Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Dit is een Alexanderrtje, Porkie. Lees: vastleggen dat ding. Helemaal op jouw maat is 'ie. Je moest 'm al hier hebben, eigenlijk...
en dan miserie tot dat het aan je oren uitkomt omdat je dat ding hier in ons - toch als het over reglementering ivm aanpassingen aan onze vierwielers gaat - rotlandje niet ingeschreven krijgt.
en dan miserie tot dat het aan je oren uitkomt omdat je dat ding hier in ons - toch als het over reglementering ivm aanpassingen aan onze vierwielers gaat - rotlandje niet ingeschreven krijgt.
Toch maar eerst goed informeren
Rolkooi is geen probleem (als die gevezen is en niet gelast).
Zetels zijn er zo uit (hoeft zelfs niet als ze 'n ECE-keurmerk hebben).
Gordels zijn er zo uit (hoeft zelfs niet als er standaardgordels in zitten).
Standaardgordels monteren is een eitje (en kost zo goed als niks).
Airbag delete kan een probleem vormen, kost best wat om te retrofitten.
Remmen vormen nauwelijks 'n probleem, veel stock M3 remmenkits liggen stof te verzamelen in legio werkplaats, swappen duurt een uurtje of 2. Eén maal per jaar, en zo is meteen ook de highgrade brake fluid weer ververst.
Uitlaat idem, stock exemplaren zijn met hopen te vinden. Flexibele mof tussen kat en rest van 't systeem stoppen, en dan jaarlijks swappen.
Beefier ARB zien ze nooit (zullen wel al vuil zijn, hopelijk ook zwart van kleur, en merkstickertje afprutsen). Indien toch, dan swappen voor keuring.
Tot slot ophanging, indien nodig (er zijn wel peten die de attestjes kunnen bezorgen) swappen voor stock.
Hoogstens dus per jaar 2 keer een dag werk.
Small price to pay om dagelijks met een racer op baan te kunnen, imo.
Rolkooi is geen probleem (als die gevezen is en niet gelast).
Zetels zijn er zo uit (hoeft zelfs niet als ze 'n ECE-keurmerk hebben).
Gordels zijn er zo uit (hoeft zelfs niet als er standaardgordels in zitten).
Standaardgordels monteren is een eitje (en kost zo goed als niks).
Airbag delete kan een probleem vormen, kost best wat om te retrofitten.
Remmen vormen nauwelijks 'n probleem, veel stock M3 remmenkits liggen stof te verzamelen in legio werkplaats, swappen duurt een uurtje of 2. Eén maal per jaar, en zo is meteen ook de highgrade brake fluid weer ververst.
Uitlaat idem, stock exemplaren zijn met hopen te vinden. Flexibele mof tussen kat en rest van 't systeem stoppen, en dan jaarlijks swappen.
Beefier ARB zien ze nooit (zullen wel al vuil zijn, hopelijk ook zwart van kleur, en merkstickertje afprutsen). Indien toch, dan swappen voor keuring.
Tot slot ophanging, indien nodig (er zijn wel peten die de attestjes kunnen bezorgen) swappen voor stock.
Hoogstens dus per jaar 2 keer een dag werk.
Small price to pay om dagelijks met een racer op baan te kunnen, imo.
gTa
Ik heb het ook al gezegd, deze kar zou ik niet te lang laten wachten...
Comment