Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 118d Vs Renault Laguna 1.5 Dci Expression

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
    Weeral een streep door de rekening:

Option line mag niet.

Dus armsteun: 177 euro excl. BTW en mistlichten: 177 euro excl. BTW kom er bij
    Hola, da's echt wel heel erg. Maar hoewel de wieldeksels op de BMW echt belachelijk lelijk zijn, zou ik toch voor de 118 gaan. Rijplezier

Comment

• Tzal vermoedelijk de Grand Scenic Family worden. Ik wordt echt gek van al die meerprijzen.
      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Grand Scenic? Dan schoot ik me af!

Comment

• Wat denken jullie van:

Renault Lagnuna Grandtour 1.5 DCI Expression met als opties: audio connection box en 17'' velgen.

Comment

Wat denken jullie van:

Renault Lagnuna Grandtour 1.5 DCI Expression met als opties: audio connection box en 17'' velgen.
            Bestel maar! Toch geen Scenic als je een nieuwe Laguna kan bestellen...

Comment

• Lol, een laguna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                Lol, een laguna
                Why not? Geen slechte keuze lijkt me. Veel beter dan een busje in elk geval en standaard al zeer goed uitgerust.

Comment

Wat denken jullie van:

Doen!
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Wat denken jullie van:

Lijkt me een perfecte keuze in jouw specifiek geval

Comment

Wat denken jullie van:

Ga ervoor! In break versie is de laguna zeker niet lelijk (ik vind hem zelfs mooi) en het gaat stukken comfortabeler zijn dan een eendje om 100000 km per jaar in af te leggen.

Comment

• hoeveel keer gaat dat hier nog veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                          hoeveel keer gaat dat hier nog veranderen
                          Nog zeer veel. BMW met aftermarket radio (met daarin carkit en ipod-link) blijkt ook nog in aanmerking te komen.

Comment

Wat denken jullie van:

Als het ding een armsteun en cruise control heeft ja. Zoniet dump die velgen en neem die opties.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                              hoeveel keer gaat dat hier nog veranderen
                              Zwaar geval van Tomskitis... Ik zou ook graag met verschillende auto's rijden, maar kan er mij geen 5 veroorloven.
                              Bovendien, deze is toch maar voor enkele jaren? Volgende keer kies je gewoon de andere en ondertussen wordt je budget/ keuzemogelijkheden misschien al ruimer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Als het ding een armsteun en cruise control heeft ja. Zoniet dump die velgen en neem die opties.
                                inderdaad
                                Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Option Line mag niet? wtf?

Zoek even verder op de optielijst bij "nieuwe werkgever"
                                  Dat lijkt idd de beste oplossing ja

Comment

• Bende verwende nesten!
                                    Net efkes naar de configurator gekeken van Renault. Het hoogstnoodzakelijke (geen cc - optie 500€, wel 16" velgen) zit er op. Ik begrijp echt niet waarom je zoiets zou laten staan voor een megabasis eend (die wel betere prestaties heeft, maar voor de rest volledig kaal is). Zeker als je een massa tijd in de auto moet doorbrengen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Bende verwende nesten!
                                      Net efkes naar de configurator gekeken van Renault. Het hoogstnoodzakelijke (geen cc - optie 500€, wel 16" velgen) zit er op. Ik begrijp echt niet waarom je zoiets zou laten staan voor een megabasis eend (die wel betere prestaties heeft, maar voor de rest volledig kaal is). Zeker als je een massa tijd in de auto moet doorbrengen...
                                      Verwende nesten? Ik zou vééél liever met bvb een Focus 1.8TDCI rijden (met een business pakketje) dan zo'n 1.5 broldiesel... Nog goedkoper ook, betrouwbaarder, soepeler, sportiever en vooral degelijker

Maar dat mag ook al niet... Buiten die BMW en de Skoda's staan er geen degelijke diesels tussen, 't zijn allemaal van die te kleine diesels

Steek er een 2 liter diesel in en dan zou ik de Laguna nemen, maar met de 1.5 diesel? Zelfs niet als ze mij geld geven om ermee te rijden

Comment

• 'k Geef wel toe dat we wss een van de weinige bedrijven zullen zijn waarbij een werknemer geen kleine diesel (lees minder dan een 1.7 diesel) mag kiezen...

Betrouwbaarheid boven alles!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Verwende nesten? Ik zou vééél liever met bvb een Focus 1.8TDCI rijden (met een business pakketje) dan zo'n 1.5 broldiesel... Nog goedkoper ook, betrouwbaarder, soepeler, sportiever en vooral degelijker

Maar dat mag ook al niet... Buiten die BMW en de Skoda's staan er geen degelijke diesels tussen, 't zijn allemaal van die te kleine diesels

Steek er een 2 liter diesel in en dan zou ik de Laguna nemen, maar met de 1.5 diesel? Zelfs niet als ze mij geld geven om ermee te rijden
                                          Alles went, zelfs een basisdiesel. Heb het enkele jaren geleden zelf ondervonden. Van een (in zijn tijd toch wel vinnige) A3 TDI 110pk naar een slome Laguna Grandtour 100pk.
                                          En de trend van kleine cil inhoud zet hem verder. Voor de volgende generatie van de Passat spreken ze al (hou je vast) van een 1.2 benzine en een 1.6 diesel...

Comment

Working...
                                          X