Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijs vervangwagen bij BMW dealer.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Zwijgen gij.

Laat een oude mens zich eens amuseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Ik weet niet of het in elke officiele garage zo is maar is het niet zo dat je voor een probleem tijdens de garantieperiode nooit de vervangwagen moeten betalen. Ik heb althans nooit iets moeten neertellen voor de vervangwagen tijdens de garantieperiode.
      Is toch normaal; als 'ie binnen moet onder garantie rekenen ze dat toch aan het merk zelf aan.
      Dit geldt echter niet als 'ie binnen is voor gewoon onderhoud.

Comment

Is toch normaal; als 'ie binnen moet onder garantie rekenen ze dat toch aan het merk zelf aan.
        Inderdaad, was ook bij mij zo. En 't lijkt mij ook logisch.
        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Opel garage in Zele 20€/dag + diesel.
          Valt wel mee zo.

Ik regel meestal de wagen van mijn schoonmoeder en tank die kar terug vol nadien. Dan is dat bakske nog is buiten geweest en kan dat menske weer een paar maand verder met die volle tank :-)

Toen we hier Mini en daarna BMW hadden een paar keer naar de garage gemoeten en toen ook is een vervangwagen gekregen omdat ze het werk niet klaar kregen binnen de beloofde tijd (5-reeks). Ging vlot zonder er naar te moeten vragen, heel correcte service. Al zal dat wel onrechtstreeks doorgerekend geweest zijn aan de leasingmaatschappij.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
            Inderdaad, was ook bij mij zo. En 't lijkt mij ook logisch.
            Lijkt mij ook niet meer dan normaal maar dat wil niet zeggen dat elke garage er ook zo over denkt.

Comment

Tavernier in Zedelgem (Brugge)
              Was 25euro maar sinds kort is het 60euro geworden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                Ik zeg altijd: ik wacht wel tot 'ie klaar is.

Niet mogelijk bij Cocquyt om te wachten,er zal toch een ganse dag werk aan zijn zeggen ze en je kan kiezen tussen een vervangwagen(25€) of eigen vervoer.

PURE AFZETTERIJ(groot onderhoud 'enkel filters vervangen en olie') 596€

Een vriend van mij had een jaar of 5 geleden zijn 320d binnen gedaan bij Cocquyt voor groot onderhoud . Aangezien hij daar maar 2 km van woont ging hij rond 17h te voet er terug om . Een paar straten verder zag hij zijn auto staan . Hij komt dichter en kijkt in z'n auto en ziet een technieker in z'n auto slapen . Hij tikt op de ruit en die kerel schiet waker en doet het raam naar beneden . M'n vriend vraagt wat die kerel daar staat te doen en z'n uitleg was dat hij aan het wachten was tot de wagen was afgekoeld om nog een paar testen te doen .

Tja en hij maar de uren betalen .
                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Garage Davo in Tongeren... Hmmmm.... Ik durf niks zeggen over prijs (omdat me dat nooit opgevallen is, en de leasefirma enige prijzen wel zal gegeten hebben), maar qua auto's...

1) BMW Z3
                  2) BMW 730i E38
                  3) BMW 730i automaat E38

Mij krijgen ze niet in een gloednieuwe Colt als ik met een BMW arriveer .

Comment

Ik heb nog nooit een Colt gehad als vervangwagen.

Comment

Hangt er vanaf, voor bepaalde garantieherstellingen mag je een vervangwagen meegeven, voor sommige niet. Als je wagen maar een halfuur binnen moet zijn mag je geen vv-wagen aanrekenen, want dan kan de klant evengoed even wachten omdat hij toch geen tijdswinst heeft door naar huis te gaan.
                      A Twist of the Wrist

Comment

Bij Van Osch hebben ze meestal een Mini One of een BMW 118d. Hierop is dan zeer groot 'Vervangwagen Van Osch' bestickerd. Ik weet niet wat zo'n wagen kost aangezien ik zelden of nooit een vervangwagen nodig heb.

Bij Beckers te Genk heb ik ondertussen al 2x voor enkele uren een vervangwagen meegekregen. Eigenlijk zagen ze het meer als testwagen want het was 1x een BMW X6 en 1x een BMW 318d waarmee de verkopers rijden. Telkens ook kosteloos.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Bij de schepper in sint niklaas 25€/dag voor een mini
                          's avonds melden ze u vriendelijk mee de auto nog niet klaar is...

50€ vervangauto voor een klein onderhoudje, + 127€ werk

NU midas

60 euro klein onderhoud, Fiat Punto GRATIS !!!
                          tja, al dat glas moet ook betaald worden hé
                          Last edited by ; 02/08/2008, 01:04.

Comment

Bij Beelen in St-Truiden 2x vervangwagen meegekregen, niet moeten betalen.
                            1x 318d
                            1x 525tds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn1980 Bekijk Berichten
                              Bij de schepper in sint niklaas 25€/dag voor een mini
                              's avonds melden ze u vriendelijk mee de auto nog niet klaar is...

50€ vervangauto voor een klein onderhoudje, + 127€ werk
                              Dat vind ik wel minder dat ze je de 2de dag volledig laten betalen indien het hun fout zou zijn. Was het enkel een klein onderhoud ?
                              A Twist of the Wrist

Comment

Bij m'n Toyota boer breng ik 's morgens m'n wagen binnen en op de parking staat een Yaris diesel, mét gevulde tank klaar om te vertrekken.

's Avonds breng ik die wagen terug, hoef niet terug vol te tanken, en betaal geen euro voor die Yaris. Ook niet verborgen, aangezien ik de prijs al jaren ken daar. Dat noem ik service.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Bij m'n Toyota boer breng ik 's morgens m'n wagen binnen en op de parking staat een Yaris diesel, mét gevulde tank klaar om te vertrekken.

's Avonds breng ik die wagen terug, hoef niet terug vol te tanken, en betaal geen euro voor die Yaris. Ook niet verborgen, aangezien ik de prijs al jaren ken daar. Dat noem ik service.
                                  Dat kan niet he Stefanus, onrechtstreeks betaal je die vervangwagen altijd ... . Een garage is geen liefdadigheidsinstelling denk ik hoor.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Bij ons in de garage was het normaal voor een E90 318d €50 per dag, zelf nooit moeten betalen. Altijd wel iets kunnen regelen, vermits het de tweede nieuwe wagen was op 2 jaar tijd. Maar normaal gezien als de auto in garantie is, is de vervangwagen gratis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
                                      Bij ons in de garage was het normaal voor een E90 318d €50 per dag, zelf nooit moeten betalen. Altijd wel iets kunnen regelen, vermits het de tweede nieuwe wagen was op 2 jaar tijd. Maar normaal gezien als de auto in garantie is, is de vervangwagen gratis.
                                      Als je niet komt voor een onderhoud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        Als je niet komt voor een onderhoud
                                        Oeps, sorry. €50 dan

Comment

Iemand enig idee wat men bij G&A Turnhout meestal meegeeft?
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X