Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Prix van Monaco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SDat verandert weinig aan 't feit dat dit zéker niet goed is voor 't kampioenschap. Da's zoals vorig jaar op de Nurburgring: Raikkonen die in de laatste ronde crasht, waardoor Alonso wint ...
Schumi is kansloos, en Alonso rijdt zijn wagen stuk.
Raikonnen wint, waardoor ie nog maar 2pntn achterstand heeft op Schumacher.
Het kampioenschap wordt er enkel beter op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIk blijf erbij.
Schumi is kansloos, en Alonso rijdt zijn wagen stuk.
Raikonnen wint, waardoor ie nog maar 2pntn achterstand heeft op Schumacher.
Het kampioenschap wordt er enkel beter op!
Damn, ook voor Renault is Silverstone bijna een thuis-GP ... (Eigenlijk is Renault een Frans-Engels team)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SDat verandert weinig aan 't feit dat dit zéker niet goed is voor 't kampioenschap. Da's zoals vorig jaar op de Nurburgring: Raikkonen die in de laatste ronde crasht, waardoor Alonso wint ...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SAhja, en McLaren wint in Silverstone hun thuis-GP! Wat geweldig!!
Damn, ook voor Renault is Silverstone bijna een thuis-GP ... (Eigenlijk is Renault een Frans-Engels team)
Want de enige spannende strijd komt er als Alonso uitvalt. Als ie constant podium blijft rijden is ie wereldkampioen
Maar als nu alonso uitvalt, maakt dat niet veel uit, aangezien schumachter toch kansloos is (verkeerde strategie). Dus dan moet Raikonnen winnen.
En dan blijft de strijd voor de 2e plaats open.
Hopelijk is Silverstone (eindelijk) nog eens een regenrace.
Comment
-
Webber wint vandaag! Vorig jaar was hij hier al goed, dit jaar gaat hij het beter doen. Hij heeft Alonso hier al eens ingehaald, en gaat dat nu weer doen
Schumacher word 11de, en Monty ramt Alonso van de baan. Raikkonen wordt tweede, met Barichello op de hielen. Fisichella verprutst zijn start, waardoor Ralf Schumacher 4 plaatsen goedmaakt.
En Yuji Ide zag dat het goed was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus JaguarWebber wint vandaag! Vorig jaar was hij hier al goed, dit jaar gaat hij het beter doen. Hij heeft Alonso hier al eens ingehaald, en gaat dat nu weer doen
Schumacher word 11de, en Monty ramt Alonso van de baan. Raikkonen wordt tweede, met Barichello op de hielen. Fisichella verprutst zijn start, waardoor Ralf Schumacher 4 plaatsen goedmaakt.
Webber wordt 5de. Let op m'n woorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus JaguarWebber wint vandaag! Vorig jaar was hij hier al goed, dit jaar gaat hij het beter doen. Hij heeft Alonso hier al eens ingehaald, en gaat dat nu weer doen
Comment
-
Het kampioenschap lijkt voor iedereen over and out en dit is de schuld van Alonso en Renault?
Hij kan er ook niet aan doen dat Schumi ff een seconde brainfade kreeg eh.
De seizoenen dat Schumi wereldkampioen werd op zijn dooie gemak waren
zeker niet beter dan het WK dat we nu te zien krijgen.
Ik blijf erbij, hetgeen hij gisteren deed was geen fair play. Bewijzen of niet,
het is het strafrecht niet en er bestaat zoiets als de geest van het reglement.
Als je niet kan toegeven dat hieraan een reukje zat dan ben je volgens mij
toch geen F1 supporter en wil je het ook gewoon niet zien.
Mij kan het eerlijk gezegd geen bal schelen of het WK nu al dan niet over en out is.
Het is tenslotte de taak van andere teams om beter te doen dan de Renault en zo was het vroeger met Ferrari.
Ik zou het er veel moeilijker mee hebben moest iemand het WK spannend houden door onfair gedrag.
En nu verder uitkijken nr die felbesproken GP van deze middag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReedshHet kampioenschap lijkt voor iedereen over and out en dit is de schuld van Alonso en Renault?
Hij kan er ook niet aan doen dat Schumi ff een seconde brainfade kreeg eh.
De seizoenen dat Schumi wereldkampioen werd op zijn dooie gemak waren
zeker niet beter dan het WK dat we nu te zien krijgen.
Ik blijf erbij, hetgeen hij gisteren deed was geen fair play. Bewijzen of niet,
het is het strafrecht niet en er bestaat zoiets als de geest van het reglement.
Als je niet kan toegeven dat hieraan een reukje zat dan ben je volgens mij
toch geen F1 supporter en wil je het ook gewoon niet zien.
Mij kan het eerlijk gezegd geen bal schelen of het WK nu al dan niet over en out is.
Het is tenslotte de taak van andere teams om beter te doen dan de Renault en zo was het vroeger met Ferrari.
Ik zou het er veel moeilijker mee hebben moest iemand het WK spannend houden door onfair gedrag.
En nu verder uitkijken nr die felbesproken GP van deze middag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoMja, voor een Renault fan hebben we nu een zalig seizoen.
Voor een Ferrari fan is het seizoen totaal niet spannend...
Ik moet ook toegeven dat ik jaar op jaar mijn intresse verlies in de GP's wanneer McLaren niet kan volgen....
Laat ze nu maar wat rondrijden, maar het Woking-gevaar loert om de hoek...
Comment
-
Ben ik dan de enige die Montoya niet wil zien crashen...?
Comment
Comment