Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor mij was 't rap gedaan gisteren
Zaterdag remblokken nog eens bekeken of ze het nog wel zouden trekken (zag er goed uit, ongeveer halve cm over ofzo) en zondagochtend maar aangezet. Aan Barchon mijn croissant'ke gegeten terwijl ik op ir_fuel en wax-it aan het wachten was en dan maar samen richting DLD gereden. Op de autobahn ir_fuel proberen volgen, maar mijn dieselstoof had toch een paar pk's te weinig om aan te klampen (volgens TomTom ff de 272 aangetikt).
Terplekke eerst een een rondje passagier gespeeld bij ir-fuel ('t was tenslotte van 2005 geleden) en dan zelf maar eens aangezet. Eens ge die baan kent blijft die precies wel goed in uwe kop zitten dus goe kunnen rijden en direct aangeschoven voor ronde nummer twee.
Juist de slagboom voorbij en ik hoor een slepend geluid dus mij direct aan de kant gezet na de kegel-chicane en gaan zien wat er kapot is. Rechtse buitenste remblok compleet versleten en ijzer op ijzer. Game-over, auto in achteruit en via afrit er terug af.
De rest van de dag maar wat passagier gespeeld dan.
Vanmorgen de auto afgezet in de garage ...
Na een half uur belden ze me al; enkel de rechtse buitenste remblok is compleet versleten, alle andere hebben nog 4mm ... ... Resultaat => nieuwe schijven + nieuwe remblokken
'k Heb gevraagd om de stukken niet weg te gooien, want da's eigenlijk niet normaal he.
Blijkbaar zit de wear-sensor ook enkel in de binnenste blok dus logisch dat die geen alarm gegeven heeft.
Soit ... beter die shit gisteren dan volgend weekend op Chambley ...
Er waren daar trouwens hollanders in een passat, die bleven maar rondjes draaien rond die rotonde aan de ingang. Echt een half uur aan een stuk ofzo
Ik kreeg het idd van daar maar te zitten wachten dat ik hoopte door eens een toerke te doen toevallig terug aan de ingang te komen op het juiste moment, zonder te lang moeten aanschuiven, maar dat heeft dus ook niet gepakt Er stond daar ook een witte range met een bende in, die hadden wel het voordeel dat ze daar vooraan op den borduur konden gaan staan waar de rest dat niet kon en achteraan moest aanschuiven
PS: Weet er toevallig iemand hoeveel rondje je EXACT rond dat rond puntje moet draaien voor je toegang krijgt tot de parking bij een baansluiting ?
Er was een hollander in een beige passat anderhalf uur lang rondjes aan het draaien ... we zijn uiteindelijk de tel kwijt geraakt.
Plots mocht hij dan toch binnen, dus we zijn ervan overtuigd dat je dus een soort vip pass krijgt eens je x aantal rondjes hebt gedaan
Iemand meer info ?
Voor mij was 't rap gedaan gisteren
Zaterdag remblokken nog eens bekeken of ze het nog wel zouden trekken (zag er goed uit, ongeveer halve cm over ofzo) en zondagochtend maar aangezet. Aan Barchon mijn croissant'ke gegeten terwijl ik op ir_fuel en wax-it aan het wachten was en dan maar samen richting DLD gereden. Op de autobahn ir_fuel proberen volgen, maar mijn dieselstoof had toch een paar pk's te weinig om aan te klampen (volgens TomTom ff de 272 aangetikt).
Terplekke eerst een een rondje passagier gespeeld bij ir-fuel ('t was tenslotte van 2005 geleden) en dan zelf maar eens aangezet. Eens ge die baan kent blijft die precies wel goed in uwe kop zitten dus goe kunnen rijden en direct aangeschoven voor ronde nummer twee.
Juist de slagboom voorbij en ik hoor een slepend geluid dus mij direct aan de kant gezet na de kegel-chicane en gaan zien wat er kapot is. Rechtse buitenste remblok compleet versleten en ijzer op ijzer. Game-over, auto in achteruit en via afrit er terug af.
De rest van de dag maar wat passagier gespeeld dan.
Vanmorgen de auto afgezet in de garage ...
Na een half uur belden ze me al; enkel de rechtse buitenste remblok is compleet versleten, alle andere hebben nog 4mm ... ... Resultaat => nieuwe schijven + nieuwe remblokken
'k Heb gevraagd om de stukken niet weg te gooien, want da's eigenlijk niet normaal he.
Blijkbaar zit de wear-sensor ook enkel in de binnenste blok dus logisch dat die geen alarm gegeven heeft.
Soit ... beter die shit gisteren dan volgend weekend op Chambley ...
indicator zit ook maar op 2 van de vier wielen, linksvoor en rechtsachter en idd op de binnenste blok. jammer van je verloren dag
Ja het zou alleen helpen om te weten wat er komt he, maar voor de rest mag je er naar het schijnt niet op vertrouwen omdat de ervaring (hoogteverschillen, krachten enzo) helemaal anders zou zijn. Ben eens benieuwd
Nog foto's van bekenden gevonden
Comment