Weet niet als iedereen het kan zien maar hier een filmpje dat ik op facebook gezet heb, gefilmd met Iphone:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWeet niet als iedereen het kan zien maar hier een filmpje dat ik op facebook gezet heb, gefilmd met Iphone:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1510853975435
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk BerichtenOk "Nürburgring lovers",
Eens kijken wie er hier traag genoeg rijdt op de Ring om de namen van de bochten te kunnen lezen en onthouden. Afgelopen zondag was ik am Ring, en schoot er onderstaande wide-angle foto. De eerste die me kan zeggen via PM welke bocht dit is krijgt een gratis photoshoot deze zomer:
PS: ScoobySteve is uitgesloten voor deze challenge, omdat hij zo traag rijdt dat hij sowieso alle borden kan lezen...
Philippe
Gaan we zo beginnen ja?
Ik ken geen bal van die bochten
Ik koop wel gewoon een andere wagen voor een fotoshoot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenGaan we zo beginnen ja?
Ik ken geen bal van die bochten
Ik koop wel gewoon een andere wagen voor een fotoshoot
Ik was al bang dat ge ging zeggen "de mijne rijdt tenminste bergop!"
Het juiste antwoord op de foto is: Wipperman naar Eschbach
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk BerichtenLol, ok! Maar dat gaat u wel €1000 extra kosten hé!
Ik was al bang dat ge ging zeggen "de mijne rijdt tenminste bergop!"
Ik zou niet durven
Het is de moment om een andere auto te kopen, het zijn solden in de vuilen hoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curbstonephotography.be Bekijk Berichten
PS: ScoobySteve is uitgesloten voor deze challenge, omdat hij zo traag rijdt dat hij sowieso alle borden kan lezen...
Philippe
Comment
-
-
Machtig filmpje, jammer van de muziek. Had graag het gebrul van de motor gehoord.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNiemand die morgen gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAllez, t gaat daar kalm zijn straks dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZet uw laptimer nog eens aan
Comment
Comment