Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's niet erg.

Comment

• Die blauwe Clio is zo vet.

Comment

• Mooi en binnen budget, lijkt me ook een betrouwbare advertentie..

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Absoluut, ik wil niets maar dan ook niets liever dan een 968CS (ten noorden van €20.000 ten minste), als dat haalbaar zou zijn en blijkt dat is er geen haar op m'n hoofd dat eender wat daarboven verkiest...

Maar "als" hé...

edit: @53 Waar heb je die foto's gehaald? Een 968-forum dat ik niet vind?

en die foto's staan daar op de "DriftChallenge" page: http://www.968cs.de/DriftChallenge/

Comment

Absoluut, ik wil niets maar dan ook niets liever dan een 968CS (ten noorden van €20.000 ten minste), als dat haalbaar zou zijn en blijkt dat is er geen haar op m'n hoofd dat eender wat daarboven verkiest...

Maar "als" hé...

edit: @53 Waar heb je die foto's gehaald? Een 968-forum dat ik niet vind?
            wat is er eigenlijk mis met een late 944? Als ik me niet vergis zijn de verschillen tussen de laatste versie van de 944 en een 968 niet zo heel groot?.. Of wel?

Dat ding lichter maken kost niks. Gewoon hard genoeg sleuren aan nog-net-niet-los-genoeg-zittende-onderdelen. Dus 944CS achtig ding. Is dat geen optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
              http://www.968cs.de/

en die foto's staan daar op de "DriftChallenge" page: http://www.968cs.de/DriftChallenge/
              linksonder kan je trouwen op "English Version" klikken.

Zalig "Engels" trouwens! Check die sectie "Over me" en "968 Turbo Break"
              Last edited by ; 27/05/2009, 16:50.

Comment

Mooi en binnen budget, lijkt me ook een betrouwbare advertentie..

http://www.pistonheads.com/sales/968797.htm
                Dan zou RRD wel zwaar jaloers zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Dan zou RRD wel zwaar jaloers zijn
                  RRD kan er misschien nu al voor gaan, Porker niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                    wat is er eigenlijk mis met een late 944? Als ik me niet vergis zijn de verschillen tussen de laatste versie van de 944 en een 968 niet zo heel groot?.. Of wel?

Dat ding lichter maken kost niks. Gewoon hard genoeg sleuren aan nog-net-niet-los-genoeg-zittende-onderdelen. Dus 944CS achtig ding. Is dat geen optie?
                    Daar is niets mee, behalve dat ik 'm lelijk vind en dat ik mij niet van de indruk kan ontdoen dat hij geen "status" heeft verworven, itt. de 968 en daar leid ik dan (verkeerdelijk?) uit af dat een 944 niet zo goed is als ik dat zou willen...

Ik heb liever een Trophy dan een 944, zo ver ben ik ondertussen al in m'n beslissingsproces, ik heb ook liever een 968 dan een Trophy, maar dat moet besproken worden thuis en haalbaar blijken

Merci voor die link, kende ik nog niet!

Comment

Mooi en binnen budget, lijkt me ook een betrouwbare advertentie..

http://www.pistonheads.com/sales/968797.htm
                      Vetheid.

968... zowat mijn oudste herinnering aan Porsche. Ik weet nog dat ik er eens heb mee meegereden in Genève toen ik 3 jaar was ofzo.

Comment

Vooral een knap ding, maar ik betwijfel de meerwaarde tov. een deftige Clio of zo'n ITR, bijvoorbeeld hé...
                        De vorige Focus RS moet niet onderdoen voor een Clio RS of ITR, integendeel
                        Ik denk dat hij op circuit iets beter is zelfs.

Comment

RRD kan er misschien nu al voor gaan, Porker niet...
                          RRD zou nooit een rechtsgestuurde auto kopen .
                          Maar aangezien ik weet dat jij daar absoluut geen moeite mee hebt, is het een ideale kar.

Comment

RRD zou nooit een rechtsgestuurde auto kopen .
                            Maar aangezien ik weet dat jij daar absoluut geen moeite mee hebt, is het een ideale kar.
                            RRD zou daar toch niet in passen, die wil een cruisbak!

Comment

• 't is geen clubsport en ie heeft wat teveel km's voor wat jij zoekt etc..... maar voor dat geld kan je écht niet sukkelen, 1500€ in de carosserie, 1500€ om 'm technisch wat op te frissen en modden maar

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ik zou 'm zelfs zelf in overweging durven te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                't is geen clubsport en ie heeft wat teveel km's voor wat jij zoekt etc..... maar voor dat geld kan je écht niet sukkelen, 1500€ in de carosserie, 1500€ om 'm technisch wat op te frissen en modden maar

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

en eerste eigenaar, staat origineel, en het lijkt dat ie niet slecht onderhouden is.

Ga er voor, voordat ik er naar ga zien

Comment

't is geen clubsport en ie heeft wat teveel km's voor wat jij zoekt etc..... maar voor dat geld kan je écht niet sukkelen, 1500€ in de carosserie, 1500€ om 'm technisch wat op te frissen en modden maar

Gezien het aantal biedingen zou ik denken dat die al lang weg moet zijn?

Wel ongekend koopje!

Comment

en eerste eigenaar, staat origineel, en het lijkt dat ie niet slecht onderhouden is.

Kun jij eigenlijk bij de pedalen van zo'n kar?

Comment

Kun jij eigenlijk bij de pedalen van zo'n kar?
                                      snotaap, sebiet krijg je één van m'n buffalo's tegen je freiter!

Comment

snotaap, sebiet krijg je één van m'n buffalo's tegen je freiter!
                                        Looking forward to it.

Zonder zever, knap apparaat voor dat geld

Comment

FAAAAAAAAAAK

Comment

Working...
                                          X