Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 118d Vs Renault Laguna 1.5 Dci Expression
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenWat about the Fiat Bravo? Je hebt dan nog een ruim optiebudget over.
Of de Skoda Octavia? Eventueel zelfs de Astra Break...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHet nadeel van de Astra Break voor Caractere zijn de stoelen en misschien ook het onderstel omdat hij graag een iets sportievere wagen heeft dacht ik.Je krijgt wel weinig stuur feedback.
Comment
-
Ik zou hier in dit geval voor de Laguna gaan. Ik heb met het vorige model gereden (grandtour in basisversie authentique - 50k kms/j) en ben er nooit uitgestapt met rugpijn. Was een zeer comfortabele auto. Ik veronderstel dat het comfort in de nieuwe er niet op achteruit gegaan is. En standaard zijn ze al vrij goed uitgerust.
Ik heb, op de sensoren van de bandenspanningscontrole na, nooit miserie gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenNoch de Astra noch de Octavia zullen typen aan het zitcomfort dat de Laguna kan geven.Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenof jij wilt gewoon een grotere en chiquere wagen om iets anders te compenseren
En moest ik iets anders willen compenseren, zou ik niet tevreden zijn met een 1-reeks, denk ik. Dan zou ik eerder een dikke vette 5-reeks of een idem dito SUV (al dan niet tweedehands) kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenOver de stoelen van een Astra ben ik ook niet tevreden, maar da's iets dat van persoon tot persoon kan verschillen he. Het onderstel daarentegen valt wel mee: comfortabel maar toch nog vrij strak, geen zompige franse boelJe krijgt wel weinig stuur feedback.
De stoelen is inderdaad persoonlijk, maar daar zijn er heel veel niet tevreden mee, voor mij is het leefbaar door het Seat Comfort Pack.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenIk heb graag ee wat hardere stoel ipv een zachte (zoals bijv in de mégane)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk zou hier in dit geval voor de Laguna gaan. Ik heb met het vorige model gereden (grandtour in basisversie authentique - 50k kms/j) en ben er nooit uitgestapt met rugpijn. Was een zeer comfortabele auto. Ik veronderstel dat het comfort in de nieuwe er niet op achteruit gegaan is. En standaard zijn ze al vrij goed uitgerust.
Ik heb, op de sensoren van de bandenspanningscontrole na, nooit miserie gehad.
Comment
-
De Octavia lijkt mij zowat de middenweg tussen de Laguna en de BMW, hij springt nergens echt eruit qua kenmerken maar het is een overall degelijke comfortabele wagen met een redelijke longinhoud in vergelijking met de BMW.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe Octavia lijkt mij zowat de middenweg tussen de Laguna en de BMW, hij springt nergens echt eruit qua kenmerken maar het is een overall degelijke comfortabele wagen met een redelijke longinhoud in vergelijking met de BMW.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenKlopt... maar dat verschilt van persoon tot persoon... ik heb bijvoorbeeld geen problemen met m'n stoel in de astra. Ik heb graag ee wat hardere stoel ipv een zachte (zoals bijv in de mégane)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenSame here ... liever een wat hardere stoel, die voldoende ondersteunig geeft voor mijn rug dan een zachte stoel waar je helemaal in wegzakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenIk zou vooral twijfelen tussen de Ford Focus Clipper en de Astra Break. Je kan nog wat opties bijnemen en dat zijn beide toch geen onaardige wagens.Dat Econetic gedoe is dus echt mijn ding niet
En dan zwijg ik nog over de 1.6TDCI
De Astra lijkt me eigenlijk hier wel iets te zijn... Je kan deze normaal gezien zelfs binnen je budget met Gold Pack nemen:
Gold Pack € 600,00
• Metaalkleur € 347,11
• Cruise control (K34) € 289,26
• Electronic Climate Control (ECC) (C6€ 322,31
• Zicht- en lichtpakket (TSQ), incl. Regensensor, Automatische dimmende binnenspiegel, Automatic Light Control (ALC) € 123,97
• Boordcomputer (U6€ 231,40
• Radio CD70 MP3 NAVI, incl. geïntegreerd navigatiesysteem (UCE), incl. 7 luidsprekers, Grafisch Info display, Stuurwielbediening, Aux connector (line in), Navigatie CD Benelux € 1.074,38
• Kleurendisplay (UAJ) € 396,69
Totaal: € 2.785,12
Uw voordeel: € 2.185,12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenvoor een ritje naar zee wel. maar niet voor dagelijks 4h in de wagen te zitten.
Als ik 4h in een Renault, Citroën of Peugeot zit stap ik gegarandeerd uit met rugpijn...
Als ik echter na 7h uit een hardere zetel stap dan heb ik geen rugpijn
Hangt gewoon zuiver van persoon tot persoon af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenVoila ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn een Skoda Octavia? De berline (die is al ongelofelijk ruim), Ambiente, met als optie het Sport Pack. Dan moet je (met de korting op 't Sport Pack momenteel) niks bijleggen zelfs. En dan heb je 'n ruime auto, een goeie motor, zetels met lendensteunen, mooie 17" velgen (mag dat?), lederen stuurwiel, enz. Lijkt me toch ook knap.Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
Comment