Ik denk niet dat het met opzet gedaan is, daarvoor is het iets te opvallend. Gewoon een stuurfoutje gemaakt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Prix van Monaco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPIk denk niet dat het met opzet gedaan is, daarvoor is het iets te opvallend. Gewoon een stuurfoutje gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaOk, ik vermoed dat dat ff een smerige zet was van Ferrari
Als ik het had gedaan, had ik zowieso nog ff met mijn voorvleugel de omheining aangetikt, leek het echter...
Telt die tijd van hem nu? aangezien hij na de kwali niet op eigen kracht naar de box geraakt is, en dus eigenlijk is uitgevallen...
Comment
-
Inderdaad, ik ben ook niet echt een Schumacher fan maar idit was echt niet opzettelijk gedaan. Als je de beelden goed bekijkt zie je dat zijn linkervoorwiel blokkeert in Rascasse blokkeert, iets te snel de bocht ingedoken. Jammer dat zijn achteruit wel niet werkte en dit zou Schumi nog wat plaatsen kunnen kosten. Ik hoop van niet want met opzet was het niet en Schumi Alonso op de eerste rij kan het leuk worden. Maar als Williams fan hoop ik dat Webber een hele goede race rijdt. Net zoals Rosberg en Wurz aan een goed weekend bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoBlij dat jij het zegt
Als ik het had gedaan, had ik zowieso nog ff met mijn voorvleugel de omheining aangetikt, leek het echter...
Telt die tijd van hem nu? aangezien hij na de kwali niet op eigen kracht naar de box geraakt is, en dus eigenlijk is uitgevallen...
Comment
-
Amai was was dat van Ferrarie dit gaat onderzocht worden volgens de comentator v/d RTBF.
Ze zouden ook met een vol automatische versnelingsbak rijden!!!!
Wat een klucht alle maal.
Ik hoop dat het niet waar is anders wordt dit wel zeer slecht voor de sport.
Toyota was weer eens niet goed hopen op wijnig stops maar zeker.
we zullen zien hehe.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbeAmai was was dat van Ferrarie dit gaat onderzocht worden volgens de comentator v/d RTBF.
Ze zouden ook met een vol automatische versnelingsbak rijden!!!!
Wat een klucht alle maal.
Ik hoop dat het niet waar is anders wordt dit wel zeer slecht voor de sport.
Toyota was weer eens niet goed hopen op wijnig stops maar zeker.
we zullen zien hehe.
Falvio zenne kop is bekans helemaal rood
Comment
-
Comment
-
Voor de mensen die niet weten waarover het gaat
Hier wordt getoond hoe je een een stuurfout slecht probeert te faken
Comment
-
Het strafste vanal, nu gaan er nog beweren dat er echt niks fout is met die
move en het gewoon een foutje is.
Als 7* World Chamion dat nog niet kunnen, dat lijkt me toch wel beetje...
(en wetende dat Alonso 2tienden sneller onderweg was bij de vorige sectors)
Maar morgen staat Schumi toch maar mooi op pole...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReedshHet strafste vanal, nu gaan er nog beweren dat er echt niks fout is met die
move en het gewoon een foutje is.
Als 7* World Chamion dat nog niet kunnen, dat lijkt me toch wel beetje...
(en wetende dat Alonso 2tienden sneller onderweg was bij de vorige sectors)
Maar morgen staat Schumi toch maar mooi op pole...
En ik háát schumacher, dus zou niet liever hebben dat hij tegen 150/u in die muur vliegt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Wel een vreemd maneuver ja, maar je moet dat ook van de buitenkant bekijken, kan een totaal andere indruk geven ..
Anyway, Schumi op pole ? Aha, dus wie wordt er tweede dan morgen achter Schumacher ? Start your bets !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoEn ik háát schumacher, dus zou niet liever hebben dat hij tegen 150/u in die muur vliegt...
Comment
Comment