Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Prix van Monaco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een klote beslissing, wordt dus weeral een overwinning voor diene stomme spanjool, tenzij hij zijn wagen in het decor parkeert, er is dus nog hoop.

Comment

1. ALO
      2. WEB
      3. RAI
      4. MOY
      5. BAR
      6. TRU
      7. COU
      8. ROS
      9. FIS
      10. RSC
      11. KLI
      12. LIU
      13. BUT
      14. VIL
      15. HEI
      16. ALB
      17. MON
      18. SPE
      19. SAT
      20. MOT
      21. MAS
      22. MSC
      Dit zou de startopstelling moeten zijn dan.

Albers op 16
      Hopelijk eindigt hij eens in de top 10, maar dat zal ijdele hoop zijn vrees ik...

Comment

• Bon, klein verslag van de race.

1e bocht: Alonso en webber haken in elkaar en schakelen elkaar uit.
        Raikonnen komt aan kop, gevolgd door Monty.
        Monty knalt tegen barrichello, die hem voorbij wou gaan, en Truli kan het ook niet meer ontwijken.
        Safety car.
        Fisico en Liuzzi vallen uit met technische problemen.

Podium:
        1. Raikonnen
        2. Rosberg
        3. Coulthard

Albers op 8, en haalt 1 puntje weg voor de neus van M. Schumacher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Bon, klein verslag van de race.

1e bocht: Alonso en webber haken in elkaar en schakelen elkaar uit.
          Raikonnen komt aan kop, gevolgd door Monty.
          Monty knalt tegen barrichello, die hem voorbij wou gaan, en Truli kan het ook niet meer ontwijken.
          Safety car.
          Fisico en Liuzzi vallen uit met technische problemen.

Podium:
          1. Raikonnen
          2. Rosberg
          3. Coulthard

Albers op 8, en haalt 1 puntje weg voor de neus van M. Schumacher

Over een spectaculaire race gesproken...:-d, hoewel ik in geheel deze situatie Michael Schumacher alsnog in de top-6 zou zien eindigen.
          Stomme beslissing van de stewards als je het mij vraagt. Onder normale omstandigheden pakt Alonso hier gewoon 10 punten weg...
          Een mogelijkheid had kunnen zijn om Schumi het aantal plaatsen naar achter te schuiven, volgens het aantal rijders die hij ophield ofzo, alhoewel dit niet echt gebruikelijk zou zijn.

Comment

Bron: een nobele onbekende
            Wie zou dat toch zijn

OT: Voor mij kan je uit het filmpje duidelijk opmaken dat er een reukje aan zit. Of hij (MSC) nu op voorhand beslist had z'n auto te parkeren, of tijdens het manoeuvre op milliseconden tijd (is dit dan bewust ? ), laat ik open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie911
              Over een spectaculaire race gesproken...:-d,
              Toch maar 1 crash

Kheb me hard moeten inhouden om schumi niet tegen de muur te laten knallen bij het uitkomen van de tunnel

Comment

• Staat Montoya nu vierdes? Ik dacht dat hij 5e zou moeten staan nu Schumi (terecht) achteraan moet beginnen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                  Staat Montoya nu vierdes? Ik dacht dat hij 5e zou moeten staan nu Schumi (terecht) achteraan moet beginnen...
                  Fisico is van 5 nr 10 moeten zakken al.
                  Is dus nu op 9 terecht gekomen.

Aja, denk dat toch dat het zo zal zijn
                  Tenzij het absoluut is dat fisico terugvalt naar plaats 10, waardoor Ralf van 11 naar 9 gaat plots

Comment

Toch maar 1 crash

Kheb me hard moeten inhouden om schumi niet tegen de muur te laten knallen bij het uitkomen van de tunnel
                    Eerst het inhaken, dan een wel heel interessant bandenbezoek en misschien volgt er dan wel nog iets gelijkaardig. Nja, ik geef jouw "project" toch wel enige kans op slagen hoor.

Comment

• Ist al bezig?

Comment

• Pas om 14u he

Nu is het tijd om te fantaseren

Comment

Pas om 14u he

Ah ****, ja wegens te weinig tijd niet alles gelezen, zag er anders wel goed uit.

Comment

Pas om 14u he

Jup:

Alonso en Webber rijden elkaar eraf en McLaren pakt een dubbel voor hun 40ste verjaardag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie911
                              Stomme beslissing van de stewards als je het mij vraagt. Onder normale
                              Maar wel een correcte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                Jup:

Alonso en Webber rijden elkaar eraf en McLaren pakt een dubbel voor hun 40ste verjaardag.
                                Ik vrees dat montoya het einde niet haalt door zijn eigen stommiteiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                  Wat een klote beslissing, wordt dus weeral een overwinning voor diene stomme spanjool, tenzij hij zijn wagen in het decor parkeert, er is dus nog hoop.
                                  Hij kan er ook niks aan doen dat Schumacher valsspeelt.

Comment

Ik vrees dat montoya het einde niet haalt door zijn eigen stommiteiten
                                    Ik vrees het ook.Maar ik kan maar dromen he.

Comment

• Jean todt z'n reactie:Ferrari neemt met groot ongenoegen akte van de beslissing van de stewards om de kwalificatietijden van Michael Schumacher voor de GP van Monaco te schrappen. Daarmee gaan we helemaal niet akkoord. Een dergelijke beslissing zorgt voor een ernstig precedent, waarbij de mogelijkheid van een rijdersfout wordt uitgesloten. Michael was aan zijn laatste vliegende ronde bezig en probeerde zijn eerste plaats veilig te stellen, zoals kon opgemaakt worden uit zijn eerste sectortijd, die de beste was, en hij had nog een goede ronde kunnen afwerken. Zonder echt bewijs hebben de stewards geoordeeld dat hij schuldig is.

pitstop.tv

Comment

• Alonso wereldkampioen ...

Webber en de McLaren's houden de rest op, Fernando spurt weg.
                                        Als hij 't nu door een eigen fout verpest, lach ik me kreupel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                          Alonso wereldkampioen ...

Webber en de McLaren's houden de rest op, Fernando spurt weg.
                                          Als hij 't nu door een eigen fout verpest, lach ik me kreupel ...
                                          Mochten Alonso en Webber niet in elkaar steken de eerste ronde vermoed ik dat Raikonnen gebruik gaat maken van Alonso zijn goede start om Webber al in te halen.

Maar de eerste bocht gaat zeker iets gebeuren...

Comment

Working...
                                          X