Knappe kleur die DBS, fack, wat een machine.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk BerichtenTerug gegaan Ivan?. spijtig genoeg had ik zelf ni de tijd anders was ik ook opgekomen nog de zondag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenVandaag geweest. 2 rondjes gereden.
Conclusie: zeker niet slecht voor de 1ste keer, integendeel
Vader constant: probeer u in te houden!
Dan ne maat die constant maagproblemen heeft.
En dan denk ik inmezelf, komaan jongens, dit is nog maar 90pk...
Ivan met zijn focus rs heeft achter mij gereden tijdens de 2de lap.
Dus hij zal wel dat filmpje hier posten.
Weer was goed (bij momenten), niet zo veel volk op het circuit zelf, wat moet je nog meer hebben
Filmpje is aan het "Up......" soms wel griezelig maar je gaat wel hard met dat 90pk'je...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenBMW is blijkbaar de schuldige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichtenbij Nas z'n topic van de GTR is de discussie geweest en denk eerder dat het 50/50 is. De BMW raakt hem zelfs niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichtenbij Nas z'n topic van de GTR is de discussie geweest en denk eerder dat het 50/50 is. De BMW raakt hem zelfs niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenbmw hft hem wel geraakt..de chauffeur vd evo heeft de tik gevoeld en er is op de flank rechts achteraan witte verf van de bmw gevonden!vergeten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichtenje wasvergeten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenbmw hft hem wel geraakt..de chauffeur vd evo heeft de tik gevoeld en er is op de flank rechts achteraan witte verf van de bmw gevonden!
Dan is de bmw 100% in fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichtenserieus? Lol wat een ***** voor snel weg te rijden dan. De organisatie moet dan toch wel z'n gegevens hebben en moet toch te achterhalen zijn nee? Iemand moet toch wel weten wie het was dan.
Comment
-
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenKar + kleur = 100% match
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
Comment
-
Ik denk dat ik deze vraag hier wel kan stellen aangezien jullie hier regelmatig op de Autobahn rijden.
Ik ben vorige zaterdag naar de Nürburgring gaan kijken en ik kwam onderweg regelmatig van die camera's tegen die aan een metalen brug waren opgehangen en op elk rijvak gericht waren. Is dat om het aantal voertuigen per minuut te tellen zodat files snel kunnen geregistreerd worden? Ik denk niet dat het flitscamera's zijn want flitsen deden ze zeker niet.
Weet er iemand wat die camera's daar hangen te doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk BerichtenIk denk dat ik deze vraag hier wel kan stellen aangezien jullie hier regelmatig op de Autobahn rijden.
Ik ben vorige zaterdag naar de Nürburgring gaan kijken en ik kwam onderweg regelmatig van die camera's tegen die aan een metalen brug waren opgehangen en op elk rijvak gericht waren. Is dat om het aantal voertuigen per minuut te tellen zodat files snel kunnen geregistreerd worden? Ik denk niet dat het flitscamera's zijn want flitsen deden ze zeker niet.
Weet er iemand wat die camera's daar hangen te doen?
Is voor toll op vrachtwagens genaamd "LKW-MAUT"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichtenserieus? Lol wat een ***** voor snel weg te rijden dan. De organisatie moet dan toch wel z'n gegevens hebben en moet toch te achterhalen zijn nee? Iemand moet toch wel weten wie het was dan.
Comment
Comment