdelen. Dus 944CS achtig ding. Is dat geen optie?
wat is er eigenlijk mis met een late 944? Als ik me niet vergis zijn de verschillen tussen de laatste versie van de 944 en een 968 niet zo heel groot?.. Of wel?
Dat ding lichter maken kost niks. Gewoon hard genoeg sleuren aan nog-net-niet-los-genoeg-zittende-onderdelen. Dus 944CS achtig ding. Is dat geen optie?
Daar is niets mee, behalve dat ik 'm lelijk vind en dat ik mij niet van de indruk kan ontdoen dat hij geen "status" heeft verworven, itt. de 968 en daar leid ik dan (verkeerdelijk?) uit af dat een 944 niet zo goed is als ik dat zou willen...
Ik heb liever een Trophy dan een 944, zo ver ben ik ondertussen al in m'n beslissingsproces, ik heb ook liever een 968 dan een Trophy, maar dat moet besproken worden thuis en haalbaar blijken
't is geen clubsport en ie heeft wat teveel km's voor wat jij zoekt etc..... maar voor dat geld kan je écht niet sukkelen, 1500€ in de carosserie, 1500€ om 'm technisch wat op te frissen en modden maar
't is geen clubsport en ie heeft wat teveel km's voor wat jij zoekt etc..... maar voor dat geld kan je écht niet sukkelen, 1500€ in de carosserie, 1500€ om 'm technisch wat op te frissen en modden maar
Comment