Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijs vervangwagen bij BMW dealer.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bassface Bekijk Berichten
    en dat wordt je dan niét aangerekend, denk je?
    Tuurlijk wordt dit aangerekend een autogarage is géén liefdadigheidsinstelling hé,ik wilde alléén maar het verschil aantonen tussen de garage C in Brugge en die van Dj in Roeselare.
    Nora!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      je moet ook kijken naar het leeftijdsverschil tussen die twee wagens hé, en je bent met de volvo wel naar Iran gereden
      dan nog,de motor is compleet gereviseerd en ik heb er voor nog 1000 € kosten aan gedaan toen ik vertrok.Ik ben vroeger met m'n 5serie ook naar Iran gegaan er waren toen ook wat prullekes kapot maar niks aan de motor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        dan nog,de motor is compleet gereviseerd en ik heb er voor nog 1000 € kosten aan gedaan toen ik vertrok.Ik ben vroeger met m'n 5serie ook naar Iran gegaan er waren toen ook wat prullekes kapot maar niks aan de motor
        als je naar de officiële volvo-dealer gaat, krijg je dan een vervangwagen en moet je ervoor betalen? jij kunt vergelijken met bmw hé

ik ga naar een officiële Volvo dealer en krijg dus gratis een vervangwagen, maar ben zeker dat ze dat op een ander punt terugpakken (vb. 25 euro aanrekenen voor een technische proefrit, cf. onderhoudsprijzentopic...)

conclusie: dealer=stealer

Comment

Bij Renault 18€/dag voor een Clio of Twingo, maar nog nooit gebruik van gemaakt. Meestal blijf ik wachten, en als het te lang duurt brengen ze mij naar huis en werk ik van thuis.

Mijn vader die bracht zijn Nissan 's morgens naar de garage, en de garage bracht hem 15km verder naar het werk. En 's avonds kwamen ze hem weer halen, gratis. Maar ze zullen het wel ergens op de factuur bijrekenen. Je moet dus geen premium merk rijden om premium service te krijgen

Comment

garagist en gangster staat veel te dicht bijéén in een woordenboek

maar ja, als ge bij den hond slaapt..... ligt ge niet bij uw vrouw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
              als je naar de officiële volvo-dealer gaat, krijg je dan een vervangwagen en moet je ervoor betalen? jij kunt vergelijken met bmw hé

ik ga naar een officiële Volvo dealer en krijg dus gratis een vervangwagen, maar ben zeker dat ze dat op een ander punt terugpakken (vb. 25 euro aanrekenen voor een technische proefrit, cf. onderhoudsprijzentopic...)

conclusie: dealer=stealer
              ze vragen zelfs bij Volvo niet of je een vervangwagen wilt.

Comment

Altijd met dat geklaag over dure vervangwagens...

Dat ze niet goedkoop zijn klopt, maar je bent toch helemaal niét verplicht om een vervangwagen te nemen ? Zie dan dat je zelf voor vervoer zorgt en vaak kan je ook wachten tot hij klaar is.

En ze rekenen het inderdaad altijd wel ergens bij.

Maar da's overal zo.
                Ga jij naar een kleding winkel met airco, dan zal de airco ook wel ergens mee in de prijs van de kleding verwerkt zitten. Ga jij op restaurant, dan wordt bij het bepalen van de prijzen van de kaart ook rekening gehouden met de kosten van het sanitair, servetten,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Vriendin van mij kreeg voor 35€ een dag een 535d mee toen ze haar mini binnendeed voor onderhoud.
                  En was't een schoon?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                    Altijd met dat geklaag over dure vervangwagens...
                    Als mama en papa voor alles betalen is het natuurlijk gemakkelijk spreken, hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                      Als mama en papa voor alles betalen is het natuurlijk gemakkelijk spreken, hé.

Dat is zever hé,leest toch héél zijne post die jongen klaagt toch niet!
                      Het is toch gewoonweg waar wat hij zegt op de één of andere manier betaal je voor alles en nog wat,gratis bestaat niet!
                      Nora!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        garagist en gangster staat veel te dicht bijéén in een woordenboek
                        So true !

Als je er niets van kent, zoals veel mensen, kunnen ze u serieus in het zak zetten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                          Dat is zever hé,leest toch héél zijne post die jongen klaagt toch niet!
                          Het is toch gewoonweg waar wat hij zegt op de één of andere manier betaal je voor alles en nog wat,gratis bestaat niet!
                          Neen, volgens hem mogen wij niet zeggen dat BMW veel geld vraagt voor zijn vervangwagens.
                          Een bazeke van 15 dat geilt op BMW en dat nog minstens enkele jaartjes moet wachten om zelf met een wagen te mogen rijden (al dan niet BMW), moet mij niet komen zeggen dat ik niet mag klagen over de geldklopperij van de dealers.

Inderdaad, gratis bestaat niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat we er akkoord mee moeten gaan of er niets over mogen zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            ze vragen zelfs bij Volvo niet of je een vervangwagen wilt.
                            tja, omdat ge daar nooit mee in panne staat zeker
                            neen, serieus, ze vragen bij de hoeren ook nie ofdat voor te poepen is hé, kvind dat geen argument hoor

Comment

in mijn 2jaar garantie periode van mijn E90 heeft hij denk ik 4maal in de garage geweest voor een paar onbenulligheden

2maal een E60 525d meegekregen voor 1dag
                              1maal een E60 525d voor 3 dagen( weekend)
                              1maal een nieuwe mini-cooper voor 1dag

niks moeten betalen....

bij BMW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                Neen, volgens hem mogen wij niet zeggen dat BMW veel geld vraagt voor zijn vervangwagens.
                                Een bazeke van 15 dat geilt op BMW en dat nog minstens enkele jaartjes moet wachten om zelf met een wagen te mogen rijden (al dan niet BMW), moet mij niet komen zeggen dat ik niet mag klagen over de geldklopperij van de dealers.

Inderdaad, gratis bestaat niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat we er akkoord mee moeten gaan of er niets over mogen zeggen.
                                Ik heb gezegd dat ze niet goedkoop waren, zeg me nu eens waar ik uw (in het rood gezette uitspraak) dan verkondig.

Ik zeg ook niet dat je met mij akkoord moet gaan, maar ik verwacht geen post zoals de jouwe op mijn mening. Het is nu eenmaal zo dat je voor alles betaalt. En bovendien ben ik geen 'bazeke' , dus graag een beetje respect.
                                Je mag van mij gerust eens iets zeggen dat het niet goedkoop is, maar er is een verschil tussen klagen en zagen.

Voor alle duidelijkheid, je moet niet zeggen dat ik geil op BMW. Da's helemaal niet waar (vroeger was ik een grotere fan van het merk, maar da's ook geleden van sinds ik op het forum zat). Bovendien zou ik mij in jouw plaats niet wagen aan uitspraken te doen waar je weinig over weet.

Ik vraag mij trouwens af waarom jij mij zo moet bekritiseren? Ieder mag toch zijn mening hebben ?

Nogmaals, je bent niet verplicht om een vervangwagen te nemen.

Comment

BMW is duur. Punt.

Werkelijk voor alles moet je bijbetalen bij BMW. Als je dat niet wil, koop dan geen BMW.

Comment

Bovendien zou ik mij in jouw plaats niet wagen aan uitspraken te doen waar je weinig over weet.
                                    Ik heb een BMW, dus ik weet er genoeg over.
                                    Ik heb 'm ook volledig zelf betaald; dus niet mijn baas, niet mijn bedrijfje en niet mijn papa of mama.

En bovendien ben ik geen 'bazeke' , dus graag een beetje respect.
                                    Mij is geleerd dat je respect moet hebben voor ouderen/volwassenen, niet voor gastjes die je zoon kunnen zijn.
                                    Waarschijnlijk is dat een ouderwets concept voor de jongeren van tegenwoordig.

Comment

37 en ruzie maken met een 15-jarige...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        37 en ruzie maken met een 15-jarige...
                                        Zwijgen gij.

Laat een oude mens zich eens amuseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                          Euhm, dat is toch gratis?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          Dan hebben ze jouw dik bij je kloten.
                                          Een vervangwagen is nooit gratis. En staat het niet apart verekend op je factuur dan hebben ze 't wel bij iets anders gelapt, zeker bij de duurdere merken.

Meestal draait het rond de € 25
                                          Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                          Ja, wij hebben daar nog nooit voor een vervangwagen moeten betalen! Mss omdat we goede klant zijn .

Ik weet niet of het in elke officiele garage zo is maar is het niet zo dat je voor een probleem tijdens de garantieperiode nooit de vervangwagen moeten betalen. Ik heb althans nooit iets moeten neertellen voor de vervangwagen tijdens de garantieperiode.

Comment

Working...
                                          X