Wat een klote beslissing, wordt dus weeral een overwinning voor diene stomme spanjool, tenzij hij zijn wagen in het decor parkeert, er is dus nog hoop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Prix van Monaco
Collapse
X
-
Bon, klein verslag van de race.
1e bocht: Alonso en webber haken in elkaar en schakelen elkaar uit.
Raikonnen komt aan kop, gevolgd door Monty.
Monty knalt tegen barrichello, die hem voorbij wou gaan, en Truli kan het ook niet meer ontwijken.
Safety car.
Fisico en Liuzzi vallen uit met technische problemen.
Podium:
1. Raikonnen
2. Rosberg
3. Coulthard
Albers op 8, en haalt 1 puntje weg voor de neus van M. Schumacher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoBon, klein verslag van de race.
1e bocht: Alonso en webber haken in elkaar en schakelen elkaar uit.
Raikonnen komt aan kop, gevolgd door Monty.
Monty knalt tegen barrichello, die hem voorbij wou gaan, en Truli kan het ook niet meer ontwijken.
Safety car.
Fisico en Liuzzi vallen uit met technische problemen.
Podium:
1. Raikonnen
2. Rosberg
3. Coulthard
Albers op 8, en haalt 1 puntje weg voor de neus van M. Schumacher
Over een spectaculaire race gesproken...:-d, hoewel ik in geheel deze situatie Michael Schumacher alsnog in de top-6 zou zien eindigen.
Stomme beslissing van de stewards als je het mij vraagt. Onder normale omstandigheden pakt Alonso hier gewoon 10 punten weg...
Een mogelijkheid had kunnen zijn om Schumi het aantal plaatsen naar achter te schuiven, volgens het aantal rijders die hij ophield ofzo, alhoewel dit niet echt gebruikelijk zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoBron: een nobele onbekende
OT: Voor mij kan je uit het filmpje duidelijk opmaken dat er een reukje aan zit. Of hij (MSC) nu op voorhand beslist had z'n auto te parkeren, of tijdens het manoeuvre op milliseconden tijd (is dit dan bewust ? ), laat ik open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeStaat Montoya nu vierdes? Ik dacht dat hij 5e zou moeten staan nu Schumi (terecht) achteraan moet beginnen...
Is dus nu op 9 terecht gekomen.
Aja, denk dat toch dat het zo zal zijn
Tenzij het absoluut is dat fisico terugvalt naar plaats 10, waardoor Ralf van 11 naar 9 gaat plots
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoToch maar 1 crash
Kheb me hard moeten inhouden om schumi niet tegen de muur te laten knallen bij het uitkomen van de tunnel
Comment
-
Jean todt z'n reactie:Ferrari neemt met groot ongenoegen akte van de beslissing van de stewards om de kwalificatietijden van Michael Schumacher voor de GP van Monaco te schrappen. Daarmee gaan we helemaal niet akkoord. Een dergelijke beslissing zorgt voor een ernstig precedent, waarbij de mogelijkheid van een rijdersfout wordt uitgesloten. Michael was aan zijn laatste vliegende ronde bezig en probeerde zijn eerste plaats veilig te stellen, zoals kon opgemaakt worden uit zijn eerste sectortijd, die de beste was, en hij had nog een goede ronde kunnen afwerken. Zonder echt bewijs hebben de stewards geoordeeld dat hij schuldig is.
pitstop.tv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SAlonso wereldkampioen ...
Webber en de McLaren's houden de rest op, Fernando spurt weg.
Als hij 't nu door een eigen fout verpest, lach ik me kreupel ...
Maar de eerste bocht gaat zeker iets gebeuren...
Comment
Comment