Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Je hebt wel heel veel foto's van dit mooi paardje genomen...
    Op de verlanglijst ?

De eigenaar heeft wel heel secuur zijn optielijst doorgenomen en met resultaat, mooi, mooi...
    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
      Het waren 2 super dagen, heb met de panne van Celsius maandag toch een 6-tal rondjes kunnen scheuren, dus dik tevreden.
      ik heb nu genoeg boegies besteld en extra bobijnen.... zo dom om zo'n panne te hebbe en dan nog nie eens een stomme boegie daar vinde.... gelukkig wel een pak ronden daar kunnen afvlammen na elkaar waarvan als topper 2 ronden en half achter een duitse witte porche gt3. kgaf een duimpje als zij er af gingen maar heb nix terug gekregen...

De FRS heeft me zelfs niet bij nat weer teleurgesteld, wat een speelvogel...
      hiervan kan ik alleen maar getuigen. de 2 ronden dat je volluit ging !!! miljaar daar was ten eerste al een pak parkoerkennis zo te herkennen en wat een snelheid! Petje af echt wel. ben er nog steeds van onder den indruk. Goan met deine Ford! toen we binnen kwamen blonken de banden heel erg met ne paarse schijn . ik denk da die op temperatuur stonden . volgende keer moet ge es mee in de beezer!

@ ivan: nogmaals 1000x bedankt voor de beezer naar huis te brengen en het ritje in de FRS . super weekend gehad onder onzen vijven en heel wat afgelachen. wat mij betreft mogen er zeker nog van dees weekends komen.

het ritje met nas: tja kzal et altijd blijven zeggen. die GTR verbreekt fysica wetten(punt)

het ritje met de volvo 850 t5: de JC durft em echt wel op zenne staart stampe ze nat of geen nat ne semi moet ge warm rijde. dan zijn er momente da ge ni op uw gemak zijt want met ne voortrekker krijgt ge die achterste semi's ni warm in nat.... kont breekt super snel uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Celcius Bekijk Berichten
        ik heb nu genoeg boegies besteld en extra bobijnen.... zo dom om zo'n panne te hebbe en dan nog nie eens een stomme boegie daar vinde.... gelukkig wel een pak ronden daar kunnen afvlammen na elkaar waarvan als topper 2 ronden en half achter een duitse witte porche gt3. kgaf een duimpje als zij er af gingen maar heb nix terug gekregen...

hiervan kan ik alleen maar getuigen. de 2 ronden dat je volluit ging !!! miljaar daar was ten eerste al een pak parkoerkennis zo te herkennen en wat een snelheid! Petje af echt wel. ben er nog steeds van onder den indruk. Goan met deine Ford! toen we binnen kwamen blonken de banden heel erg met ne paarse schijn . ik denk da die op temperatuur stonden . volgende keer moet ge es mee in de beezer!

@ ivan: nogmaals 1000x bedankt voor de beezer naar huis te brengen en het ritje in de FRS . super weekend gehad onder onzen vijven en heel wat afgelachen. wat mij betreft mogen er zeker nog van dees weekends komen.

het ritje met nas: tja kzal et altijd blijven zeggen. die GTR verbreekt fysica wetten(punt)

het ritje met de volvo 850 t5: de JC durft em echt wel op zenne staart stampe ze nat of geen nat ne semi moet ge warm rijde. dan zijn er momente da ge ni op uw gemak zijt want met ne voortrekker krijgt ge die achterste semi's ni warm in nat.... kont breekt super snel uit.
        Volgende keer mag je zelf eens driven maar dan met volgende :

Mijn moto, volg me niet aan 't rood licht, maar wel in de Green Hell...
        Ben nog an't werken aan de tekst...

Comment

Volgende keer mag je zelf eens driven maar dan met volgende :....
          tegen dat we nog es gaan heb ik men Kumho's . kheb nix anders meer dak kan upgraden. (nee ni beginne zagen van een setje boegies reserve... want die heb ik ondertusse)

dan de gopro's monteren en goan met deine peirköp!

Mijn motto, volg me niet aan 't rood licht, maar wel in de Green Hell...
          Ben nog an't werken aan de tekst...
          Moto's kunne we er ni zien ivan, die valle er wel altijd omver. uw motto daarentegen zal wel vanzelf kome als ge zo blijft vliegen over L'Enfer vert of die grüne hölle!

maar wat doet den ivan dan wel,
          vliegen over de groene hel!

Comment

• Enkele foto's...

Filmkes zijn aan het laden : zie link helemaal onder, onder, onder...
            Morgen staan er nog enkele op...

Comment

• Crash van de ongelukkige Evo vanop die trackday geweest:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Scoobie in de fik op dezelfde dag:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
              Last edited by Stancke; 28/08/2010, 14:16.

Comment

• weet er iemand welke fotograaf vandaag pics gemaakt heeft?

Olli zijn pa gezien met de M6, hebben me ingehaald op de ring.

als iemand zin heeft om te zoeken: grijze focus mk1 nrplaat: CIJ...

met iedere kar kun je plezier beleven op de ring

Comment

• pfff

ik had er willen zijn vandaag...

kut-weersvoorspelling
                  89 % kans op regen.

Comment

http://picasaweb.google.com/11068944...23Augustus2010

Filmkes zijn aan het laden : zie link helemaal onder, onder, onder...
                    Morgen staan er nog enkele op...
                    die EVO is wel serieus gehavend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten

met iedere kar kun je plezier beleven op de ring

Idd , Dacia power

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        pfff

ik had er willen zijn vandaag...

kut-weersvoorspelling
                        89 % kans op regen.

tussen de buien door ging het, doch was het aan de linke kant als je van de ideale lijn afweek...

ben benieuwd naar pics, spatlappen raakte op sommige plaatsen charmant de grond

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik was gisteren aan de Ring, enkele keren een serieuze regenbui over mij gekregen maar voor de rest toffe dag gehad

De rest kan je hier vinden: www.curbstonephotography.be

Groetjes,

Philippe
                            Last edited by ; 29/08/2010, 15:10.

Comment

• Normaal zou ik vandaag gegaan zijn, maar door de te slechte voorspellingen dan toch maar niet. En pffff nu zie ik dat het al heel den dag droog is...
                              2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                              1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                              1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Terug gegaan Ivan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                  als iemand zin heeft om te zoeken: grijze focus mk1 nrplaat: CIJ...
                                  Precies iets gemist?

Wat is gebeurd met de 5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Precies iets gemist?

Wat is gebeurd met de 5?

Welke 5

Comment

• Zal ik het morgen wel horen dan?

Comment

• Vandaag geweest. 2 rondjes gereden.
                                        Conclusie: zeker niet slecht voor de 1ste keer, integendeel
                                        Vader constant: probeer u in te houden!
                                        Dan ne maat die constant maagproblemen heeft.
                                        En dan denk ik inmezelf, komaan jongens, dit is nog maar 90pk...
                                        Ivan met zijn focus rs heeft achter mij gereden tijdens de 2de lap.
                                        Dus hij zal wel dat filmpje hier posten.
                                        Weer was goed (bij momenten), niet zo veel volk op het circuit zelf, wat moet je nog meer hebben

Comment

• Kar + kleur = 100% match

Blijft mooi.

Comment

Working...
                                          X