Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de zaligste en meest geschiftste bocht vind ik die eerste scherp links naar beneden. je ziet die niet aankomen, plots moet je hard op de remmen om dan vol gas door die bocht te driften.

it's a feeling you can't describe !

en qua voorzichtigheid: dat ben ik echt wel. Meeste mensen zijn soms bang als ze mij horen spreken over mijn rijstijl enzo, maar ik ben al 8 jaar ongevalvrij. Oja, een keer een ongeval gehad, aan 10 per uur achteruit tegen een maat van mij die zich achter mij geparkeerd had, die ik niet kon zien door de niet-verlichte-parking.

Naar mijn mening moet je je auto gewoon goed aanvoelen en als het te link lijkt, op safe spelen en geen risico nemen.

Voorts wil ik nog 1 ding kwijt, dat is dat het duur is. 70 euro voor vier ronden van amper 10 min per stuk, Dat is bijna 2 euro per minuut ?

in het terugkeren vond ik het leuk dat je daar langs de ring kon postvatten om auto's voorbij te zien sjeezen.
    Last edited by ; 27/01/2008, 17:38.

Comment

• seizoensticket kopen van 1000€ en als je iets van een 60 tal ronden hebt gedaan maak je winst

Neem maar aan van vele dat je min 50 ronden nodig hebt tegen je de ring pas begint te kennen.

Comment

• idd

alleen is de ring niet zo dichtbij en vraag is of ik zo snel die 60 ronden zal gehaald hebben op 1 jaar. Ik werk alle dagen...

Comment

• Wie gaat er allemaal 3 februari?
          • Carlito
          • RRD
          • matteus
          • vogue
          • Avantus
          • Jerred
          • ScoobySteve
          • Spillies (Copilot Avantus)
          • Fille (alsk 4 feb verlof heb)
          • TTN (Copilot Scooby )
          • Neef Carlito (Chauffeur of Copiloot van Carlito)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
            seizoensticket kopen van 1000€ en als je iets van een 60 tal ronden hebt gedaan maak je winst

Neem maar aan van vele dat je min 50 ronden nodig hebt tegen je de ring pas begint te kennen.
            PGR4, GT4, ...

120d Hatch Edition Sport

Comment

• zo leer je kennen of er een bocht naar links of naar rechts komt... maar verder echt niets

Comment

• om hoelaat rijden jullie naar de ring op 3 feb ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  zo leer je kennen of er een bocht naar links of naar rechts komt... maar verder echt niets
                  op zich toch ook geen onbelangrijk feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    op zich toch ook geen onbelangrijk feit
                    absoluut, maar dan heb je er wel enkele die denken dat ze het circuit kennen.

100'n uren GT4 gespeeld, maar toen ik vorig jaar de eerste keer op de ring reed was zowat élke bocht anders dan wat ik me ingebeeld had.

Comment

absoluut, maar dan heb je er wel enkele die denken dat ze het circuit kennen.

100'n uren GT4 gespeeld, maar toen ik vorig jaar de eerste keer op de ring reed was zowat élke bocht anders dan wat ik me ingebeeld had.
                      op je TV voel je de hoogteverschillen, daling en G krachten niet hé

Comment

• amai ni,

als ge daar da bultje pakt en even met u wielen van de grond komt, ook al is het maar ne centimeter, krijgt ge het wel efkes benauwd, maar goed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          op je TV voel je de hoogteverschillen, daling en G krachten niet hé
                          En dat is juist een van de dingen die de Ring zo zalig maken!

Comment

• ik ga vanaf het beter weer is en mijn Imolababe weer op d'r zomersloefjes staat ze ook een doopje gaan geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                              de zaligste en meest geschiftste bocht vind ik die eerste scherp links naar beneden. je ziet die niet aankomen, plots moet je hard op de remmen om dan vol gas door die bocht te driften.

it's a feeling you can't describe !

en qua voorzichtigheid: dat ben ik echt wel. Meeste mensen zijn soms bang als ze mij horen spreken over mijn rijstijl enzo, maar ik ben al 8 jaar ongevalvrij. Oja, een keer een ongeval gehad, aan 10 per uur achteruit tegen een maat van mij die zich achter mij geparkeerd had, die ik niet kon zien door de niet-verlichte-parking.

Naar mijn mening moet je je auto gewoon goed aanvoelen en als het te link lijkt, op safe spelen en geen risico nemen.

Voorts wil ik nog 1 ding kwijt, dat is dat het duur is. 70 euro voor vier ronden van amper 10 min per stuk, Dat is bijna 2 euro per minuut ?

in het terugkeren vond ik het leuk dat je daar langs de ring kon postvatten om auto's voorbij te zien sjeezen.

Zwijg me van die eerste bocht, ik ben daar ingedoken aan god weet ik veel, ik vermoed toch een 150, zonder het door te hebben, met de Alfa deze zomer, en mijn kar ging heel scheef, ik kon daar al bij de eerste bocht in de vangrails gekwakt zijn

Tot zover mijn eerste rondje RIng met de Alfa, want met de Punto was ik veel te bang en het stormde toen. Als ervaring kon het ook wel wat tellen.

Deze zomer doe ik het zeker nog eens, maar dan met deftige sloffen, want met die Chinese brol pleeg ik zelfmoord vermoed ik...

Comment

• ik zweer bij bridgestone.

bij mij zitten er nu bridgestone Potenza's op. and i love em !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                  ik zweer bij bridgestone.

bij mij zitten er nu bridgestone Potenza's op. and i love em !
                                  Is inderdaad een zalige band, maar na 8000km ware deze bij mij versleten tot op de draad.

Sindsdien: Goodyear Eagle F1

Comment

• ?
                                    ik heb nu 12000 km en heb nog veel profiel over .

Comment

• Ik ga niet meegaan, want ik ga niet aan de verleiding kunnen weerstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ik ga niet meegaan, want ik ga niet aan de verleiding kunnen weerstaan
                                        en waarom zou je die verleiding moeten weerstaan?

Comment

en waarom zou je die verleiding moeten weerstaan?
                                          Gast, begrijp dat nu toch eens

Remblokken, schijven, banden en addenda, dat groeit niet aan de bomen hoor

Comment

Working...
                                          X