Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Collapse
X
-
die karren zijn toch quasi onvindbaar hier?
De prijs is evenzeer niet heel laag en qua reservestukken moet je niet al te veel verwachten....
Een 280ZX kom je wel nu en dan nog eens tegen, en die zijn betaalbaarder. Maar imo ook lelijker.
Nog zo'n prachtige jap: Toyota 2000GT ->
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenNog zo'n prachtige jap: Toyota 2000GT ->
onvindbaar en onbetaalbaar
En een 300ZX? Iets vaker voorkomend dan bovenstaande Datsuns, meer dan voldoende pk's en een tamelijk lage prijs. (misschien wel iets te fel GT en nog altijd moeilijker om aan wisselstukken te geraken dan een E36)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenPrachtig
onvindbaar en onbetaalbaar
En een 300ZX? Iets vaker voorkomend dan bovenstaande Datsuns, meer dan voldoende pk's en een tamelijk lage prijs. (misschien wel iets te fel GT en nog altijd moeilijker om aan wisselstukken te geraken dan een E36)
Die paar knappe oude jappen zijn klassiekers, goed om op een zondag uit te halen of naar een meeting te rijden. Je vindt er niet gek veel onderdelen van, ze zijn niet goedkoop, en qua rijden blijft het een oldie.
En ga je dan een (paar) decennium(decennia) verder, vindt je wél betaalbare jappen terug waar hopen tuning-onderdelen voor zijn..maar die missen dan weer dat vleugje karakter, het design zit niet mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWat van een Focus RS van de vorige generatie? Ligt heel nipt binnen budget (9000 pond zag ik).
ook een retevette en goede kar....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenpost de "...maar" dan ook meteen hé
er is niet direct een 'maar'. Ik zet '...' omdat onze porkie dat zelf moet beslissen
alé ja, er is wel een 'maar'.... dat dashboard/stuurwiel ->
echter, dat stuurwiel is rap vervangen door een sparco'tje, en naar dat dashboard hoef je niet te kijken.
voordeel is dat die karren van het begin af aan in liefhebbershanden terecht zijn gekomen (op een paar uitzonderingen na dan waarschijnlijk), meestal dus goed onderhouden zijn en niet gek veel km's hebben...
Ik vermoed dat je met zo'n wagen niet direct een zorgenkindje in huis haalt. En in Engeland zullen ze waarschijnlijk nog wel wat goedkoper zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenFWD..
En zo'n Focus RS kan je zonder twijfel nog steeds tot de betere FWD's rekenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVoila...
edit: de maar is gewoon FWD. Da's net hetzelfde als Sega die doet alsof ie iets anders zoekt dan een E61. Ze zouden dat topic beter "welke motorisatie voor mijn E61" noemen.
In hoeverre Porker consequent is met hetgene hij hier neertypt kan ik natuurlijk niet weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenHet is porker die verkondigt dat RWD geen vereiste is, een goed en amusant weggedrag wel.
In hoeverre Porker consequent is met hetgene hij hier neertypt kan ik natuurlijk niet weten
Het is ook Sega die verkondigt dat E61 geen vereiste is, maar deep down weten we allemaal beter, unless you prefer to stay ignorant, that is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet is ook Sega die verkondigt dat E61 geen vereiste is, maar deep down weten we allemaal beter, unless you prefer to stay ignorant, that is
Porker is iemand die gek is van rijden. Ik weet maar 1 ding héél zeker, en da's dat ie een auto zal kopen waar de verhouding rijplezier/kosten primeert op alles. Of dat daarom een RWD moet zijn..... die kans zit er héél dik in, maar ik schrijf het niet op een blaadje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtener waren er die zo'n eerste gen. focus RD geweldig vonden rijden, terwijl er anderen waren die het een rotkar vonden.
Er mee rijden is dus de boodschap
Mij hoor je nergens zeggen dat die kar slecht rijdt, ik heb er zelf nog niet mee gereden.
Ik zie Porker gewoon niet in
A) een Frod
b) een wagen met een bom pk's op de vierwielen
zitten
Hoe goed dat ook rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenik vermoed echter dat het BMW-virus bij Sega iets dieper vastgeworteld zit (ik twijfel er zelf ook geen seconde aan dat stacy opgevolgd wordt door eentje van hetzelfde merk) dan het RWD-virus bij Porker... of zit ik mis?
Porker is iemand die gek is van rijden. Ik weet maar 1 ding héél zeker, en da's dat ie een auto zal kopen waar de verhouding rijplezier/kosten primeert op alles. Of dat daarom een RWD moet zijn..... die kans zit er héél dik in, maar ik schrijf het niet op een blaadje.
On the other hand..I have five fingers
Comment
Comment