Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Prix van Monaco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk niet dat het met opzet gedaan is, daarvoor is het iets te opvallend. Gewoon een stuurfoutje gemaakt.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
      Ik denk niet dat het met opzet gedaan is, daarvoor is het iets te opvallend. Gewoon een stuurfoutje gemaakt.
      terwijl ie draaide reed ie wel effe terug rechtdoor, maar dat kan natuurlijk ook geweest zijn om de achteras te redden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
        Ok, ik vermoed dat dat ff een smerige zet was van Ferrari
        Blij dat jij het zegt

Als ik het had gedaan, had ik zowieso nog ff met mijn voorvleugel de omheining aangetikt, leek het echter...

Telt die tijd van hem nu? aangezien hij na de kwali niet op eigen kracht naar de box geraakt is, en dus eigenlijk is uitgevallen...

Comment

• Inderdaad, ik ben ook niet echt een Schumacher fan maar idit was echt niet opzettelijk gedaan. Als je de beelden goed bekijkt zie je dat zijn linkervoorwiel blokkeert in Rascasse blokkeert, iets te snel de bocht ingedoken. Jammer dat zijn achteruit wel niet werkte en dit zou Schumi nog wat plaatsen kunnen kosten. Ik hoop van niet want met opzet was het niet en Schumi Alonso op de eerste rij kan het leuk worden. Maar als Williams fan hoop ik dat Webber een hele goede race rijdt. Net zoals Rosberg en Wurz aan een goed weekend bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Blij dat jij het zegt

Als ik het had gedaan, had ik zowieso nog ff met mijn voorvleugel de omheining aangetikt, leek het echter...

Telt die tijd van hem nu? aangezien hij na de kwali niet op eigen kracht naar de box geraakt is, en dus eigenlijk is uitgevallen...
            De FIA kennende zullen ze niks zeggen.

Comment

• Amai was was dat van Ferrarie dit gaat onderzocht worden volgens de comentator v/d RTBF.
              Ze zouden ook met een vol automatische versnelingsbak rijden!!!!
              Wat een klucht alle maal.
              Ik hoop dat het niet waar is anders wordt dit wel zeer slecht voor de sport.
              Toyota was weer eens niet goed hopen op wijnig stops maar zeker.
              we zullen zien hehe.
              Nissan QQ driver.

Comment

• Ik vond het vooral spijtig dat albers niet verder geraakt is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
                  Amai was was dat van Ferrarie dit gaat onderzocht worden volgens de comentator v/d RTBF.
                  Wat een klucht alle maal.
                  Ik hoop dat het niet waar is anders wordt dit wel zeer slecht voor de sport.
                  Toyota was weer eens niet goed hopen op wijnig stops maar zeker.
                  we zullen zien hehe.
                  Het is momenteel aan het stuiven in de paddock apparantly
                  Falvio zenne kop is bekans helemaal rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
                    Nope, ze hebben wel een systeempje zodat ze met beide paddels op en af kunnen schakelen. Voor zover ik dat frans verstaan heb natuurlijk..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• Muhahaha echt zalige move.

Heb ik de 1ste tijd ? Ja, ok effe parkeren dan.

Comment

• Voor de mensen die niet weten waarover het gaat

Hier wordt getoond hoe je een een stuurfout slecht probeert te faken

Comment

• Ja ok das er echt voor gedaan da kan niet anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                            Ja ok das er echt voor gedaan da kan niet anders.
                            Jup.
                            En we weten dat Schumacher niet vies is van acties waar een reukje aan zit.

Comment

• Dat kan ik zelfs bijna beter!!!

Wat is het plan hierachter?

Comment

• Het strafste vanal, nu gaan er nog beweren dat er echt niks fout is met die
                                move en het gewoon een foutje is.
                                Als 7* World Chamion dat nog niet kunnen, dat lijkt me toch wel beetje...
                                (en wetende dat Alonso 2tienden sneller onderweg was bij de vorige sectors)

Maar morgen staat Schumi toch maar mooi op pole...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                                  Het strafste vanal, nu gaan er nog beweren dat er echt niks fout is met die
                                  move en het gewoon een foutje is.
                                  Als 7* World Chamion dat nog niet kunnen, dat lijkt me toch wel beetje...
                                  (en wetende dat Alonso 2tienden sneller onderweg was bij de vorige sectors)

Maar morgen staat Schumi toch maar mooi op pole...
                                  Eerlijk gezegd lijkt het mij ook zijn wiel blokkeren, waardoor achterkant lichtjes uitbreekt, en hij moet tegensturen. Eigenlijk zou hier een camerastandpunt buiten ook moeten op gezet zijn, en telemetrie, om te zien of hij echt wegschoof achteraan.

En ik háát schumacher, dus zou niet liever hebben dat hij tegen 150/u in die muur vliegt...

Comment

• Wel een vreemd maneuver ja, maar je moet dat ook van de buitenkant bekijken, kan een totaal andere indruk geven ..

Anyway, Schumi op pole ? Aha, dus wie wordt er tweede dan morgen achter Schumacher ? Start your bets !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                                      Wel een vreemd maneuver ja, maar je moet dat ook van de buitenkant bekijken, kan een totaal andere indruk geven ..

Anyway, Schumi op pole ? Aha, dus wie wordt er tweede dan morgen achter Schumacher ? Start your bets !
                                      Schumacher wint morgen niet....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                        En ik háát schumacher, dus zou niet liever hebben dat hij tegen 150/u in die muur vliegt...
                                        Wat een uitspraak. Zulke dingen wens je je ergste vijand niet toe, laat staan iemand die je alleen kent via de media.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Tzal in de pits gewonnen of verloren worden.

En ik hoop nog altijd op hevige regen, mooi treintje rijden dan.

Comment

Working...
                                          X