Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Weet er nog iemand foto's staan van die gele e36 die ooit eens spectaculair bij brunchen naar beneden is gevlogen in de bomen?

Dit zou gebeurd moeten zijn 26.08.2007 maar 'k vind nergens nog foto's terug.
    Ik heb die foto's genomen

liggen thuis ergens denk ik

Comment

• Last edited by ; 23/04/2010, 20:47.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Wijs! Posten die handel.

Comment

• Deze zondag nog eens afgezakt naar de Ring, waarschijnlijk voor de laatste keer dit jaar.. Voormiddag naar de Ferrari Days gaan zien, en namiddag even op de Nordschleife geweest. Het was dus een totaal uitgeregende dag, met enorm veel wind ook en een schamele 4° op de thermometer.. Maar er was bijna geen volk aan de zufaht, dus dat was dan wel een meevaller.

Omdat ik zelf nog niet zoveel ervaring heb op een natte Ring ben ik eerst een rondje meegeweest met een Duitse Mégane R26 (eigenaar heeft een jaarkaart en een pak ervaring in het nat), echt ongelofelijk wat die man uit die auto haalt ! Wist trouwens ook niet dat je zo'n ding zo dwars kan krijgen Wat me ook opviel was dat het eerste kwart van het circuit echt nat lag, en op de rest waren al wat droge lijnen zichtbaar.. Hmm, dat valt mee !

Terug op de parking aangekomen en dan was het mijn beurt. Heb 'slechts' 4 rondjes gereden, maar ik had geen zin om voor brokken te zorgen ! De eerste 2 rondjes gingen nog, hoewel ik enorm veel onderstuur had op het natte gedeelte (vooral Hocheichen lag er verraderlijk glad bij), maar dat kan misschien ook aan de Continentals liggen die hun beste tijd wel gehad hebben... Maar het begon dus overal op het circuit te regenen, en dus ook weer de nodige brokken gezien (zonder baansluiting deze keer, hoewel de baan onder de modder lag bij Kesselchen toen een Civic Type R daar gespind was). Bij mn laatste ronde nog een Duitse Clio R27-eigenaar meegenomen, zijn kar was nog maar een week oud en hij had eigenlijk nog nooit op circuit gereden. Het waren misschien niet de ideale omstandigheden om echt voluit te gaan met de wagen, maar hij vond het wel ok. Zelfs de kleine drift bij Brunnchen 2 was leuk meegenomen

Al bij al toch een leuke dag gehad, enkel jammer van het weer !

Het bewijs :

Comment

• Last edited by ; 07/10/2008, 10:13.

Comment

• mooie foto's
                je hebt alleen wel waardeloze ruitenwissers zo te zien

Comment

• moet leuk zijn om daarmee over de ring te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                    mooie foto's
                    je hebt alleen wel waardeloze ruitenwissers zo te zien
                    de ring is geen vlakke baan hoor, mocht je dat denken, de schokken van putten en bulten aan hoge snelheid hebben ook hun impact op hoe dicht de ruitenwissers tegen de ruit blijven
                    nx waardeloos aan dus

Comment

• I'm pissed!

Ik kocht voor de p en de A5 een ringsticker, die voor de A5 heb ik al helemaal naar de filistijnen geholpen.
                      De sticker bleef constant aan de verkeerde laag van de beschermfolie kleven, tot ie helemaal uitgerokken was en scheurde...
                      Die voor de p durf ik niet meer te openen ... Iemand een tip (of kreeg ik een sticker van slechte kwaliteit?)
                      Bij andere gelijkaardig te kleven logo's had ik nooit problemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten

En? Al eens gekeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                          I'm pissed!

Ik kocht voor de p en de A5 een ringsticker, die voor de A5 heb ik al helemaal naar de filistijnen geholpen.
                          De sticker bleef constant aan de verkeerde laag van de beschermfolie kleven, tot ie helemaal uitgerokken was en scheurde...
                          Die voor de p durf ik niet meer te openen ... Iemand een tip (of kreeg ik een sticker van slechte kwaliteit?)
                          Bij andere gelijkaardig te kleven logo's had ik nooit problemen...
                          so what, iedereen hier heeft al een ringsticker kapot gedaan...
                          dan moet je nog eens terug... erg toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            En? Al eens gekeken?
                            ja.... waarom moet je ze eigenlijk hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                              de ring is geen vlakke baan hoor, mocht je dat denken, de schokken van putten en bulten aan hoge snelheid hebben ook hun impact op hoe dicht de ruitenwissers tegen de ruit blijven
                              nx waardeloos aan dus
                              nou ik heb er nog nooit last van gehad op de ring moet ik eerlijk bekennen... weet ook wel dat deze allesbehalve vlak is
                              ik zie gewoon de typische vegen in de ruiten van die clio die ook ook op mijn saxootje vroeger had... en die ruitewissers waren echt waardeloos, zelfs als ze net waren vervangen

Comment

• Sabine Schmitz heeft haar tijd weer scherper gesteld....7:07 minuten

News zur E-Mobility und Autos, Formel 1, Games, MotoGP, DTM, WEC sowie Rallye- und Formelsport News, Ergebnisse, Formel 1 Live Ticker, Bilder und vieles mehr

Comment

• enkel in Duitsland:

"... Frikadelli Racing Team ..."

Comment

• vandaag ook nog eens na de ring geweest, en twas weeral eens super.
                                    Vraagske hebben jullie soms links waar ik de foto's kan terugvinden van devele fotograven die langs de baan stonden?

Comment

• gisteren superdagja @ Ring

lekker herfstzonnetje
                                      en dankzij een goede co-pilot en basic roadbook ook nog "goede" rondjes gereden
                                      zelfs één fotoke gevonden bij den Boels

link : http://gallery.boelsphotography.be/#15.22
                                      Last edited by ; 21/10/2008, 10:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MCS163 Bekijk Berichten
                                        vandaag ook nog eens na de ring geweest, en twas weeral eens super.
                                        Vraagske hebben jullie soms links waar ik de foto's kan terugvinden van devele fotograven die langs de baan stonden?

Comment

• Zondag geweest en niet te veel volk
                                          Last edited by ; 16/12/2008, 14:54.

Comment

Working...
                                          X