Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Prijs vervangwagen bij BMW dealer.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenmet wat geluk kost een vervangwagen je daar dus meer dan een klein onderhoud. De tank bijvullen met naft of diesel moet er dan ook nog bij, of niet?
Afzetters.
Ik zeg altijd: ik wacht wel tot 'ie klaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenMan man man,
Dan denk je is een betere aankoop gedaan te hebben dan een Picasso...
Zolang ze alles onder garantie oplossen, kan het me niet schelen (zo heb ik nu een volledig nieuw deurpaneel); als ze echter moeilijk gaan doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk zeg altijd: ik wacht wel tot 'ie klaar is.
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
En dan nog zetten ze jou in 't zak waar je bijstaat.
12345
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenBegint ge weer?
Morgen nog eens terug voor die middenconsole.
Eens kijken wat het dit keer gaat worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenEens kijken wat het dit keer gaat worden.
Als ik dat zo hoor is 't net of jij hebt een chineesje gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenbij Toy wel goede ervaringen overigens!BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenwat is er daarmee dan wel aan de hand?
Als ik dat zo hoor is 't net of jij hebt een chineesje gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
Dan denk je is een betere aankoop gedaan te hebben dan een Picasso...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenMaakt geen of weinig verschil. Een vervangwagen is een vervangwagen en dat ding kost de garage geld... Hoe kleiner de wagen, hoe kleiner de kost, dus daar kan dan idd een verschil zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenjawadde, afzetaankoopprijs, afzetonderhoudskost, afzetvervangwagenkost, ...
bmw is freude zolang je aan het fahren bent, van zodra je stilstaat heb je het vlassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOm eerlijk te zijn.Ik heb meer kosten aan men Volvo dan aan men BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenjawadde, afzetaankoopprijs, afzetonderhoudskost, afzetvervangwagenkost, ...
bmw is freude zolang je aan het fahren bent, van zodra je stilstaat heb je het vlassen
Comment
-
bmw is freude zolang je aan het fahren bent, van zodra je stilstaat heb je het vlassenOorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenhad jij dan iets anders verwacht? Dit wist ik zelfs zonder dit topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenIk zeg altijd: ik wacht wel tot 'ie klaar is.
Niet mogelijk bij Cocquyt om te wachten,er zal toch een ganse dag werk aan zijn zeggen ze en je kan kiezen tussen een vervangwagen(25€) of eigen vervoer.
PURE AFZETTERIJ(groot onderhoud 'enkel filters vervangen en olie') 596€
Wat een stomme garage is me dat.Bij Dejoncheere heb je een afspraak op een bepaalt uur en ze zeggen hoelang het zal duren (half uur/1uurke)je wacht daar lekker in hun boven stulpje met gratis koffie,internet,tv en boekjes en na een half/1 uurke is je wagen gedaan.Simpel!Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenWat een stomme garage is me dat.Bij Dejoncheere heb je een afspraak op een bepaalt uur en ze zeggen hoelang het zal duren (half uur/1uurke)je wacht daar lekker in hun boven stulpje met gratis koffie,internet,tv en boekjes en na een half/1 uurke is je wagen gedaan.Simpel!
en dat wordt je dan niét aangerekend, denk je?
Comment
Comment