Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 968 is toch te vinden voor +- 10.000€ euro? incl. afpingel wordt dat +- 8.000 ofzo?

En anders 944.

Comment

• Als upgrade voor uw 318iS, zonder twijfel de E30 M3 (indien betaalbaar in Engeland)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Gij gaat mij geen engels leren, bla bla bla, er staat wat er staat, en ik weet wat er staat, nu nog willen aanvaarden

Zeker en vast vind ge andere bronnen die het omgekeerde zeggen, ja. En ?
        sommige mensen kunt ge niks leren
        elk zijn voorkeur dan maar. maar loop niet te lullen over iets wat je niet kent

geen probleem porker, maar zou toch maar eens naar uw haar laten kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          sommige mensen kunt ge niks leren
          elk zijn voorkeur dan maar. maar loop niet te lullen over iets wat je niet kent

geen probleem porker, maar zou toch maar eens naar uw haar laten kijken
          hey, alles is mogelijk, heb mezelf kaalgeschoren en nu denk ik met frank mee

Comment

• Zoiets is echt subliem! Voor mij boven alles uit deze poll.. juist 1 ding waar ik beetje schrik van heb (hopelijk onterecht) zijn de stukprijzen.. en waar ga je voor onderhoud.. is dat betrouwbaar met jouw gebruik? (je 318is was toch wel het toonbeeld van betrouwbaarheid..)

Comment

• De E30 M3 steekt er toch wel boven uit..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Die 968's vallen toch niet helemaal buiten schot... Ik zie 't mij alleen niet verkocht krijgen thuis.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

Ik weet dat rijplezier voor jou boven alles staat, maar het oog mag toch ook wat hebben hé.

Ik kan dat in de verse verte niet mooi vinden.

porky + E30 M3 = af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                  Wijs topic, alleen dat FWD gedeelte slaat op nix.

Deze is lekker, wel wat overpriced (maar in de veronderstelling dat vraagprijs =/= krijgprijs miss niet links te laten liggen...):

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Die M-tech II zou ik er wel af smijten en er een 'is lipje en spoiler ophangen. Ga je wsl nog wat winst op doen ook.

Dat is deze van stevenvdw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Met jouw rijstijl zou ik -met alle respect- geen E30 M3 halen.
                    Idem!

No offence, vroeg of laat ga je daar toch eens mee ergens tegen zitten. Die specifieke brede koetswerkpanelen kosten volgens mij handen vol geld om dat terug te vinden. Bij een E36 is dit toch allemaal 't zelfde. En we kunnen dat niet ontkennen...zo'n E30 blijft vrij blikkerig. Ik zie je liever in een E36 zitten dan, lijken me toch wat stevigere bakken (ik zeg dit gewoon voor je eigen veiligheid)

't Volgende dat ik ga zeggen is wat ik aanvoel, eigelijk zou ik me er niet mee mogen moeien
                    Ik krijg het gevoel dat je budget echt wel super strak is. Vooral als ik lees dat je specifiek (voor een E36 dan) op zoek bent naar een 3.0 en eentje van zeker 15 jaar oud, om de taksen en de BIV wat te drukken.

Voor het budget zal je, denk ik, nog wel een vrij goeie wagen vinden. Maar dan vraag ik me af of je nog wel genoeg over hebt voor zoiets te onderhouden. Onderschat niet wat zoiets kost aan onderhoud. 't Blijven sportwagens. Zeker met jouw rijstijl slijten bepaalde onderdelen wat sneller. M onderdelen zijn echt niet goedkoop...

Mijn gedacht? Spaar enkele maanden wat langer zodat je budget ruim genoeg is.

Comment

• Langs de andere kant...Frank is ook volwassen en rijdt niet heel z'n leven alleen met ragbakken rond.

Kerel zal het verstand wel aan de dag kunnen brengen om dat tikkeltje voorzichtiger te rijden, I presume.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Langs de andere kant...Frank is ook volwassen en rijdt niet heel z'n leven alleen met ragbakken rond.

Kerel zal het verstand wel aan de dag kunnen brengen om dat tikkeltje voorzichtiger te rijden, I presume.
                        Pas op, hij geniet van het auto rijden...en terecht! Kan ik alleen maar toejuichen!

Jij hebt zelf met een sportwagen gereden, jij weet ook dat dat handen vol geld kost om zoiets te onderhouden bij sportieve rijstijl! Das't enige dat ik ff wou vermelden want ik denk dat dat een beetje onderschat wordt...

Comment

• veel vermogen doet alles aan een auto sneller slijten. Banden, ophangingsrubbers, dempers, koppeling, bougies, filters, lagers, ... you name it. Veel meer dan bij een gelijkaardige wagen met 'gewone' motor. Als je het allemaal in goede staat wil houden uiteraard. En net daarom is het zo moeilijk om bv een goede M3 te vinden denk ik. Een auto wassen en (laten) polieren kan iedereen, maar het noodzakelijke onderhoud en vervanging aan onderdelen is iets dat bij velen achter blijft...

zoiets weet je natuurlijk als je ietwat poeier onder je voet wil hebben... het blijft niet bij die extra tax/verzekering en brandstof!
                          Last edited by ; 15/02/2009, 14:49.

Comment

• Ja absoluut, maar jullie praten al meteen over "stukken" in de zin dat ie die kar tegen een boom plakt, ofzo. Tenminste : toch al zeker RRD die daar op doelt.

Onderhoud etc heb je volledig gelijk in, al heb ik geen idee hoe dat bij E30/E36 M3's zit.

Comment

• Ik denk dat gio met stukken dingen bedoelt als remschijven, banden, koppeling, dempers, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                Ik denk dat gio met stukken dingen bedoelt als remschijven, banden, koppeling, dempers, ...

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                No offence, vroeg of laat ga je daar toch eens mee ergens tegen zitten. Die specifieke brede koetswerkpanelen kosten volgens mij handen vol geld om dat terug te vinden.

.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat gio met stukken dingen bedoelt als remschijven, banden, koppeling, dempers, ...
                                  Zo is dat.

Comment

• Ja jongens, dat weet ik wel...dat schrijf ik toch?

Soit, you get my point.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      .....
                                      Ja, dat bedoelde ik specifiek dan voor een E30. Z'n huidige E30 heeft ook al den decor eens gezien. Z'n rijstijl zal niet anders zijn bij een M3 denk ik. Maar als je daar een voor- of achterspatbord kapot rijdt....aaauuuwtsh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Z'n rijstijl zal niet anders zijn bij een M3 denk ik.

I beg to differ.

D'r is een verschil of je hele (of toch een flink deel van je) kapitaal onder je kont zit of niet

Comment

Working...
                                        X