Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat helpt echt véél minder dan je zou denken, vertrouw daar niet op. En laat de reden dat je nog niet het onderste uit de kan haalt niet enkel je auto zijn, veel meer dan dat moet je rekening houden met je eigen beperkingen...
Ik zit met een probleempje, m'n compagnon voor vrijdag naar de Ring te trekken kan om één of andere reden niet meer mee en 'k heb ook geen zin om alleen te gaan.
Any volunteers? Benzinekosten delen, indien we in Duitsland tanken. (tenzij je met je eigen wagen komt)
Hoe zit het eigenlijk als je een leasewagen hebt? Mag je daarmee de Nürburgring op? Ben je verzekerd?
Het kriebelt bij mij namelijk al een tijdje om eens een paar rondjes te doen.
Het is zeker niet mijn bedoeling om zotte dingen te doen, of om eens superhard te kunnen scheuren, maar ik wil het allemaal wel eens meemaken
Hoe zit het eigenlijk als je een leasewagen hebt? Mag je daarmee de Nürburgring op? Ben je verzekerd?
Het kriebelt bij mij namelijk al een tijdje om eens een paar rondjes te doen.
Het is zeker niet mijn bedoeling om zotte dingen te doen, of om eens superhard te kunnen scheuren, maar ik wil het allemaal wel eens meemaken
net hetzelfde...
alleen meer partijen die mogelijk gaan zeveren als je brokken maakt
-verzekering
-leasemaatschappij
-je baas
net hetzelfde...
alleen meer partijen die mogelijk gaan zeveren als je brokken maakt
-verzekering
-leasemaatschappij
-je baas
Leasemaatschappijen verzekeren zichzelf doorgaans, dus dat scheelt weeral
Ik ken de fijne details (nog) niet van mijn leasecontract, maar staan daar soms geen clausules in waar ze zich op zouden kunnen beroepen? Zijn er precedenten?
Het beste is natuurlijk om geen brokken te maken, maar dat heb je nooit 100% zelf in de hand.
Leasemaatschappijen verzekeren zichzelf doorgaans, dus dat scheelt weeral
Ik ken de fijne details (nog) niet van mijn leasecontract, maar staan daar soms geen clausules in waar ze zich op zouden kunnen beroepen? Zijn er precedenten?
Het beste is natuurlijk om geen brokken te maken, maar dat heb je nooit 100% zelf in de hand.
so what of ze zich verzekeren...
de ring ligt in feite in een schemerzone he
het is een openbare tolweg met enkele richting en onbeperkte snelheid, maar verzekeringen durven al wel eens buitengewone omstandigheden als "racen" aan te roepen om niets te moeten betalen...
het is een openbare tolweg met enkele richting en onbeperkte snelheid, maar verzekeringen durven al wel eens buitengewone omstandigheden als "racen" aan te roepen om niets te moeten betalen...
'k heb vorig jaar met pasen mijn eerste rondje ring gereden met de moto. Ik heb dat als nen toerist (uiteindelijk was ik dat ook )gereden. rustig cruisend, niet teveel gas geven, niet teveel remmen...kortom zo soepel mogelijk trachten te rijden. een beetje het 1 gear, no brakes principe. en dat was zaaalig, lekker veel ruimte laten voor snellere mannen en voor de rest op en top genieten.
wie van de eerste keer al meteen er vollen bak in vliegt is mijns inziens niet verstandig bezig.
Comment