Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    Pak dan zaterdag
    freak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
      freak!

Hij is nu zondag toch niet open, dus gaan we gewoon volgende week hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
        Hij is nu zondag toch niet open, dus gaan we gewoon volgende week hé
        diel (onzinmetvijftekens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Dat helpt echt véél minder dan je zou denken, vertrouw daar niet op. En laat de reden dat je nog niet het onderste uit de kan haalt niet enkel je auto zijn, veel meer dan dat moet je rekening houden met je eigen beperkingen...

Daar zit veel waarheid in.

Het laatste wat ik doe, is mezelf overschatten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            als je wil gaan volgende week donderdag, vrijdag of zaterdag wil ik wel mee
            Dat zou wel tof zijn.

'k Weet alleen nog niet welke van de 3 dagen het beste is.

Comment

• Die Nordschleife ist zur Zeit geschlossen. Sie wird zu einem unbekannten Zeitpunkt wieder geöffnet.
              Stand: 31.01.2008 - 13:08

Sicher ist sicher! Bitte schauen Sie immer bevor Sie die Nordschleife besuchen wollen hier vorbei, da Schließungen auch kurzfristig möglich sind!
              Last edited by ; 31/01/2008, 15:10.

Comment

• ja maat, sneeuw op de ring...

tziet er dus ni te goe uit

Comment

• Ik zit met een probleempje, m'n compagnon voor vrijdag naar de Ring te trekken kan om één of andere reden niet meer mee en 'k heb ook geen zin om alleen te gaan.

Any volunteers? Benzinekosten delen, indien we in Duitsland tanken. (tenzij je met je eigen wagen komt)

Comment

• Hoe zit het eigenlijk als je een leasewagen hebt? Mag je daarmee de Nürburgring op? Ben je verzekerd?

Het kriebelt bij mij namelijk al een tijdje om eens een paar rondjes te doen.
                    Het is zeker niet mijn bedoeling om zotte dingen te doen, of om eens superhard te kunnen scheuren, maar ik wil het allemaal wel eens meemaken
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Hoe zit het eigenlijk als je een leasewagen hebt? Mag je daarmee de Nürburgring op? Ben je verzekerd?

Het kriebelt bij mij namelijk al een tijdje om eens een paar rondjes te doen.
                      Het is zeker niet mijn bedoeling om zotte dingen te doen, of om eens superhard te kunnen scheuren, maar ik wil het allemaal wel eens meemaken
                      net hetzelfde...
                      alleen meer partijen die mogelijk gaan zeveren als je brokken maakt
                      -verzekering
                      -leasemaatschappij
                      -je baas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                        net hetzelfde...
                        alleen meer partijen die mogelijk gaan zeveren als je brokken maakt
                        -verzekering
                        -leasemaatschappij
                        -je baas
                        Leasemaatschappijen verzekeren zichzelf doorgaans, dus dat scheelt weeral

Ik ken de fijne details (nog) niet van mijn leasecontract, maar staan daar soms geen clausules in waar ze zich op zouden kunnen beroepen? Zijn er precedenten?

Het beste is natuurlijk om geen brokken te maken, maar dat heb je nooit 100% zelf in de hand.
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                          Leasemaatschappijen verzekeren zichzelf doorgaans, dus dat scheelt weeral

Ik ken de fijne details (nog) niet van mijn leasecontract, maar staan daar soms geen clausules in waar ze zich op zouden kunnen beroepen? Zijn er precedenten?

Het beste is natuurlijk om geen brokken te maken, maar dat heb je nooit 100% zelf in de hand.
                          so what of ze zich verzekeren...

de ring ligt in feite in een schemerzone he

het is een openbare tolweg met enkele richting en onbeperkte snelheid, maar verzekeringen durven al wel eens buitengewone omstandigheden als "racen" aan te roepen om niets te moeten betalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                            so what of ze zich verzekeren...
                            Dat is 1 partij minder om te zeveren he

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                            de ring ligt in feite in een schemerzone he
                            Yep ... daarmee dat ik een beetje weigerachtig sta he

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                            het is een openbare tolweg met enkele richting en onbeperkte snelheid, maar verzekeringen durven al wel eens buitengewone omstandigheden als "racen" aan te roepen om niets te moeten betalen...
                            Bastards
                            AutoMinded.be

Comment

• Je zou wel gek zijn als verzekering om zoiets niet uit te sluiten he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Je zou wel gek zijn als verzekering om zoiets niet uit te sluiten he.
                                Completely agree.

Comment

• 'k heb vorig jaar met pasen mijn eerste rondje ring gereden met de moto. Ik heb dat als nen toerist (uiteindelijk was ik dat ook )gereden. rustig cruisend, niet teveel gas geven, niet teveel remmen...kortom zo soepel mogelijk trachten te rijden. een beetje het 1 gear, no brakes principe. en dat was zaaalig, lekker veel ruimte laten voor snellere mannen en voor de rest op en top genieten.

wie van de eerste keer al meteen er vollen bak in vliegt is mijns inziens niet verstandig bezig.

Comment

• Nope, en de meesten die dat doen hebben het ook wel geweten.

Comment

• Morgen is de ring gesloten..

Comment

• sucks to be u .

Gelukkig kom je er nog op tijd achter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                          sucks to be u .

Gelukkig kom je er nog op tijd achter

'k Zou graag de zondag gaan, maar dan kan ik niet..

Comment

Working...
                                          X