Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Ik kan daar goed inkomen, als ik zou veranderen, zou ik het ineens goed doen en totaal iet anders nemen... et went allemaal al snel genoeg
Deze week komen er twee zien naar de 320is, ben benieuwd
Als ik jou was... en je hebt deze auto nodig voor dagelijks gebruik hé... dan zou ik een E36 M3 pakken man... kan je deftig mee toeren alle dagen met alle comfort en enkele trackdays meepakken zonder probleem... mss juste andere remmen steken en deftige veer eronder... rij hier dan 4 jaar mee en derna upgraden naar E46M3 ... of engelse CSL
Laat me weten na een maand straatgebruik wat je van RHD vindt op de Belgische wegen, kwestie van de UK E36 M3-denkpiste niet helemaal te sluiten...
Laat me weten na een maand straatgebruik wat je van RHD vindt op de Belgische wegen, kwestie van de UK E36 M3-denkpiste niet helemaal te sluiten...
Owkay, maar ik denk niet dat ik mn mening nu snel zal herzien hoor, gewoon 100% voor gaan en niet laten afschrikken, ik ondervind 0,0 problemen. Je ziet het leven es van de andere kant dan
.... en als je eens in de buurt bent, spring gerust es binnen Of op één of ander meeting...
Bon, de simulatie van de verzekering is binnen, da's natuurlijk niet mals, maar ook niet absurd...
Ik heb de premies eens berekend en komt uit op de volgende indrukwekkende premies :
BMW E30 M3 : 789,64 €
BMW E36 M3 : 872,37 €
Porsche 968 : 854,47 €
Of we de polis al dan niet op jou naam zetten, kan ik pas simuleren wanneer ik een échte polis opmaak en geen offerte.
In ieder geval zou ik dat enkel doen indien het niet nog duurder wordt...
Laat maar weten wat je beslist hebt.
En vooral :
een goede raad van je ex-schoonmoeder -in-spé : VOORZICHTIG ZIJN HE JONGEN ! ! !
een goede raad van je ex-schoonmoeder -in-spé : VOORZICHTIG ZIJN HE JONGEN ! ! !
al bij al toch deftige prijzen als dat op uw naam is.
Ik ken een paar gasten die RHD rijden en allemaal zeggen ze dat het geen zak uitmaakt. Natuurlijk moet het een weekje wennen, maar daarna...
Enkel bij oversteken valt het soms tegen als je geen overzicht hebt.
naar welke kar gaat jouw voorkeur ondertussen eigelijk uit?
Primo: E30 M3, vind ik een mooi(technisch) exemplaar geprijsd onder £10.000, dan ga ik daarvoor. Ik denk ook dat dat qua gebruikskost zachter zal zijn dan een hard gebruikte E36.
Secundo: E36 M3 sedan, gewoon voor de motor want de rest steekt me echt tegen, het imago en de looks, ik kan echter niet wachten om elke ochtend m'n dag te starten met de brom van dat ding.
De rest staat eigenlijk volledig open, ik sta open voor allerlei voorstellen maar ik heb 't gevoel dat de opties vrij beperkt zijn. Als ik RWD + rijplezier wil zit je rap zonder keuze heb ik zo de indruk
Comment