Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    LELIJK!!!

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

VET!!!

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Vorige donderdag:

Weet iemand welk stuk van het circuit dit is trouwens?

ik denk Hocheichen... vooraleer je richting Flugplatz gaat.
    lijkt mij de enige mogelijke plaats met zo'n rechts-links combinatie en die omgeving.

dat of het is de bocht vlak voor je aan de kleine carroussel zou komen

Comment

t was de moeite vandaag

Om 16.30 toegekomen, en de ring was dicht.
      ANDERHALF UUR LATER is die terug open gegaan ... (18h)

Gigantische hoeveelheid volk aan het aanschuiven om er op te kunnen (hopen hollanders en Engelsen, wschl nog rap een rondje voor het naar huis gaan). Ikke dus gewacht tot al die zotten weg waren, helaas pindakaas, 18:15, baan WEER dicht ...

Uiteindelijk terug open om 18.45 (en om 19.20 sluit de boel). Dan er op gegaan en nog 2 rondjes toch kunnen rijden ... (had nog een 3e kunnen doen ook, maar ik stop liever na 2 om het materiaal wat te laten rusten). Had er toch graag 4 gereden, maarja, helaas ...

Wel een goeie deal gedaan. Een of andere dude moest van zn rittenkaart af. Stonden 9 rondjes nog op. 120€ betaald (normaal is het 145 voor 8 )
      't was idd de moeite vandaag!Om 17.30u wilden we doorgaan, maar toch gewacht.. damn wat een wagens!
      Kheb je zien rijden, ik wou een foto nemen, maar de batterij was leeg
      Geen 3gasten gezien op zo een rechtstuk als je de bocht uitkomt? (ik ken geen namen van bchten) we stonden achter de vangrails,schitterend voor foto's te nemen
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Geen 3gasten gezien op zo een rechtstuk als je de bocht uitkomt?

LOL

Ik rijd misschien traag, maar zo traag nu ook weer niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
          LELIJK!!!

VET!!!

ik denk Hocheichen... vooraleer je richting Flugplatz gaat.
          lijkt mij de enige mogelijke plaats met zo'n rechts-links combinatie en die omgeving.

dat of het is de bocht vlak voor je aan de kleine carroussel zou komen
          Het is idd de laatste bocht voor de kleine carroussel.
          2012 Renault Megane RS

Comment

LOL

Ik rijd misschien traag, maar zo traag nu ook weer niet

Ah daar, IR_fuel! *pakt camera*
            *lege accu*

Comment

Deze kerel is gek.

De tijd en moeite die hij in deze kar gestoken heeft is niet normaal.
              Oké, het is een replica, maar veel origineler als deze komen replica's niet. En sparen doet hij dat ding ook niet. En de waarde van dat ding is ook om u tegen te zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                Nu zijn we 'r zie. Ik heb zo Dragon leren kennen (reed toen nog met zijn E39 M5), en het forum hier. Is ook altijd fijn als ge op de baan zijt, en zo'n stickertje ziet, ne keer claxoneren, of gewoon iemand aanspreken aan het tankstation of eender waar anders.
                Edit, wilde wel nog ff toevoegen dat 'k vind dat je toch een paar ronden erop moet hebben gereden eer er een sticker opkomt; zo maar ene plakken om te plakken is ook maar .
                Dit weekend ene gezien, die had een sticker boven rechter achterdeur, linker achterdeur en op de koffer. Dat was er lichtjes over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                  Edit, wilde wel nog ff toevoegen dat 'k vind dat je toch een paar ronden erop moet hebben gereden eer er een sticker opkomt; zo maar ene plakken om te plakken is ook maar .
                  Dit weekend ene gezien, die had een sticker boven rechter achterdeur, linker achterdeur en op de koffer. Dat was er lichtjes over.
                  Je kan ook gewoon een liefhebber zijn van al dat gedoe, en men zal ooit wel eens op de ring rijden zeker?

Comment

• Als je wil weten waarom de baan 2h dicht is geweest:

Crash van een motorrijder

Hij reed ongeveer 5 seconden voor me, bij Kallenhard (als ik het goed heb) heeft hij zich verremd, en is in de vangrail gereden. Bij deze klap is zijn helm doormidden gegaan aan de achterkant, hierdoor is deze van zijn hoofd gegaan. Hij is op de baan zelf weer terecht gekomen, met zeer ernstige verwondingen aan zijn hoofd. Ik heb mijn motor meteen aan de kant gezet, ik ben naar boven gerend om te "vlaggen" en iemand anders had zich over het slachtoffer ontfermd. Toen ik tijdens het rennen hem zag liggen, was ie volgens mij al overleden. Op een gegeven moment werd ik afgelost door iemand met een gele vlag. De streckensicherung was al gealarmeerd, deze was spoedig ter plekke, alsmede de ambulance. Deze heeft helaas niks meer voor het slachtoffer kunnen doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Deze kerel is gek.

De tijd en moeite die hij in deze kar gestoken heeft is niet normaal.
                      Oké, het is een replica, maar veel origineler als deze komen replica's niet. En sparen doet hij dat ding ook niet. En de waarde van dat ding is ook om u tegen te zeggen
                      Hij reed wel wreed op t gemakske hoor

Comment

Hij reed wel wreed op t gemakske hoor
                        Hoe zou je zelf zijn met een wagen van +50 jaar oud die meer dan een half miljoen euro waard is

Af en toe gaat ie wel voluit hoor, maar niet meer op de Ring. Heb hem op de Salzburg-ring eens bezig gezien, en toen ging hij er wel voor...

Comment

Als je wil weten waarom de baan 2h dicht is geweest:

*slik*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            *slik*
                            Imho moet je dan ook meer dan 1 vijs kwijt zijn om daar met de moto te gaan vlammen.

Comment

• Toen ik er de laatste keer was lag er ook een moto+rijder onder en tegen de vangrail, maar die was er gelukkig met een paar schrammen van af gekomen. 't zicht alleen was al vrij schockerend.

Comment

damn
                                Ook een mini de vangrail inzien gaan, van ver leek het erger dan van dichtbij, er was niets aan.. doet toch effe raar, iemand zien slippe

Comment

Imho moet je dan ook meer dan 1 vijs kwijt zijn om daar met de moto te gaan vlammen.
                                  Gisteren waren er toch wel een paar mannen die er serieuuuus voor gingen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Gisteren waren er toch wel een paar mannen die er serieuuuus voor gingen!
                                    Jop

tot ge dees tegenkomt:

Nen olie-lekkende E36 ....

Comment

Buh...

Moest ik motorrijder zijn, ik zou de mens haten die 't volgende zegt, maar ik ben het niet dus ik zeg het zelf:
                                      Ik vind die moto's veel te gevaarlijk op de 'ring, elk rondje zie je er wel één tegen de vlakte liggen, ofwel één dag per week voorbehouden aan moto's of de GP-strecke voorbehouden voor specifieke TF voor moto's, maar niet zoals 't nu is. Al die doden gaan op een dag 't einde van de TF op de 'ring betekenen.

M'n excuses aan de motorrijders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Buh...

Moest ik motorrijder zijn, ik zou de mens haten die 't volgende zegt, maar ik ben het niet dus ik zeg het zelf:
                                        Ik vind die moto's veel te gevaarlijk op de 'ring, elk rondje zie je er wel één tegen de vlakte liggen, ofwel één dag per week voorbehouden aan moto's of de GP-strecke voorbehouden voor specifieke TF voor moto's, maar niet zoals 't nu is. Al die doden gaan op een dag 't einde van de TF op de 'ring betekenen.

M'n excuses aan de motorrijders!
                                        Daar hoef je geen excuus voor aan te bieden, mochten ze een speciale moto-dag hebben... ik zou er graag rondrijden.
                                        Een aantal jaar geleden heb ik er een goede tien ronden gereden met de moto.. en mijn laatste ronde was met een stukje gras meegenomen en later in die ronde passerend aan twee synchroon in de vangrail geschoven R1's... met flink verkreukelde voormalige bestuurders ...
                                        Sindsdien heb ik de Nordschleife enkel nog bereden op de playstation (met de auto zou ik het nog wel zien zitten, maar heb er momenteel de auto niet voor)

De combi auto's - moto's gaat niet samen omdat ze andere rempunten hebben en een heel andere ronde-opbouw kennen. In langzame bochten zijn auto's veel sneller... in snelle bochten zijn de moto's sneller
                                        Los daarvan, iedereen rijdt op of tegen zijn eigen grens en heeft dan grote moeite om zich te verplaatsen in een andere rijder (of wil zelfs die moeite niet doen ...)

Comment

• Last edited by Alexx; 31/08/2009, 11:25.

Comment

Working...
                                          X