Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Lekker! e36-peet.
    Ik heb reeds een klakske en een joggingsbroek op de kop getikd, evenals een paar dt-fouten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
      Ik heb reeds een klakske en een joggingsbroek op de kop getikd, evenals een paar dt-fouten!
      nu nog naar de foute td's gaan en je komt er
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

ik heb nog blinkende armbandjes en kettingskes liggen

Comment

• Dt-fouten worden hier nochtans genoeg voor niets weggegeven, dan had ik m'n geld ergens anders in gestoken...

Comment

• Nicen zo'n 328i. Zou je daar echt een M-spoilerpack op gaan plaatsen? Ik wou dat op m'n toenmalige 323ti net niét. Maak er een sleeper van -> technische mods maar uiterlijk zo basic als kan. Mag ik komen helpen strippen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Nicen zo'n 328i. Zou je daar echt een M-spoilerpack op gaan plaatsen? Ik wou dat op m'n toenmalige 323ti net niét. Maak er een sleeper van -> technische mods maar uiterlijk zo basic als kan. Mag ik komen helpen strippen?
              Geen M-pack hoor! Tenzij ik dat voor €20 op de kop kan tikken..

Afhankelijk van de velgen die eronder staan vind ik het zelfs mooier (lees: ik zal me minder schamen) zonder M-pack...

Iemand een handig adresje voor kuipzeteltjes? Ik vind op Ebay.de verrassend minder dan verwacht...

Comment

• 't zou zoiets zijn maar dan met oranje pinkertjes

Comment

• Je leest enorm veel op het internet over eenvoudige mods aan het M52-blok omdat dit af-fabriek wat toegeknepen zou zijn omwille van toenmallige Duitse verkeersbelasting.

Ik lees
                  • 325i inlaat
                  • Iets over "throttle bodies" (dat hoort misschien bij het vorige, don't know)
                  • Restrictors in de luchtfilter
                  • De uitlaat
                  • ...

Iemand die er meer over weet?

Comment

Geen M-pack hoor! Tenzij ik dat voor €20 op de kop kan tikken..

Afhankelijk van de velgen die eronder staan vind ik het zelfs mooier (lees: ik zal me minder schamen) zonder M-pack...

Iemand een handig adresje voor kuipzeteltjes? Ik vind op Ebay.de verrassend minder dan verwacht...
                    Ik heb hetzelfde idee. Stock looks = minder pittabar-owner.

www.sandtler.de -> hun eigen gerief nemen, supercheap en zeer goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik heb hetzelfde idee. Stock looks = minder pittabar-owner.

www.sandtler.de -> hun eigen gerief nemen, supercheap en zeer goed
                      Mooie prijzen idd.! Voor €400 heb ik twee kuipjes!

Comment

• vette stoelen hebben ze daar

Comment

• Argh, nog meer verwarring, een gehele denkpiste die ik nog niet bewandeld had...

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Dat vind ik nu eens 100% Porker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Dat vind ik nu eens 100% Porker.
                              Ik ook

Is dat betrouwbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Dat vind ik nu eens 100% Porker.
                                ²²

100% rijden

Iets wat jij toch zocht?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  ²²

100% rijden

Iets wat jij toch zocht?
                                  Ik weet 't, maar 't moet ook 100% haalbaar zijn natuurlijk

Comment

Ik weet 't, maar 't moet ook 100% haalbaar zijn natuurlijk
                                    Idd, da's wel waar, maar je leeft maar één keer, dus je moet er 100% van genieten.

Nu we toch bezig zijn met 100

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Idd, da's wel waar, maar je leeft maar één keer, dus je moet er 100% van genieten.

Nu we toch bezig zijn met 100
                                      Ik ga de optie alleszins grondig bekijken, het tikt alle juiste vakjes aan...

Comment

• Geen idee qua betrouwbaarheid. Zoek eens op lotus fora ofzo?

Comment

• Qua motor, spreek MRJ eens aan.
                                          Al vermoed ik dat je er op die manier weinig slechts over zal horen.

Comment

Working...
                                          X