Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    ik niet.
    en ik zie er hier vaak genoeg.
    Japannerkes......indeed, die rijden bij ons dagelijks afgeplakt rond

Comment

• Voor mij was 't rap gedaan gisteren
      Zaterdag remblokken nog eens bekeken of ze het nog wel zouden trekken (zag er goed uit, ongeveer halve cm over ofzo) en zondagochtend maar aangezet. Aan Barchon mijn croissant'ke gegeten terwijl ik op ir_fuel en wax-it aan het wachten was en dan maar samen richting DLD gereden. Op de autobahn ir_fuel proberen volgen, maar mijn dieselstoof had toch een paar pk's te weinig om aan te klampen (volgens TomTom ff de 272 aangetikt).

Terplekke eerst een een rondje passagier gespeeld bij ir-fuel ('t was tenslotte van 2005 geleden) en dan zelf maar eens aangezet. Eens ge die baan kent blijft die precies wel goed in uwe kop zitten dus goe kunnen rijden en direct aangeschoven voor ronde nummer twee.
      Juist de slagboom voorbij en ik hoor een slepend geluid dus mij direct aan de kant gezet na de kegel-chicane en gaan zien wat er kapot is. Rechtse buitenste remblok compleet versleten en ijzer op ijzer. Game-over, auto in achteruit en via afrit er terug af.
      De rest van de dag maar wat passagier gespeeld dan.

Vanmorgen de auto afgezet in de garage ...
      Na een half uur belden ze me al; enkel de rechtse buitenste remblok is compleet versleten, alle andere hebben nog 4mm ... ... Resultaat => nieuwe schijven + nieuwe remblokken

'k Heb gevraagd om de stukken niet weg te gooien, want da's eigenlijk niet normaal he.
      Blijkbaar zit de wear-sensor ook enkel in de binnenste blok dus logisch dat die geen alarm gegeven heeft.

Soit ... beter die shit gisteren dan volgend weekend op Chambley ...
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Dan heb ik u 3 keer zien passeren daar.

Er waren daar trouwens hollanders in een passat, die bleven maar rondjes draaien rond die rotonde aan de ingang. Echt een half uur aan een stuk ofzo
        Ik kreeg het idd van daar maar te zitten wachten dat ik hoopte door eens een toerke te doen toevallig terug aan de ingang te komen op het juiste moment, zonder te lang moeten aanschuiven, maar dat heeft dus ook niet gepakt Er stond daar ook een witte range met een bende in, die hadden wel het voordeel dat ze daar vooraan op den borduur konden gaan staan waar de rest dat niet kon en achteraan moest aanschuiven

Comment

• Comment

• Ik moet nog drie rondjes doen op mijn pasje van dit jaar... Eens kijken ofdat volgend weekend droog blijft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              PS: Weet er toevallig iemand hoeveel rondje je EXACT rond dat rond puntje moet draaien voor je toegang krijgt tot de parking bij een baansluiting ?
              Er was een hollander in een beige passat anderhalf uur lang rondjes aan het draaien ... we zijn uiteindelijk de tel kwijt geraakt.
              Plots mocht hij dan toch binnen, dus we zijn ervan overtuigd dat je dus een soort vip pass krijgt eens je x aantal rondjes hebt gedaan
              Iemand meer info ?

Ringlovers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                Voor mij was 't rap gedaan gisteren
                Zaterdag remblokken nog eens bekeken of ze het nog wel zouden trekken (zag er goed uit, ongeveer halve cm over ofzo) en zondagochtend maar aangezet. Aan Barchon mijn croissant'ke gegeten terwijl ik op ir_fuel en wax-it aan het wachten was en dan maar samen richting DLD gereden. Op de autobahn ir_fuel proberen volgen, maar mijn dieselstoof had toch een paar pk's te weinig om aan te klampen (volgens TomTom ff de 272 aangetikt).

Terplekke eerst een een rondje passagier gespeeld bij ir-fuel ('t was tenslotte van 2005 geleden) en dan zelf maar eens aangezet. Eens ge die baan kent blijft die precies wel goed in uwe kop zitten dus goe kunnen rijden en direct aangeschoven voor ronde nummer twee.
                Juist de slagboom voorbij en ik hoor een slepend geluid dus mij direct aan de kant gezet na de kegel-chicane en gaan zien wat er kapot is. Rechtse buitenste remblok compleet versleten en ijzer op ijzer. Game-over, auto in achteruit en via afrit er terug af.
                De rest van de dag maar wat passagier gespeeld dan.

Vanmorgen de auto afgezet in de garage ...
                Na een half uur belden ze me al; enkel de rechtse buitenste remblok is compleet versleten, alle andere hebben nog 4mm ... ... Resultaat => nieuwe schijven + nieuwe remblokken

'k Heb gevraagd om de stukken niet weg te gooien, want da's eigenlijk niet normaal he.
                Blijkbaar zit de wear-sensor ook enkel in de binnenste blok dus logisch dat die geen alarm gegeven heeft.

Soit ... beter die shit gisteren dan volgend weekend op Chambley ...
                indicator zit ook maar op 2 van de vier wielen, linksvoor en rechtsachter en idd op de binnenste blok. jammer van je verloren dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Ik moet nog drie rondjes doen op mijn pasje van dit jaar... Eens kijken ofdat volgend weekend droog blijft.
                  idem, heb nog 1 ronde op mijn kaartje staan en dat laat ik niet verloren gaan

ps: zalige pic steve!
                  pps: Pizza

Comment

• Ikke nog 2

Comment

• Tot hoe lang is de ring meestal nog open voor TF? Eind november? Ik wil er ook eens op, liefst met iemand met ervaring.

Comment

• Geen idee, maar met wapenstilstand zou ik ook wel eens met men vader willen gaan.
                        Dan hebben de Duitsers geen verlof he ?
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik heb ook nog 1 rondje op de kaart staan, dat ding geraakt maar niet leeg, pfff nu moet ik nog eens terug gaan

Comment

• 2jaar geleden op 31 december geweest met Jerred, dat was zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Tot hoe lang is de ring meestal nog open voor TF? Eind november? Ik wil er ook eens op, liefst met iemand met ervaring.
                              Alle dagen van dit jaar kun je hier zien: http://www.nuerburgring.de/en/events...rburgring.html
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• Moet ook nog is teruggaan, wanneer zou het het kalmste zijn: za 24/10 OF zo 1/11 ?
                                2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                                1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                                1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Zalige kerel
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Ja het zou alleen helpen om te weten wat er komt he, maar voor de rest mag je er naar het schijnt niet op vertrouwen omdat de ervaring (hoogteverschillen, krachten enzo) helemaal anders zou zijn. Ben eens benieuwd
                                    Nog foto's van bekenden gevonden

De papa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Geen idee, maar met wapenstilstand zou ik ook wel eens met men vader willen gaan.
                                      Dan hebben de Duitsers geen verlof he ?
                                      zalige connotatie.

Comment

• zaterdag open van 10u tot 17u30!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Stradge, ik heb u ook niet gezien

Comment

Working...
                                          X