Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb reeds een klakske en een joggingsbroek op de kop getikd, evenals een paar dt-fouten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb reeds een klakske en een joggingsbroek op de kop getikd, evenals een paar dt-fouten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNicen zo'n 328i. Zou je daar echt een M-spoilerpack op gaan plaatsen? Ik wou dat op m'n toenmalige 323ti net niét. Maak er een sleeper van -> technische mods maar uiterlijk zo basic als kan.Mag ik komen helpen strippen?
Afhankelijk van de velgen die eronder staan vind ik het zelfs mooier (lees: ik zal me minder schamen) zonder M-pack...
Iemand een handig adresje voor kuipzeteltjes? Ik vind op Ebay.de verrassend minder dan verwacht...
Comment
-
Je leest enorm veel op het internet over eenvoudige mods aan het M52-blok omdat dit af-fabriek wat toegeknepen zou zijn omwille van toenmallige Duitse verkeersbelasting.
Ik lees- 325i inlaat
- Iets over "throttle bodies" (dat hoort misschien bij het vorige, don't know)
- Restrictors in de luchtfilter
- De uitlaat
- ...
Iemand die er meer over weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGeen M-pack hoor! Tenzij ik dat voor €20 op de kop kan tikken..
Afhankelijk van de velgen die eronder staan vind ik het zelfs mooier (lees: ik zal me minder schamen) zonder M-pack...
Iemand een handig adresje voor kuipzeteltjes? Ik vind op Ebay.de verrassend minder dan verwacht...
www.sandtler.de -> hun eigen gerief nemen, supercheap en zeer goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb hetzelfde idee. Stock looks = minder pittabar-owner.
www.sandtler.de -> hun eigen gerief nemen, supercheap en zeer goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat vind ik nu eens 100% Porker.
Is dat betrouwbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat vind ik nu eens 100% Porker.
100% rijden
Iets wat jij toch zocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten²²
100% rijden
Iets wat jij toch zocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk weet 't, maar 't moet ook 100% haalbaar zijn natuurlijk
Nu we toch bezig zijn met 100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIdd, da's wel waar, maar je leeft maar één keer, dus je moet er 100% van genieten.
Nu we toch bezig zijn met 100
Comment
Comment