Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Prix van Monaco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil een spannende GP zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
      Ach, Carlito, we weten het zeker: in 2007 zal McLaren er terugstaan.
      Laat ze nu maar wat rondrijden, maar het Woking-gevaar loert om de hoek...
      Ik hoop het!

...Al 3 jaar...

Maar ik ben ervan overtuigd dat het probleem momenteel bij Montoya ligt, en hoop daarom dat volgend jaar hij vervangen wordt door Alonso.
      Die is volgens mij belangrijker in de ontwikkeling van een wagen.
      Zet schumacher, Alonso en Raikonnen samen in 1 team (schumacher testrijder) en ik ben er zeker van dat dat team de beste wagen krijgt...

Comment

• Ferrari heeft overigens alles omgegooid. Schumacher start uit de pitlane en z'n strategie wordt aangepast (lees: ze tanken 'm propvol). Ook de motor werd vervangen.

Ook Massa's V8 werd vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
          Ben ik dan de enige die Montoya niet wil zien crashen...?
          Mja, ik eigenlijk ook niet. Vind gewoon dat hij de laatste 2 jaar niet preseert.

Ofwel was de Williams vroeger zoo goed, dat hij en Ralf meekonnen met de rest, dankzij de wagen, ofwel is Raikonnen gewoon zoveel beter dan Montoya, en is ook Ralf niet veel waard...

Comment

• Ff meefantaseren met de rest

Ronde 1: Webber doet wat niemand van hem verwacht en neemt de kop bij de start.
            Ronde 15: Alonso eet zijn stuur op doordat die Williams voor hem trager rijdt dan die 2 rooie bakken achteraan.
            Ronde 16: Alonso gaat pits in met de gedachte dezelfde (mislukte) strategie
            te proberen als in Imola.
            Ronde17: Webber gaat pitten , Raikkonen wordt leider en Webber komt terug
            de baan op voor Alonso
            Ronde35: Alonso zen brains begeven het en hij parkeert de Renault in een
            wanhoopspoging in de zijkant van de Williams na de tunnel.
            Ondertussen zigzaggen de Ferrari's met de veel moeite door de
            Super Augurken en consoorten en bevinden zich al op plaats 11 en 12
            Ronde 45: Montoya nam een super slechte start en zit nu geblokkeerd achter de Superman Red Bull.
            De livery inspireert hem tot een superman actie en probeert erover te vliegen in de Rascasse
            bocht maar mislukt en crasht op de plaats waar Schumi gisteren stond.
            Ronde 46: Safety car, MS maakt hier handig gebruik van en is ondertussen opgerukt tot de 8ste plaats
            Ronde 62: Villeneuve ziet een furieuze rode bolide in zen achteruitkijkspiegel,
            hij probeert het bekende brake-test manoeuver waardoor Schumi crasht en
            er opnieuw een hele hetze uitbreekt in het F1-wereldje.

Voila , mijn race voor deze middag
            Last edited by ; 28/05/2006, 11:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
              Ferrari heeft overigens alles omgegooid. Schumacher start uit de pitlane en z'n strategie wordt aangepast (lees: ze tanken 'm propvol). Ook de motor werd vervangen.

Ik wist niet dat je zomaar kon zeggen: ik start vanuit pitlane.

Comment

Ben ik dan de enige die Montoya niet wil zien crashen...?
                Ik wil hem ook niet zien uitvallen, maar met hemben je gewoon nooit zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                  Ff meefantaseren met de rest

Ronde 1: Webber doet wat niemand van hem verwacht en neemt de kop bij de start.
                  Ronde 15: Alonso eet zijn stuur op doordat die Williams voor hem trager rijdt dan die 2 rooie bakken achteraan.
                  Ronde 16: Alonso gaat pits in met de gedachte dezelfde (mislukte) strategie
                  te proberen als in Imola.
                  Ronde17: Webber gaat pitten , Raikkonen wordt leider en Webber komt terug
                  de baan op voor Alonso
                  Ronde35: Alonso zen brains begeven het en hij parkeert de Renault in een
                  wanhoopspoging in de zijkant van de Williams
                  na de tunnel.
                  Ondertussen zigzaggen de Ferrari's met de veel moeite door de
                  Super Augurken en consoorten en bevinden zich al op plaats 11 en 12
                  Ronde 45: Montoya nam een super slechte start en zit nu geblokkeerd achter de Superman Red Bull.
                  De livery inspireert hem tot een superman actie en probeert erover te vliegen in de Rascasse
                  bocht maar mislukt en crash op de plaats waar Schumi gisteren stond.
                  Ronde 46: Safety car, MS maakt hier handig gebruik van en is ondertussen opgerukt tot de 8ste plaats
                  Ronde 62: Villeneuve ziet een furieuze rode bolide in zen achteruitkijkspiegel,
                  hij probeert het bekende brake-test manoeuver waardoor Schumi crasht en
                  er opnieuw een hele hetze uitbreekt in het F1-wereldje.

Voila , mijn race voor deze middag
                  Dat rode hou ik wel van.

Comment

• Ok, bij deze wil ook de Safety Car in de fout zien gaan waardoor de Safety Car uit moet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                      Mja, ik eigenlijk ook niet. Vind gewoon dat hij de laatste 2 jaar niet preseert.

Ofwel was de Williams vroeger zoo goed, dat hij en Ralf meekonnen met de rest, dankzij de wagen, ofwel is Raikonnen gewoon zoveel beter dan Montoya, en is ook Ralf niet veel waard...

Montoya blijft het moeilijk hebben met de wagen zegt ie, maar ik ben inderdaad ook regelmatig enorm teleurgesteld...

Feit is dat ie enkele seizoenen geleden best wel indrukwekkend was, het zit er nog wel in hoor volgens mij, maar he needs a perfect car...

Comment

Ok, bij deze wil ook de Safety Car in de fout zien gaan waardoor de Safety Car uit moet.
                        En dan wordt dat safety-car wrak weggegeven aan een pipo uit Oud-Turnhout

Comment

Montoya blijft het moeilijk hebben met de wagen zegt ie, maar ik ben inderdaad ook regelmatig enorm teleurgesteld...

Feit is dat ie enkele seizoenen geleden best wel indrukwekkend was, het zit er nog wel in hoor volgens mij, maar he needs a perfect car...
                          De McLaren is gewoon gebouwd rond Raikkonen en die zijn rijstijl verschilt van die van Monty.

Comment

Ik wist niet dat je zomaar kon zeggen: ik start vanuit pitlane.
                            't Is een soort van 'straf' hé.

Comment

Hij mag volgend jaar bij Williams nog eens proberen

Comment

Euh? Dat doèt Ferrari toch?
                                Moesten ze beter zijn dan zou er geen discussie zijn over een WK dat over en out is.

Comment

En dan wordt dat safety-car wrak weggegeven aan een pipo uit Oud-Turnhout
                                  De vader van Barbara Dex ?

Comment

't Is een soort van 'straf' hé.
                                    Maar ze halen er wel voordeel uit....(voltanken)
                                    Ik dacht dat je dan moest blijven stilstaan bij warm-up...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh
                                      Moesten ze beter zijn dan zou er geen discussie zijn over een WK dat over en out is.
                                      Momenteel is Renault de betere, maar ik zie Ferrari in de loop van het seizoen de bovenhand nemen.

Comment

De McLaren is gewoon gebouwd rond Raikkonen en die zijn rijstijl verschilt van die van Monty.
                                        'Monty' doet me denken aan die muis van The Resque Rangers, ge weet wel, die tekenfilm met Knabbel en Babbel.

Da's toch hetzelfde bij BAR? Barrichello raakte maar niet gewend aan de wagen, die voor Button gebouwd was. Overleg en betere samenwerking tussen Barrichello, teamleiding en ingenieurs, en voilà, Barrichello gaat sneller dan Button.

Waarom gaat dat bij McLaren niet? Zoek de fout.

Comment

Ferrari heeft overigens alles omgegooid. Schumacher start uit de pitlane en z'n strategie wordt aangepast (lees: ze tanken 'm propvol). Ook de motor werd vervangen.

Stel je voor dat Ferrari hier een gek voordeel uit haalt en zo vlot naar voor schuift, of is dit meer fantasie dan realiteit?!

Comment

Working...
                                          X