Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tuurlijk wordt dit aangerekend een autogarage is géén liefdadigheidsinstelling hé,ik wilde alléén maar het verschil aantonen tussen de garage C in Brugge en die van Dj in Roeselare.
je moet ook kijken naar het leeftijdsverschil tussen die twee wagens hé, en je bent met de volvo wel naar Iran gereden
dan nog,de motor is compleet gereviseerd en ik heb er voor nog 1000 € kosten aan gedaan toen ik vertrok.Ik ben vroeger met m'n 5serie ook naar Iran gegaan er waren toen ook wat prullekes kapot maar niks aan de motor
dan nog,de motor is compleet gereviseerd en ik heb er voor nog 1000 € kosten aan gedaan toen ik vertrok.Ik ben vroeger met m'n 5serie ook naar Iran gegaan er waren toen ook wat prullekes kapot maar niks aan de motor
als je naar de officiële volvo-dealer gaat, krijg je dan een vervangwagen en moet je ervoor betalen? jij kunt vergelijken met bmw hé
ik ga naar een officiële Volvo dealer en krijg dus gratis een vervangwagen, maar ben zeker dat ze dat op een ander punt terugpakken (vb. 25 euro aanrekenen voor een technische proefrit, cf. onderhoudsprijzentopic...)
Bij Renault 18€/dag voor een Clio of Twingo, maar nog nooit gebruik van gemaakt. Meestal blijf ik wachten, en als het te lang duurt brengen ze mij naar huis en werk ik van thuis.
Mijn vader die bracht zijn Nissan 's morgens naar de garage, en de garage bracht hem 15km verder naar het werk. En 's avonds kwamen ze hem weer halen, gratis. Maar ze zullen het wel ergens op de factuur bijrekenen. Je moet dus geen premium merk rijden om premium service te krijgen
als je naar de officiële volvo-dealer gaat, krijg je dan een vervangwagen en moet je ervoor betalen? jij kunt vergelijken met bmw hé
ik ga naar een officiële Volvo dealer en krijg dus gratis een vervangwagen, maar ben zeker dat ze dat op een ander punt terugpakken (vb. 25 euro aanrekenen voor een technische proefrit, cf. onderhoudsprijzentopic...)
conclusie: dealer=stealer
ze vragen zelfs bij Volvo niet of je een vervangwagen wilt.
Dat ze niet goedkoop zijn klopt, maar je bent toch helemaal niét verplicht om een vervangwagen te nemen ? Zie dan dat je zelf voor vervoer zorgt en vaak kan je ook wachten tot hij klaar is.
En ze rekenen het inderdaad altijd wel ergens bij.
Maar da's overal zo.
Ga jij naar een kleding winkel met airco, dan zal de airco ook wel ergens mee in de prijs van de kleding verwerkt zitten. Ga jij op restaurant, dan wordt bij het bepalen van de prijzen van de kaart ook rekening gehouden met de kosten van het sanitair, servetten,...
Als mama en papa voor alles betalen is het natuurlijk gemakkelijk spreken, hé.
Dat is zever hé,leest toch héél zijne post die jongen klaagt toch niet!
Het is toch gewoonweg waar wat hij zegt op de één of andere manier betaal je voor alles en nog wat,gratis bestaat niet!
Dat is zever hé,leest toch héél zijne post die jongen klaagt toch niet!
Het is toch gewoonweg waar wat hij zegt op de één of andere manier betaal je voor alles en nog wat,gratis bestaat niet!
Neen, volgens hem mogen wij niet zeggen dat BMW veel geld vraagt voor zijn vervangwagens.
Een bazeke van 15 dat geilt op BMW en dat nog minstens enkele jaartjes moet wachten om zelf met een wagen te mogen rijden (al dan niet BMW), moet mij niet komen zeggen dat ik niet mag klagen over de geldklopperij van de dealers.
Inderdaad, gratis bestaat niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat we er akkoord mee moeten gaan of er niets over mogen zeggen.
ze vragen zelfs bij Volvo niet of je een vervangwagen wilt.
tja, omdat ge daar nooit mee in panne staat zeker
neen, serieus, ze vragen bij de hoeren ook nie ofdat voor te poepen is hé, kvind dat geen argument hoor
Neen, volgens hem mogen wij niet zeggen dat BMW veel geld vraagt voor zijn vervangwagens.
Een bazeke van 15 dat geilt op BMW en dat nog minstens enkele jaartjes moet wachten om zelf met een wagen te mogen rijden (al dan niet BMW), moet mij niet komen zeggen dat ik niet mag klagen over de geldklopperij van de dealers.
Inderdaad, gratis bestaat niet. Dat wil echter nog niet zeggen dat we er akkoord mee moeten gaan of er niets over mogen zeggen.
Ik heb gezegd dat ze niet goedkoop waren, zeg me nu eens waar ik uw (in het rood gezette uitspraak) dan verkondig.
Ik zeg ook niet dat je met mij akkoord moet gaan, maar ik verwacht geen post zoals de jouwe op mijn mening. Het is nu eenmaal zo dat je voor alles betaalt. En bovendien ben ik geen 'bazeke' , dus graag een beetje respect.
Je mag van mij gerust eens iets zeggen dat het niet goedkoop is, maar er is een verschil tussen klagen en zagen.
Voor alle duidelijkheid, je moet niet zeggen dat ik geil op BMW. Da's helemaal niet waar (vroeger was ik een grotere fan van het merk, maar da's ook geleden van sinds ik op het forum zat). Bovendien zou ik mij in jouw plaats niet wagen aan uitspraken te doen waar je weinig over weet.
Ik vraag mij trouwens af waarom jij mij zo moet bekritiseren? Ieder mag toch zijn mening hebben ?
Nogmaals, je bent niet verplicht om een vervangwagen te nemen.
En bovendien ben ik geen 'bazeke' , dus graag een beetje respect.
Mij is geleerd dat je respect moet hebben voor ouderen/volwassenen, niet voor gastjes die je zoon kunnen zijn.
Waarschijnlijk is dat een ouderwets concept voor de jongeren van tegenwoordig.
Dan hebben ze jouw dik bij je kloten.
Een vervangwagen is nooit gratis. En staat het niet apart verekend op je factuur dan hebben ze 't wel bij iets anders gelapt, zeker bij de duurdere merken.
Ja, wij hebben daar nog nooit voor een vervangwagen moeten betalen! Mss omdat we goede klant zijn .
Ik weet niet of het in elke officiele garage zo is maar is het niet zo dat je voor een probleem tijdens de garantieperiode nooit de vervangwagen moeten betalen. Ik heb althans nooit iets moeten neertellen voor de vervangwagen tijdens de garantieperiode.
Comment