Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    En waarom geen coupé?
    Omdat een sedan stijver is én véél mooier is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Ja, dat is echt waarom je zo'n kar moet kopen.
      zo bedoel ik het zeker niet hoor. maar dat is wel wat je omgeving gaat denken.

toen ik mijn kameraden een mooie e36 320i aanwees die ik over 2 jaar zou willen kopen was hun eerste reactie 'waar gade gij da geld halen'

begrijp je wat ik wil zeggen

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

mooie soundtrack ook de speciale setup 3.0 I4 zal er wel voor iets tussen zitten

Comment

• hangt dan wel af van de mensen met wie je omgaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Omdat een sedan stijver is én véél mooier is.
          Neeneen, de coupe is DUIDELIJK schoonder. Nah.

Stijver, dat is idd. een feit, touringcars zijn niet per toeval bijna altijd berlines. Maar, ergens grens trekken eh. Een passagierszetel weegt ook enorm veel eh

Comment

• mooi klinkt zo'n 968 wel niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              mooi klinkt zo'n 968 wel niet
              Nee hé, daarvoor zou ik 't absoluut niet doen... Ik vind ze heel lui klinken eigenlijk..

Maar m'n kop staat er voorlopig wel geweldig naar.. Ik ga toch minstens 1 exemplaar uitpikken in juli om te rijden en te bekijken. Ik voel er meer voor dan een E36 M3 eerlijk gezegd, het lijkt me meer mijn ding.

Buying guides aan 't uitpluizen momenteel, als iemand tips en ervaringen tegenkomt, be my guest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Voor deze prijs echt geen onrealistische kanshebber.. In dit geval ben ik m'n E30 een pak sneller vergeten denk ik..

http://www.pistonheads.com/sales/960012.htm
                Zie ik nu verkeerd of is die reeds uit de lijst verdwenen?

Mailtje sturen!

Edit: Verkocht

Comment

Zie ik nu verkeerd of is die reeds uit de lijst verdwenen?

Mailtje sturen!

Edit: Verkocht
                  'k Vroeg me ook sterk af of dat wel een CS was !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    'k Vroeg me ook sterk af of dat wel een CS was !
                    Ik vermoed van wel, buiten de prijs zie ik niets dat niet klopt..

Je kon de CS bestellen met stoffen "comfort"stoelen zoals dat exemplaar, voor de rest klopt alles, geen achterbank, stuur, badge, geen achterruitwisser, velgen, ...

Jammer, 't was dé 968 die me over de streep kon trekken

Comment

• clio is afgeschreven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                        clio is afgeschreven?
                        Nee, zeker niet, de BIV heeft me enkel wat gedegouteerd... Als m'n ouders bijspringen in de inschrijving staat de Clio terug bovenaan, als ik 't zelf moet bekostigen, dan zoek ik liever naar een zwaarder gemotoriseerde oudere wagen.

968 Sport met M030 ophanging voor een redelijke prijs, kmstand mag naar mijn zin wel wat minder...

Comment

• Probleem blijft wel dat als het pas voor juli is, diegene die ge nu vindt, meestal gaan weg zijn Ben je op slag verliefd, begin je te dromen en volgende week kan hij al een andere eigenaar hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                            Probleem blijft wel dat als het pas voor juli is, diegene die ge nu vindt, meestal gaan weg zijn Ben je op slag verliefd, begin je te dromen en volgende week kan hij al een andere eigenaar hebben
                            I know... 't wordt chance hebben in juli, hoedanook, vind ik tegen dan niks, of ben ik nog niet 100% zeker van m'n keuze ga ik geen aankoop rushen, dan wordt 't maar na 2de zit..

Comment

• Ik zou graag een deftig 968 forum vinden om me wat beter te informeren.. 968co.uk is helaas betalend en dat weiger ik te doen...

Iemand alternatieven? (Rennlist e.d. ken ik..) Of buying guides e.D...
                              Last edited by ; 27/04/2009, 22:24.

Comment

• In EVO n°60 staat er een stukje over de 968 CS...

Motor, ophanging en versnellingsbak blijkbaar allemaal heel robuust, gewoon kijken naar volledige onderhoudshistorie...

Ze drukken er wel op dat de CS the way to go is.

Comment

• Wat zeggen je ouders nu van zo'n 968?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Wat zeggen je ouders nu van zo'n 968?
                                    Denk maar eerst aan je examens

Comment

In EVO n°60 staat er een stukje over de 968 CS...

Motor, ophanging en versnellingsbak blijkbaar allemaal heel robuust, gewoon kijken naar volledige onderhoudshistorie...

Ze drukken er wel op dat de CS the way to go is.

hier ook nog een artikel moest je het nog niet gelezen hebben
                                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Ik vind een 968 nog een hoger ronny gehalte hebben dan een integra type R

I know I know, I'm with stupid etc...
                                        But it is my honest opinion.

Niet dat dit alles terzake doet wat frènk betreft...the thing just needs to drive damn good.

Comment

Working...
                                        X