Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Renault Lagnuna Grandtour 1.5 DCI Expression met als opties: audio connection box en 17'' velgen.
Ga ervoor! In break versie is de laguna zeker niet lelijk (ik vind hem zelfs mooi) en het gaat stukken comfortabeler zijn dan een eendje om 100000 km per jaar in af te leggen.
Zwaar geval van Tomskitis... Ik zou ook graag met verschillende auto's rijden, maar kan er mij geen 5 veroorloven.
Bovendien, deze is toch maar voor enkele jaren? Volgende keer kies je gewoon de andere en ondertussen wordt je budget/ keuzemogelijkheden misschien al ruimer.
Bende verwende nesten!
Net efkes naar de configurator gekeken van Renault. Het hoogstnoodzakelijke (geen cc - optie 500€, wel 16" velgen) zit er op. Ik begrijp echt niet waarom je zoiets zou laten staan voor een megabasis eend (die wel betere prestaties heeft, maar voor de rest volledig kaal is). Zeker als je een massa tijd in de auto moet doorbrengen...
Bende verwende nesten!
Net efkes naar de configurator gekeken van Renault. Het hoogstnoodzakelijke (geen cc - optie 500€, wel 16" velgen) zit er op. Ik begrijp echt niet waarom je zoiets zou laten staan voor een megabasis eend (die wel betere prestaties heeft, maar voor de rest volledig kaal is). Zeker als je een massa tijd in de auto moet doorbrengen...
Verwende nesten? Ik zou vééél liever met bvb een Focus 1.8TDCI rijden (met een business pakketje) dan zo'n 1.5 broldiesel... Nog goedkoper ook, betrouwbaarder, soepeler, sportiever en vooral degelijker
Maar dat mag ook al niet... Buiten die BMW en de Skoda's staan er geen degelijke diesels tussen, 't zijn allemaal van die te kleine diesels
Steek er een 2 liter diesel in en dan zou ik de Laguna nemen, maar met de 1.5 diesel? Zelfs niet als ze mij geld geven om ermee te rijden
'k Geef wel toe dat we wss een van de weinige bedrijven zullen zijn waarbij een werknemer geen kleine diesel (lees minder dan een 1.7 diesel) mag kiezen...
Verwende nesten? Ik zou vééél liever met bvb een Focus 1.8TDCI rijden (met een business pakketje) dan zo'n 1.5 broldiesel... Nog goedkoper ook, betrouwbaarder, soepeler, sportiever en vooral degelijker
Maar dat mag ook al niet... Buiten die BMW en de Skoda's staan er geen degelijke diesels tussen, 't zijn allemaal van die te kleine diesels
Steek er een 2 liter diesel in en dan zou ik de Laguna nemen, maar met de 1.5 diesel? Zelfs niet als ze mij geld geven om ermee te rijden
Alles went, zelfs een basisdiesel. Heb het enkele jaren geleden zelf ondervonden. Van een (in zijn tijd toch wel vinnige) A3 TDI 110pk naar een slome Laguna Grandtour 100pk.
En de trend van kleine cil inhoud zet hem verder. Voor de volgende generatie van de Passat spreken ze al (hou je vast) van een 1.2 benzine en een 1.6 diesel...
Comment