Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijs vervangwagen bij BMW dealer.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
    Hangt er vanaf, voor bepaalde garantieherstellingen mag je een vervangwagen meegeven, voor sommige niet.
    Regeltje is: de herstelling onder garantie moet minstens een halve dag duren, anders rekenen ze de vervangwagen aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn1980 Bekijk Berichten
      Bij de schepper in sint niklaas 25€/dag voor een mini
      's avonds melden ze u vriendelijk mee de auto nog niet klaar is...

50€ vervangauto voor een klein onderhoudje, + 127€ werk

NU midas

60 euro klein onderhoud, Fiat Punto GRATIS !!!
      tja, al dat glas moet ook betaald worden hé
      Komt mij herkenbaar voor. Reeds tweemaal bij De Schepper: mijn wagen is niet klaar op het afgesproken uur, resultaat tweemaal een vervangwagen, zogezegd gratis, omdat wagen nog onder waarborg is. Aan de factuur achteraf gezien zal deze vervangwagen wel degelijk in zijn prijzen verdoken verrekend zijn ....

Comment

Beste truuk is om te bellen om een afspraak voor je onderhoud te maken, en tegelijk te melden dat je graag een proefrit zou doen ondertussen. Is natuurlijk niet altijd geloofwaardig, maar wanneer het dat wel is betaal je gegarandeerd niets (en rijd je bovendien met een mooie wagen naar keuze).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
          Beste truuk is om te bellen om een afspraak voor je onderhoud te maken, en tegelijk te melden dat je graag een proefrit zou doen ondertussen. Is natuurlijk niet altijd geloofwaardig, maar wanneer het dat wel is betaal je gegarandeerd niets (en rijd je bovendien met een mooie wagen naar keuze).
          Inderdaad. Ik vind vertrouwen ook een zeer belangrijke vertrekbasis voor een goede relatie garagist-klant.
          Net of dat je garagist dat na 2x niet doorheeft...

Comment

Working...
          X